וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף

שני פישר

26.11.2007 / 23:11

הינה לכם מעצבת עם חוש הומור. אילוצ'קה עושה ז'קט ניילון עם עיטורי קטיפה ושמלת עב שניראת כמו טרנינג. גם קליל, גם עמוק

אילוצ'קה ברונשטיין, 30, היא בוגרת לימודי עיצוב האופנה באסכולה-מימד, מחזור 2006. היא אומרת שרק היום, אחרי ארבע עונות תחת המותג "אילוצ'קה" ושנה שלמה במתחם גן החשמל, היא מתחילה להבין מי היא.

"אני גאה מאוד בקולקציית החורף שלי כי אני מרגישה שאני בכיוון הנכון לגיבוש הזהות שלי כמעצבת", היא אומרת, "בעונה שעברה התפשרתי כי חשבתי על הפרנסה וזה הכניס אותי לפחדים. בקולקציה הזאת השתחררתי לגמרי, מתוך ההבנה שאני חייבת לעמוד מאחורי כל בגד ולאהוב אותו. אי אפשר לזייף ללקוחות."

למרות שהיא מצהירה בעוז שהיא דווקא מאוד בעד טרנדים, בקולקציה הנוכחית הכיוון הוא אישי. הצבעוניות נועזת, הגזרות יצירתיות ומדוייקות והאווירה הכללית שופעת באנרגיה מחודשת. מה שמייחד את עיצוביה הם שילובים מפתיעים בין צבעים וטקסטורות ילדותיים לפרקים, לבין גזרות מפוסלות.

כך למשל היא הוסיפה לשמלת ערב חיתוך ספורטיבי בשרוולים, ולשמלת ערב נוספת הוסיפה את הבד הפנימי המחורר של עליוניות ספורטיביות כדקורציה חיצונית ועיצבה גם ז'קט יפהפה בגזרה ספורטיבית-אלגנטית, העשוי מבד ניילון עם עיטורים של סרטי קטיפה.

מכוונת מיסי

- מה הפריט שאת הכי אוהבת הקולקציה?

"שמלת ערב מבד גרוזיני-פרחוני וקרדיגן עם ריץ'-רץ'".

- מה מגרה אותך ביצירה?

"החומר, הסיפור שהבדים מספרים והמגע שלהם. אני משתמשת גם באפור ובשחור בקולקציה, אבל תמיד בטקסטורה מיוחדת, אחרת אין לי עניין בהם. "

ברונשטיין מספרת שהלקוחה שהיא רואה לנגד עיניה כשהיא מעצבת את בגדיה זאת היא עצמה, ולכן לא תמיד קל לה. "בגלל שהתשוקה לעיצוב מנחה אותי יותר מאשר מסחריות, אני בוחרת לעצב בכמויות קטנות. מבחר הבדים בארץ מצומצם, ותהליך ליקוט הבדים שלי הוא פיסי לגמרי. אני עוברת מחנות לחנות, ואם אני רואה בד שמדבר אלי אני אקנה אותו, גם אם יש רק עשר מטר ממנו."

- מעצבים בין-לאומיים שאת מעריכה?

"מרק ג'ייקובס, הלנה אחמדולינה, ג'רמי סקוט, טקה נקה וקארן ווקר."

- ומעצבים ישראליים?

"אני אוהבת לפרגן לצעירים: קרן גרוס, ג'ולייט ואנדר-דוג".

- אמניות וזמרות שהיית רוצה להלביש?

"פיצ'ס, פי.וי הארווי, ביונסה, מיסי אליוט וקורטני לאב".

טווח מחירים:
220 ש'- 699 ש' (עבור שמלות ערב)

אילוצ'קה, לבונטין 19, 03-5660588

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully