וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזבזניות - הדור הבא

שני פישר

12.11.2007 / 16:30

אנה זאיקין בת ה-19 מוכרת את בגדי רנואר ללקוחות המבוגרות. המותג החדש של החברה 24/7 , פונה ממוקדות לדמי הבייביסיטר

כל כך הרבה דברים חסרים בארצנו היפה - פחי מחזור, תרבות נהיגה שפוייה, וגם עוד כמה דירות במרכז תל אביב לא היו מזיקות. למעשה, הדבר האחרון שחסר, למעט סושיות וטורטיות-ברים, הוא רשתות אופנה. לכן, הידיעה בדבר רשת אופנה חדשה לצעירות שהוקמה ע"י מנהלי רנואר הייתה אמנם מסקרנת, אך לא מרגשת במיוחד.

חברת רנואר החלה לפני שנה וחצי בפיתוח רשת-בת שפונה לקהל יעד של נערות ונערות בנפשן (הכוונה בנערות בנפשן חלה עד גילאי 28 ולא על אמהות של נערות). הרשת החדשה קרויה בשם הכה-אמריקקי TWENTYFOURSEVEN, ובניגוד ל AM:PM היא לא תהיה פתוחה לקהל הרחב מסביב לשעון, אלא תתן מענה כולל למתלבשות הצעירות בכל שעות היממה.

קבלי אותנו פתח תקווה

החנות הראשונה, שנפתחה בקניון הגדול פתח תקווה, כבר מזמנת אליה כמות נכבדת של נערות נרגשות. הפן הקונספטואלי של הרשת הוא טרנדי טוטאלי. כזה שיגרום לקונות לצאת מכותלי החנות ולרוץ לבקש עוד כסף מאמא.

בחנות בפ"ת ארבע מחלקות: DAYTIME (בגדי בייסיק יומיומיים) NOONING (ניב לשוני שהמציאה החברה ומאגד תחתיו את קו הקז'ואל), AFTERHOUR (קולקציית הערב) וDREAMON (כן, גם דפש מוד מככבים ברשת, ככותרת של ליין בגדי השינה).

בדרך כלל, הנטיה הישראלית לאנגלז כל שמעון ל"סיימון" יכולה להעביר אותי על דעתי, אך הפעם הייתי יותר סלחנית, אולי בגלל ש TWENTYFOURSEVEN הצליחה להתעלות על הציפיות, ויחסית לקולקציה ראשונה, היא קרובה ליישר קו עם רשתות תאומות ברחבי העולם מבחינת עיצוב החנות, תמונות הקטלוג וכן, גם הבגדים.

בינתיים נראה שקולקציית הערב היא המוצלחת ביותר מבין הארבע ומצליחה לתרגם בהצלחה את הטרנדים המצויים לכדי פריטי הלבשה אופנתיים אך לא מאיימים. לשתי מחלקות היום יש לאן לשאוף, הן יכולות להרשות לעצמן להיות יותר "פאשן" מבחינת יצירתיות וטיפול בדיטיילים. קולקציית השינה מפתיעה לטובה בכך שחולשת על נישה לא מנוצלת בישראל: הלבשה רגועה ונעימה שאינה עמוסת תחרות וממלמלות, או לחילופין טוויטים וסקופי-דויים למיניהם.

החברה גם החלה לייצר נעלי עקב (159 ש') וסניקרס (199 ש'), התיקים חמדמדים בהחלט ובקרוב יתווסף לחגיגה גם קו איפור של החברה, שיכלול ברובו גלוסים ורדרדים.

TWENTYFOURSEVEN מעוניינת לייצר חוויית קנייה דומה לזו של H&M מבחינת מאסות הבגדים איתן נערות ירצו לצאת מהחנות. חלק מהתמחורים של הבגדים סבירים ביותר, וחלקם מוגזמים ביחס לתמורה (חולצת טריקו 89 ש', סטרפלס 149 ש'), במיוחד אם נעמיד אותם ביחס לסקאלת H&M, בה סביר שינועו בין 5 ל-10 יורו.

בדרכי הביתה מהחנות, פתאום הבנתי למה קולקציית סתיו-חורף הנוכחית של רנואר הייתה מבוגרת במיוחד (שזו לא מחמאה, גם נשים בגילאי דור ה X פלוס אוהבות לעשות חיים משוגעים).

מלבד זאת, אנו דורשים שתועבר אנה זאיקין ל -WENTYFOURSEVEN לאלתר! אם אפרוחית בת 19 מוכרת לנו את בגדי הרשת הבוגרת, אנחנו נותרים מעט מבולבלים, שלא נאמר מרומים.

טווח מחירים:
גופיות וחולצות: 49-99 ש'
סריגים: 99-199 ש'
ז'טים ומעילים: 149-599 ש'
מכנסיים וג'ינסים: 129-259 ש'
שמלות וטוניקות: 149-229ש'
קולקציית שינה: 39-159 ש'

נכון להיום נפתחו שני סניפים של הרשת, האחד בקניון הגדול בפתח תקווה והשני בקניון בת ים. בעוד שבוע יפתח סניף ברח' שינקין, על חורבותיה של חנות ENTER ועד סוף 2007 צפויים להפתח 13 סניפים נוספים במרכזי הקניות הגדולים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully