וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרינה זה מצליח

שני פישר

15.11.2007 / 12:50

איפה טיפחה דליה איציק את טעמה המעודן בחליפות, שהשפיע על הכנסת כולה והיכן מודדת הפרשנית הפוליטית הסמכותית

מסביב לחנות של ברי מאייר מתרוצצות כלות ובנות משפחותיהן, הרדופות ע"י צלמי סטילס וווידאו שנשכרו בדיוק למטרה זאת. רמת התחכום האופנתי של מאייר גבוהה ועיצוביו נמצאים בסטנדרט גבוה יחסית למצוי בשוק. על הקולבים בגדים מבדים טובים שמאייר מייבא מאירופה: קשמיר, משי וויסקוזה. התיפורים הפנימיים מדוייקים, הגימורים המושלמים והביטנות המפנקות.

מאייר נולד בתל אביב לפני 37 שנים בשם ברק מאיר ועד גיל צבא היה משוכנע שיעסוק באמנות פלסטית. לפני הגיוס החליט על עיצוב אופנה והתחיל בלימודי ערב בשנקר. לניו יורק הוא הגיע בגיל 21, נרשם ללימודי עיצוב אופנה ב FIT ולאחריהם התקבל לביה"ס היוקרתי לאופנה "פרסטונס ניו יורק", שבין בוגריו: טום פורד, דונה קארן ומארק ג'ייקובס.

הוא סיים את הלימודים בהצטיינות והמשיך לסטאג' בן שנה וחצי אצל מעצבת העל דונה קארן בבית האופנה שלה "דונה קארן ניו יורק". מייד לאחר הסטאג' נחטף לעבודה בבית האופנה היוקרתי של הישראלי לשעבר אלי טהרי.

בתום שנתיים התמנה מאייר למעצב הראשי של חברת התחתונים האיטלקית-אמריקאית "CASA BELA" ובשנת 2002 חזר ארצה באווירה מעט חמוצה. רק בשנת 2005 הקים מאייר את בית האופנה "ברי מאייר", כשקולקציית החורף הנוכחית היא בסה"כ הקולקציה החמישית של המותג.

אחרי מפגש עם מאייר, קשה להבין כיצד מצא את עצמו אותו בחור עתיר ניסיון, עדין ומנומס לפני כשנה בלבד, בלב התחרות "המעצב הבא של ישראל" של שידורי קשת. מאייר, מצידו, כלל לא מתרגש או מתחרט על ההשתתפותו. הוא רק מציין בגאווה שגרף ארבעה מתוך חמישה פרסים שחולקו בתוכנית ושבכלל לא משנה לו אם זכה או לא, כי הוא עדיין קוצר את פירות החשיפה.

בשנה האחרונה העסק שלו נוסק. פוליטיקאיות רבות, ביניהן דליה איציק ונעמי בלומנטל, אחת רינה מצליח ואחרות, רוכשות אצלו חליפות ושמלות ערב שיקיות. גם סלבריטאיות כדוגמת אורלי ויינרמן, סנדרה רינגלר ומאיה בוסקילה נוהגות לפקוד.

בשתי העונות האחרנות מאייר הרחיב את טווח המידות. אם בחורף שעבר היה ייצר בטווח המידות 36-44, בקיץ האחרון ובחורף הנוכחי, אפשר למצוא פריטים במידה 46 ואף במידה 48. הוא אומר שמדובר באתגר אמיתי, שגם יש לו ביקוש נרחב בשוק.

מאייר מפריד את הקולקצייה שלו לשני קווים: READY TO WEAR וקוטור. קולקציית READY TO WEAR מציעה ברובה בגדי יום שיכולים בקלות לגלוש לערב בשל הגזרות המוקפדות והגוונים הקלאסיים והרגועים של בגדיו.

המאפיין הבולט של קו ההלבשה הקלאסי הוא שילובים מושלמים בפריט אחד בין בדים שונים, לרוב במשחקי מבריק ומט. לדוגמא, ישנה בקולקציה שמלת סטרפלס מדהימה שמשלבת לא פחות מאשר ארבעה בדים שחורים המגיעים בטקסטורות שונות.

קו חדש שפיתח מאייר החורף בולט בשונתו ומעוצב בהשראת עולם הספורט. הבדים נעימים להפליא, מעט יותר "שעירים", הצבעוניות מאוד דומיננטית והגזרות והדיטיילים בעלי מוטיבים ספורטיביים ברורים.
רמת החייטות הגבוהה שרכש מאייר בבית האופנה "אלי טהרי" מלווה אותו לאורך הקולקציה ובעיקר במחלקת הקוטור. חוסר הפשרנות שלו כלל לא מעייפת אותו, לדבריו הוא פשוט לא מוכן אחרת.

קולקציית הקוטור מכילה שמלות ערב מפוארות וחלומיות, שניתן להזמין עם שינויים ולפי מידה. מביניהן בולטת ביופיה שמלה המכילה שבעה מטר של בד פסים אלכסוני ונסגרת ע"י כפתורים גדולים שמחירה קרוב לעשרת אלפים שקלים.

מחירים

מכנסיים: 695-1250 ש’
ז'קטים: 1250-2,800 ש’
חולצות טי: 650-950 ש’
חולצות מכופתרות: 850-1,200 ש’
עליוניות: 550-1,800 ש’
שמלות: 1800-7,500 ש’
מעילים: 1,400-2,400 ש’

ברי מאייר, רח' דיזנגוף 290, ת"א. טל' 03-6040081. ניתן להשיג גם בסטודיו המעצב בתיאום מראש, טל': 03-5185513

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully