וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה החדשה בחיינו

שני פישר

13.11.2007 / 11:18

חי שושן הצעיר, הצנום והמתוק הוא אחד הכישרונות היותר מבטיחים בתחום עיצוב השיער שמסתובבים פה. כתבת נחת להוריו שקיוו שהילד ימנף את ה-5 יח' שלו בפיסיקה

הוא צנום, צעיר, עדין ומדבר חרישית והוא אחד מהכישרונות היותר מעניינים ומבטיחים בתחום עיצוב השיער שמסתובבים פה, שלא לומר, אמן. חי שושן, חיפאי במקור, בן 24, גדל בבית עם שלוש אחיות, שביקשו ממנו ללא הרף שישחק להם בשיער. כבר בגיל רך הוא מצא את עצמו מספר את הטרולים שקיבל בהפתעה בשקיות הבמבה אבל הניח שהעניין יישאר כתחביב ביזארי.

"בתיכון עשיתי 5 יחידות בפיסיקה והייתה לי בגרות טובה. יום אחד סבתא שלי שכניראה קלטה אותי הכי טוב מכולם, פתאום הציעה לי, ככה בהנחתה, שאהיה ספר, זה קסם לי אבל ההורים התנגדו בהתחלה".

בגיל 19, במהלך השירות הצבאי הוא נרשם ללימודי עיצוב שיער בויצ"ו חיפה, הסגל לא פיספס את הכישרון שלו וכשסיים את חובותיו כתלמיד, הוצע לו להישאר במוסד ולהיות מורה.

הוא סירב וכשהשתחרר החל בנסיעות תכופות ברכבת ישראל בקו חיפה-תל אביב. במשך שנתיים היה נוסע כל יום לתל אביב, מגיע לפגישות עם תיק העבודות שלו ואז החל לעבוד במספרה של אמן התסרוקות התל אביבי - דייויס. יוצא בשש בבוקר וחוזר לחיפה בשתיים עשרה בלילה.

לפני כשנתיים השכיר דירה בתל אביב וכבר שנה שלמה שהוא בעל עסק משלו לעיצוב שיער. הוא מסתובב עם יומן משרדי קטן שמתמלא במהירות בשנה האחרונה, בהזמנות להשתתפות בהפקות אופנה.

עושה קשרים

הליכותיו צנועות וחיישניות, הוא משדר מוסר עבודה נאה ולא ניראה כמי שסובל מבעיות אגו או מפיזור הדעת המאפיינים לעיתים בני 20 שהצליחו להשתחל בהצלחה לעיר הגדולה.

- קל לך להיכנס לתחום?

"לא. אף פעם לא היה קל כי השוק קשה, אבל אם יש לך משהו מיוחד אז זה משהו אחר. התחלתי בעבודה במספרה מוכרת בחיפה ואחר כך עבדתי לעבוד במספרה של דיוויס בתל אביב. עבדתי קשה על תיק עבודות, שלחתי תמונות לעיתונים. הצלם צחי וזאנה ראה פרוייקט שבו הכנתי חנוכייה משיער ויצר איתי קשר, וכך התחלתי ליצור קשרים ולעבוד."

הוא עבד עד היום בהפקות אופנה מערכתיות ל"לאישה" ו"סגנון", עשה עבודות שיער לטלוויזיה, בין השאר ל"נולד לרקוד" ול"הדבר הגדול הבא" (שם פגש את המאפרת עדה לזורגן ונוצר ביניהם חיבור מיוחד). לאחרונה עשה עבודת שיער לקטלוג של "ריספקט" בקניון ארנה וגם רשם הופעה במגזין השיער הבינ"ל HAIR STYLE, בפינת STEP BY STEP.

בנוסף, מלמד היום שושן עיצוב שיער במספר מכללות שונות ברחבי הארץ, בין השאר גם בויצ"ו חיפה, בו למד עד לא מזמן.

שמחת כלה

- מהעבודות שלך נראה שאתה מאד מתחבר לאופנה, אבל אתה גם מעצב שיער לכלות.

"בטח, אני מאוד אוהב את זה. אני דואג להתאים להן את התספורת וגם להוסיף קצת אופנה בפנים. לפני שבוע יצאה אצלי כלה ואמרה לי "עשית לי את היום", ואין הרגשה טובה יותר מלשמח כך אנשים".

- עיצוב שיער לכלות מספק כמו עבודה בהפקות אופנה?

"זאת הנאה שונה. מעבודה בהפקות אופנה נותנים ביטוי לצד האמנותי וזה נהדר" .

- איזה מעצב שיער אתה מעריך בארץ?

"דיוויס".

- ואיזה מעצב שיער עולמי אתה הכי אוהב בעולם?

"וידאל ששון".

- שאיפות?

"לקחת כמה אליפויות עולם ושיזכרו אותי כמעצב שיער להבא, גם אחרי שאלך לעולמי". די, תגיד משהו שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully