וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידקו אותנו על התמדה

לרה רוטר

22.11.2007 / 8:20

טי שירטס ישנות שהפכו לטי חדשה ובגדים שמתיידדים זה עם זה. מותג חדש של שתי מעצבות שמשכנעות שאפשר להתרגל אליהן

מעשה בא' אחת – אפרת לוין וא' שתיים – איילת הרמל, שנפגשו במחלקת הצורפות של בצלאל לפני כשלוש שנים והחליטו לפתוח יחד מותג חדש עם פריטים "אלף אלף".

הקולקציה השלמה הראשונה נולדה לפני כחודשיים, והיא כוללת 10 דגמים בסך הכל. "בנוף העירוני, יש כל מיני קווים שיוצרים בלגן שקט. נגיד, גורד שחקים שלידו ניצב בית פרטי וקטן, תמיד נראים לי כמו חולצה ומכנסיים", מסבירה לוין בת ה-30, את סביבת העשייה.

"ההשראה של הקולקציה היתה ארון הבגדים וטקס ההתלבשות שלנו", מדווחת החצי השני, איילת הרמל (28). "ארון הבגדים הוא אוסף אקלקטי של פרטי לבוש, שאיתם אנחנו בונים בכל פעם מחדש את הלוק שלנו. אפרת ואני, בחורף האחרון, כל הזמן היינו מסתובבות עם סווטשירט קשור מסביב למותניים, מהאקט הזה נולדה שמלה, שהקטע שלה הוא שהיא עשויה מבד באורך שמעל לשני מטר, שאותו מרימים וקושרים בעזרת שני שרוולים".

על העיקרון ממנו עשויה השמלה מבוסס גם זוג מכנסיים, שכולל גם הוא אקסטרה בד, ונלבש כשהוא אחוז בגובה שמעל לברך.

עוד בקולקציה, חולצה מבד טישו שקוף בעלת מחשוף עמוק ועגול ובגד גוף שמגיע קצת למעלה מהפופיק, שתפקידו לכסות ולחמם את אזור המותניים שמופקר לעיתים קרובות. מעניין במיוחד הוא סווטשירט שסיומו אלכסוני ושלאמרתו ולצווארון שלו הוכנסו מנג'טים כדי ליצור לו צורה פיסולית.

חולצות הטי, מורכבות מטישירטס ישנות ואהובות ש'אלף אלף' גזרו, וחיברו מחדש. הרעיון נולד מתוך מבט של השתיים בארון "גילינו כמה טי שירטים יש לנו שאנחנו כבר לא לובשות ובכל זאת לא מוכנות לזרוק. לקחנו אותם גזרנו, חיברנו מחדש ויצאו לנו פיסים שהם בגדר וואן אוף א קינד", מסבירה הרמל.

משוחחות עם ארכיטקטורה עירונית

ביום ה' האחרון הן חגגו את פתיחת הסטודיו החדש שלהן במתחם נגה ביפו. הן אומרות, ובלהט, שהן לא חוששות מעומס של מעצבות צעירות בשוק. "אנחנו חושבות שזה מקצוע כמו כל מקצוע אחר. יש גם הרבה עורכי דין. הקטע החשוב נראה לנו ההתמדה. מי שיתמיד יצליח.

"אנחנו בטוחות שיש הרבה מעצבים צעירים שבשבילם העיצוב הוא קטע חולף. אצלנו זה די ברור שאנחנו נשארות בתעשייה. ידענו לפני שפתחנו את הסטודיו לקראת מה אנחנו הולכות, לא באנו בתמימות. גם עשינו כבר כמה דברים קודם. עשינו יחד מכנסי דייגים משודרגים ששיווקנו לחנויות והם נחטפו. עד היום שואלים אותנו על המכנסיים האלה".

שתיהן מחזיקות במשרות נוספות כדי להתפרנס. איילת עובדת כברמנית בלילות ואפרת מלמדת בבית הספר לאופנה B6 ומכינה סטודנטים לקראת לימודי תואר באופנה. "אנחנו מאוד אוהבות לעצב בגדים", הן מתוודות, "הסיפוק בעיצוב וייצור בגדים הוא מיידי, שזה למשל יתרון על פני מקצועות אחרים, שבהם את נדרשת לעבוד שנים עד שאת רוכשת שם שמאפשר לך לעשות דברים שבאמת מעניינים אותך".

המוטיבים החוזרים בקולקציה של אלף אלף מתבטאים בהרבה קווים וחיבורים אלכסוניים. הקולקציה בנויה באופן כזה שכל פריט בה משלים את השני. הסווטשירט יראה מקסים כשיילבש מעל לחולצת הטישו, בגד הגוף או הגופייה. מכנסיים שחורים בגזרת סקיני בעלי רכסים לאורך כל הירך יתאימו בדיוק לטישרטס הארוכות הבנויות מפיסות, פיסות.

"ניסינו להביא כאן טוטאל לוק", הן מסבירות, "אנחנו חושבות שהמראה של הבגדים שלנו הוא לוק מאוד אורבני. הצבעים הם מונוכרומטים, הבדים נעימים, אבל התחכום הוא בגזרות. יש משהו בקולקציה שמשוחח עם הארכיטקטורה העירונית. השקט שמשדרים הבגדים למרות הטוויסטים של הקווים שיוצרים אותם, זה מה שהופך את הקולקציה למעניינת".

איפה - כמה

מחירים:
חולצות: 290-410 ש'
מכנסיים: 580-590 ש'
שמלות: 520 ש'
ז'קטים: 720 ש'

הסטודיו של "אלף אלף", רח' פוריה 8, מתחם נגה, יפו. שעות פתיחה: במשך השבוע בתאום בטלפון, אפרת: 054-4460494 או אילת: 054-4807158 בימי שישי 11:00- 14:00.
"אלף אלף" משווקות גם ברשת "רזילי" ו"חדר משלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully