וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף להסתובב על הכיסא במשרד

שני פישר

28.11.2007 / 8:10

1. אתה שונא להסתובב בקניון. 2. אתה מעדיף לרכוש בזול. בקניון. 3. שני פישר ולירוי שופן בדקו בשבילך את הרשתות בקניון

סליו

פתיח: לפניכם הקז'ואל הישראלי המושלם (שטוען שהוא מאירופה), בגדי בייסיק שיתאימו לכל זכר, עם הבלחות אופנתיות מאופקות מאד. קהל היעד: בני 25-40. המנצח: בלייזר שחור מחוייט עפ"י כל כללי הטקס. חסר: למעט הבלחות בודדות, נצפו פריטים זהירים מדי. מדד איכות הסחורה: 7.5. מדד העדכניות: 6 (על המדפים פריטים שמריחים מחורף 2006). מדד הסקס אפיל: שני - 8. לירוי – 6. מדד מעיל הטרנץ': 9. משובץ, עולה 400 ש' ומרגיש מגה צרפתי .

קסטרו מן

לממהרים: קז'ואל משודרג אופנתית לצד פריטים עם תעוזה אופנתית. יש גם פריטים בהם התעוזה האופנתית השתבשה. קהל היעד: בני 15-55. הארנק של כולם חשוב. המנצח: לירוי השתנק מול מעיל צמר קצר ומשובץ, שני התהפנטה למראה סקיני שחורים עם תיפורים מיוחדים שהגנו על גבריותם. חסר: רוב המעילים מפוספסים. מדד איכות הסחורה: 7. מדד העדכניות: 7. מדד הסקס אפיל: 5-6. מדד מעיל הטרנץ': 7.5. שחור קלאסי ובסיסי. לא ייחודי אך שמיש ועשוי טוב. 530 ש'.

זארה

לממהרים: בגדים לכל שעה ביום שמסודרים בצורה בוטיקית ומשכנעת לפי מחלקות. קהל היעד: בני 20-120. המנצח: מעילים! וגם קרדיגן שחור עם פרווה מלאכותית מסביב לקפושון. חסר: למרות מחירם הסביר (200-300 ש' לרוב), נצפו ג'ינסים מאכזבים. מדד האיכות: 6.5. מדד העדכניות: 8. מדד הסקס אפיל: 8. מדד מעיל הטרנץ': 7. שחור, קצר ונטול חגורה (מה שפוגם באווירה הבלשית) ב-680 ש'. מאידך, עשוי מבד מצויין ודוחה גשם.

פול אנד בר

לממהרים: "תחי השביתה בתיכונים!" המנצח: שני- הג'ינסים הכהים. לירוי- מגף צבאי. חסר: עומק. מדד האיכות: 6.5. מדד העדכניות: 7 (קהל היעד ודאי היה מעניק להם 10). מדד הסקס אפיל: זה לא חוקי. מדד מעיל הטרנץ': בעל כורחנו ובכל כוחנו חיפשנו מעיל טראנץ' עד שלבסוף מצאנו עליונית קצרה וחביבה, דמויית טרנץ', במחיר של 300 ש'. כיוון שלא עמדה ברף הטרנץ', לא תזכה לציון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גולף

לממהרים: ה"דיור" של פקידי מס הכנסה. לירוי טוען להשתדרגות של הרשת. שני מצאה חולצה נהדרת לאבא. קהל היעד: בני 28-60. המנצח: סריג אפור ועבה עם שלושה כפתורים גדולים במפתח הצוואר. לירוי התאפק ולא רכש. חסר: בסה"כ מורגשת שמרנות. מדד האיכות: 8. מדד העדכניות: 6. מדד הסקס אפיל: 5. מדד מעיל הטרנץ': 9.5. כן, כן! מעיל הטרנץ' המוצלח ביותר בסבב. דק וארוך בגוון קאמל, עם כפתורים גדולים ובטנה משובצת ומדליקה במיוחד. גם המחיר מצוין: 399 ש'.

רנואר מן

לממהרים: תחושת העומס בחנות, מאפיינת גם את הצפיפות על הקולבים ואת העמסת הדיטיילים על פריט אחד. קהל היעד: בני 15-35. חובבי האוס שפירשו לא נכון את הטרנד המטרו-סקסואלי. המנצח: עליונית שנסגרת ע"י תיקתקים. הכלאה בין סווטשירט למעיל. מדד האיכות: 7. מדד העדכניות: מנסה להיות 13, יקבל 7. מדד הסקס אפיל: שני- 3, לירוי- 6 (לירוי מתקשה להעניק ציונים נמוכים, או אולי מתכחש לערס החבוי בו). מדד מעיל הטרנץ': 6. לא נמצא מעיל טרנץ' שעמד בכללי התקן.

פוקס מן

לממהרים: לוק אמריקאי-צבאי שמוט ומרוט. קהל היעד: שני: בני 12-22, לירוי: בני 12-30. המנצח: הסריגים שהם רחבים וגדולים, עם מפתח צוואר רחב בסגנון רקדנים ענוגים. מצאנו גם פריטים עם משחקי שכבות מצויינים. חסר: דגמ"חים וצבעוניות חומה-צבאית חייבים להעלם, יחד עם מייקל לואיס. מדד האיכות: 6.5. מדד העדכניות: 6.5. מדד הסקס אפיל: 6. מדד מעיל הטרנץ': המעיל היחידי שהזכיר טרנץ' בחנות היה מצמר כבד עם טיפולים טרנצ'ים שמחירו 450 ש' ועל כן לא יקבל ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully