וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחקת

שני פישר

14.11.2007 / 7:40

נאית רוזנפלדר לא רצתה עוברי אורח שמדפדפים בקולבים בחופזה ונמוגים, היא שאפה שהעיצובים שלה יקבלו יחס מיוחד

נאית רוזנפלדר העלתה את העסק שלה שתי קומות מעלה, לתוך בניין משרדים, לחלל שהיה פעם המתפרה שלה, והיום הוא גם סטודיו אינטימי. טיפסתי מסוקרנת במעלה המדרגות וחשבתי לעצמי שמי שתצלח את המיני-טראק הזה היא מי שהגיעה מראש ממוקדת-נאית ולא זה מה שישבור אותה.

נאית, בסריג דק ומשתפל ובמכנסיים שחורים משגעים בעיצובה, מחוייכת ונינוחה מאי פעם מסבירה שהבגדים שלה דורשים התייחסות מיוחדת, יש בהם כפתורים מיוחדים, תיפורים ברמה גבוהה ובטנות משי מסתתרות. היא הרגישה שעוברי אורח שנקלעים לחנות שלה בדרך מ... ל... לא יכולים להעריך אותם כראוי בעת הדפדוף בקולבים.

יש לה חוג לקוחות קבוע, מהמסורים שאפשר למצוא, והיא חשבה שמגיע לו חוויית קניה יותר אינטימית ושלמה, ולכן גמלה בליבה ההחלטה לסגור את החנות ולהקים סטודיו, ללא מוכרות, שיהיה פתוח לקהל הרחב רק במשך 14 שעות שבועיות.

מחניק לי

נאית עושה את שלה, היא תמיד עשתה ותמיד תעשה. גם כשהתמקמה לפני כחמש שנים בגן החשמל הידוע לשמצה היא עשתה את שלה, וכיום, כשכל העולם ואחותו מארח לה חברה במתחם, היא הרגישה קצת חנוקה ולא מסופקת.

בקיץ היא החליטה לעלות שלב ולהציב רף חדש לעצמה. הסטודיו החדש, שמובא בקונספט שונה, יאפשר לה אולי, ביום מן הימים, להיחשב שוב כחלוצה.

"רציתי לעבוד בשקט, להיות קשובה יותר לרצונות הלקוחה וגם להיות יותר זמינה אליה", מספרת נאית, "ישנו פריט אחד מכל מידה ומכל דגם בסטודיו, מה שמאפשר גם גמישות יותר גדולה בכך שהכל מצומצם. אני יכולה לערוך שינויים בפריטים אם יש צורך כי המתפרה נמצאת באותו החלל. בסך הכל זה מפנה מקום ליותר יצירה. הצמצום לא מגביל אלא ההפך, מאוד פותח אותי ונותן לדמיון שלי להשתולל".

אסור לטעות, הדמיון של נאית לא מוביל אותה לעיצובים פנטסטיים, והקו נותר כשהיה- קלאסי. קולקציית חורף 2008, לדבריה, ממש נשפכה ממנה בהתרגשות של המעבר. אפשר למצוא בה מספר דגמים של חליפות אלגנטיות (מכנסיים, חצאיות וז'קטים) בקווים נשיים ומחמיאים ומבדי טאפט איכותיים. הקווים הנקיים של עיצוביה מקבלים העונה לעיתים נופך יפני בחיתוכים של איזור הצווארון.

השמלות של נאית העונה משלבות לרוב שני בדים בשני צבעים שונים והאלמנט החוזר בהן הוא קפלים אלכסוניים נפלאים בסגנון אוריגמי. הצבעוניות, למרות שלרוב נותרת על סקאלת השחור-אפור-סגול, מצליחה להפתיע עם ורוד חיוור או צהוב חרדל צועק.

בלי סנטימנטליות כלכלית

מדובר בעוד קולקציה סופר-שיקית, שנתפרה באיכות גבוהה ביותר עם תשומת לב מוגברת לפריטים הקטנים. בהחלט לא כל אחת תדע להעריך את המתנות הקטנות שמפוזרות על הדגמים.

- מה היתה החשיבה הכלכלית שעמדה מאחורי השינוי?
"מחשבות כלכליות מעולם לא הובילו אותי."


- עוברות אורח מזדמנות לא ייקלעו לחנות, זאת הכוונה?
"הכוונה היא לספק למועדון הלקוחות הרחב שלי מענה הולם. זה לא מועדון סגור והרבה פנים חדשות ממשיכות להופיע מפה לאוזן. חשוב לי שמי שעוברת אצלי, לא משנה לי מאיפה ואיך היא הגיעה, תגיע עם כוונה מלאה."


- ויש רצון גם לחנך את הלקוחות דרך הסטודיו החדש?
"עייפתי מלנסות לחנך, אני לא מנסה לכפות או לחנך אף אחד. הסטודיו החדש נולד כדי לייצר חוויה אצל הקונה, חוויה יותר אירופאית ושונה ממה שמציע הרחוב הישראלי".

מחירים:
חולצות: 375-495 ש’
מכנסיים: 515-675 ש’
חצאיות: 615-695 ש’
שמלות 750-1800: ש’
ז'קטים: 750-1500 ש’

נאית רוזנפלדר: רח' ברזילי 2, קומה 2 (מתחם גן החשמל), ת"א. טל': 03-5669572. ימים ושעות פתיחה: ג', ה' 19:00-14:00, ו'14:00-10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully