וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבחנה: דליקטס

19.11.2007 / 7:40

המחירים לא גבוהים, הבגדים סופר מגניבים, רשת פול אנד בר לא נופלת בפחים הקטנים של אחיותיה הספרדיות

מבט מהיר בקולבים בחנויות הרשת הספרדית פול אנד בר ורואים שזה עובד. אין יותר מדי עותקים מאותו הדגם כדי לתת תחושה של בוטיק ומה שיש מגניב ביותר.

בגדי היום יום לא שמרנים וקלאסים מדי כמו שקורה לעיתים אצל רשת ספרדית אחרת - מנגו ולא טרנדים מדי ומציעים בדים שהם לא הכי-הכי כמו שקורה לא אחת בסניפי אחות ספרדית נוספת, זארה.

בפול אנד בר, הבדים נעימים והגזרות מעניינות אבל לא טרנדיות מדי. אין גם לוגואים בולטים כי החברה היא במוצהר נגד לוגומאניה. יש ליין של פולק - פולקלור, ליין בגווני אדמה וחאקי, וליין בשם אייטמס עם פריטים שמושכים לכיוון המהודר יותר - למשל ז'קט קטיפה אפור שמוצע על הקולב כבן הזוג המושלם של גופייה שחורה עם פסי סאטן שעוטפים את החזה.

המחירים נפלאים. ג'ינס עולה עד 300 ש', תיקים בין 50 ש' ל - 170 ש'. גם סידור החנות מצויין. יש קירות שונים המיועדים לצעירות עד גיל 20 או לבנות 30 וקירות עם בגדי בחורים.

כל ז'קט למשל, מוצב באופן ברור ביותר ליד החולצה, המכנסיים והחגורה שמתאימים לו. ליפול עם בחירות פריטים הרי קשה היום כי אותם הטרנדים נכנסים ויוצאים מהאופנה - הסוד הוא בחיבורים ופול אנד בר עושים עבור המתלבש העצל את העבודה. טוטאל לוק אצלם עולה עד 500 ש', נטען מטעם החברה, סכום שבמקומות אחרים משלמים עבור מכנסיים בלבד.

גברים לא מתפתחים

אם נגזר עליכם להיכנס לחנות בקוצר של זמן, מומלצים מספר פריטים שכדאי לנוע ביניהם לתא המדידה: מעיל דו צדדי עם פרווה פנימית (סינתטית), שאפשר להפוך - יושב טוב, נראה מחמם, במחיר אטרקטיבי של 179.90 ש', מגפוני עור בגימור פרווה במעלה הקרסול, עטופים בציפוי סינתטי נגד מים, תיק פוליאסטר (שהוא כידוע העור החדש) במראה שק, ג'ינס ברמודה שאפשר לקפל כלפי מעלה בעת הצורך ולהפוך אותו לקצר וסקסי, בשילוב מגפי גומי במראה לכה.

אם אתם יוצאים לסקי, 'מציעים פול אנד בר' פתרון מחמם, מספק וזול, של מעילי סקי דו צדדים. נכון שלפעמים בפריטי דו"צ כאלה מתקבלת תחושה מאולצת, כאילו מישהו הכריח אתכם ללכת עם הביטנה בחוץ, אבל לא במקרה הזה - המעילים עשויים היטב, כולל כיסים בשני הצדדים וטיפול זהה בדוגמה מבפנים ומבחוץ.

באיזור הגברים חלוקה לקירות לפי גילאים. כנראה כי גברים מתחילים ומסיימים כאינפנטיליים. 'פול אנד בר' מצהירים שלפי ניסיונם, גברים אוהבים פחות צבעוני, ואם כבר צבעוני, אז רק אם זה בא בהדפסים על רקע של צבעי בסיס. לכן הקולקציה היא סולידית יותר, וכוללת בעיקר הדפסים מאצ'ואיסטים מעולם התעשייה, הדפסי בוכנות ולוגואים של מכונות, במראה צבאי ומסחרי.

מבין הג'ינסים מוענק פיתרון טוב לגבר הישראלי, שמסרב להיפטר מהמותן הנמוך של הג'ינס. אתם חושבים שגזרה נמוכה היא סקסית לגבר, אבל הם סוברים שלא. הפשרה: תקנו ג'ינס במידה אחת יותר גדולה ותמשכו אותו למטה, מתחת לקו התחתונים. ככה כולם יהיו מרוצים. כדי להשלים את הלוק אפשר לזרוק מעיל בציפוי טפלון (למניעת חדירת מים) ולקנח בסניקרס בסגנון 'אולסטאר' ו'ואנס' שמפול אנד בר טוענים שהם עושים אפילו יותר טב מהמקור, ב-279 ש'.

מחירים

טישיריטס: 39.90-179.90 ש'
מכנסיים: 149.90-299 ש'
מעילים: 179.90-479 ש'
שמלות: 149.90-199 ש'
תיקים וארנקים: 39.90-199 ש'

Pull And Bear, קניון רמת אביב; קניון איילון (נשים) ,רמת גן; קניון כ"ס; קניון עזריאלי, השלום ת"א; קניון רוטשילד, ראשל"צ; קניון סי מול, אשדוד; קניון הנגב, ב"ש; קניון מלחה ירושלים; קניון רחובות; גרנד קניון חיפה; קניון קריון, קרית ביאליק; קניון אבנת, פתח תקווה. עד סוף דצמבר ייפתחו שני סניפים נוספים בב"ש וקרית אונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully