וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה של סאטן וכותנה

שני פישר

24.11.2007 / 11:40

הקולקציה של ג'רי שי-שריג קצת שמרנית, אבל מבוססת. ירון ברכה-בצלאל עיצב מגוון אבל קצת פחות מגובש. שניהם מעדיפים שילובי בדים באותו הפריט

חנותה של מעצבת האופנה ג'רי שי-שריג, היא השריד האופנתי המשמעותי ביותר בצד המזרחי של אבן גבירול, בין הלונדון מיניסטור לכיכר רבין, שמכיל ברובו מסעדות פועלים ופאסט-פוד זולות וחנויות בנות ארבעים שנה עם חלונות ראווה באפקט הצלופן.

שי-שריג, בוגרת לימודי אדריכלות ועיצוב מוצר בויצ"ו חיפה, התנסתה בכיוונים מקצועיים רבים עד שהתקבעה סופית, לפני כשנתיים, בתחום עיצוב האופנה ופתחה את החנות JERRY במרחק הליכה מביתה. קולקציית החורף בעיצובה, מצליחה לפנות לקהל רחב במיוחד- משנות העשרים המוקדמות ועד גילאי הזהב אפילו, בתנאי שאלו הן נשים מבוססות, שכן המחירים אינם זולים. רק 26 פריטים היא עיצבה לקולקציית החורף, אבל תחושת שפע הפריטים בחנות, מתקבלת בזכות עושר הבדים מרכיבים את הקולקציה: כותנה, כותנה-ויסקוזה, ויסקוזה, צמר, ג'רסי וגם סאטן. אפשר לראות איך שמלת כפתורים אחת מקבלת מראה שונה לחלוטין כשהיא מגיעה מבד כותנה או מויסקוזה. "אני מנסה להוציא כל דגם בארבע בדים שונים", מספרת שי -שריג, בשנות השלושים בחייה, עם פס לבן מתוכנן בקדמת השיער וזוג עיניים יפות.

ייחודה של שי שריג כמעצבת היא בנאמנות לגזרות הקלאסיות, במקביל לטיפולים מקומיים ששוברים את המראה הרשמי ומשווים לפריט נופך יותר מעוצב. למשל, חולצה עם כפתור אלכסוני שיוצר תנועה גלית או מכנסי צינור גבוהי מותן ומשוחררים באיזור האגן, שהתפר הצידי שלהם נמצא יחסית באמצע ומסתובב.

בגדיה של שריג שי לרוב שמרניים ולא חושפים יותר מדי עור וגידים, ומוטב לה שתתמקד בגזרות הקלאסיות המובנות יותר מאשר בגזרות הנכרכות והרוויות בבד, שנראות הרבה פחות מוקפדות ושיקיות מול יתר הקולקציה.
מחירים:
חולצות 380-690 ש’, חצאיות 570-650 ש’, מכנסיים 580-650 ש’, שמלות 800-880 ש’, סריגים 560-780 ש’.
JERRY, אבן גבירול 48 תל אביב

יב"ב - והוא ראוי לזה

ירון בצלאל-ברכה הוא אחד המעצבים הצעירים והמסקרנים ביותר שפועלים כיום בשוק האופנה. מדובר בצעיר יפה תואר, בוגר שנקר, מחזור 2004 במחלקה לטקסטיל, שיכונה מעתה והלאה בשם הראוי, יב"ב. למרוןת שהוא רק בן 27, הוא הספיק לעצב קולקציית סריגים עבור "בנות" של לולו ליאם ואת קולקציית הצעירים TO GO לבית דורון אשכנזי. ו ב-2006 הקים יב"ב, במקביל לעיסוקיו, גם קו הלבשה על שמו, המבוסס על פרטי ערב וקז'ואל.

קטלוג החורף הנוכחי מכיל אסופה של פריטים, שלא מצליחים ליצור יחד רושם קוהרנטי ומגובש, ובכל זאת אפשר למצוא ביניהם כמה פריטים יצירתיים ויפים, כמו מכנסי סקיני אלגנטיים עם "זנב" בד משתפל באיזור המותן, ז'קט שכמיה קצר ושיקי וחצאית קפלים מבריקה ומפוסלת. הרושם המתקבל הוא שכוחו של יב"ב כמעצב מצוי בשילובי בדים בטקסטורות שונות ומנוגדות. היינו מציעים לו לפלוש לתחום הערב-גלאם, שבכלליות קצת הוזנח בחורף הנוכחי, ואולי גם לנסוע לחודש-חודשיים למזרח, ולחזור עם שלל בדים מרגשים ותובנות מעניינות בדבר זהותו כמעצב.

מחירים: מכנסיים החל מ- 500ש', חולצות החל מ-400 ש', חצאיות החל מ-450 ש', מעילים החל מ-850 ש', שמלות החל מ-850 ש'.

את הפרטים ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ או בהזמנה אישית אצל ירון ברכה בצלאל בטלפון : 052-2902400

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully