וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הלגו בונה את עצמו מחדש

לרה רוטר

27.11.2007 / 17:30

הן אוהבות חיות וגם מיחזור. התוצאה: אפודות עם סוסים, חגורות מעניבות ושרשראות לגו. מתחממים לקראת שוק האקססוריז

חלפה כמעט שנה מאז שצמד ה"גורילות", רינה נמט (27) ועדי דגן (28), נכנסו לשוק האופנה עם חגורות צמחוניות (שלא עשויות עור), עם תחתוני הסבא ששואפים להעמיד קונטרה לחוטיני ועם הרבה אידיאולוגיות.

אחרי ההצלחה של שני המוצרים הראשונים שלהן, הן הוציאו לשוק גם גופיות סבא לבנות וטי שירטים עם הדפסי חיות בשחור לבן, כפכפי קיץ אקולוגיים ובשוק האקססוריז הבא תתבצע חניכה של שלושה מוצרים חדשים נוספים שלהן.

"רב המוצרים שלנו הם יוניסקס, אבל במבט מעמיק יותר אפשר להגיד שאנחנו מותחות בעצם את גבולות העיצוב ביחס להגדרות המיניות החברתיות. אנחנו אוהבות לשחק עם התפר הזה שבין הנשי לגברי ולטשטש שם את הגבולות" הן אומרות.

ג' בערפל

בשוק המתקרב הן ימכרו חגורות העשויות מעניבות ישנות מאוד שהיו בבעלות סבא של נמט, שהיה מגהץ עניבות ובעל בית מלאכה לייצור עניבות בניו יורק. "היו לרינה בבית עשרות עניבות מדהימות והיינו חייבות לעשות איתן משהו, למחזר אותן למוצר חדש.

מה גם, שלעשות חגורה נשית למדי מאביזר שמוכר עד כה בעיקר כגברי, זה אקט ששוב משחק על הגבול הנשי-גברי וזה מאוד עניין אותנו".

החגורות-עניבות נקשרות סביב הגוף בכמה וריאציות. סביב הבטן או סביב המותן, בעזרת שבעה כפתורים שנבחרו בהתאם לסגנון העניבה. החגורה מיועדת בעיקר לטוניקות רחבות או כחגורה מעל לג'ינס ומכיוון שבאוסף של סבא עסקינן, כל פריט הוא יחיד במינו והמהדורה מוגבלת.

תוצר נוסף שלהן שיוצג בשוק הקרוב הן אפודות בסגנון אולד סקול שעליהם הדפסים של כלב אציל ופורטרט של סוס. האפודות עשויות מאקרילן והן ההמשך הישיר של החגורות הצמחוניות, גופיות הסבא, הטי שירטים וחלק מהתחתונים בכך שגם הן ANIMAL FRIENDLY FASHION100% .

אחרונות חביבות הן שרשראות מחלקי לגו, שנוגעות בזיכרונות ילדות וגם הן יוצגו בשוק האקססוריז הקרוב. השרשראות עשויות מגלגלי לגו ומראשו הצהוב של איש הלגו. את אשת הלגו, טוענות הגורילות, הן טרם מצאו, אבל הן בטוחות שהיא קיימת אי שם, זה רק עניין של זמן עד שיגיעו אליה.

בעתיד הקרוב מתכננות הגורילות להפתיע גם עם סריגי וינטאג', כפפות וגם פיג'מות.

מחירים לשוק האקססוריז:
חגורת עניבה: 120 במקום 170 ש'
אפודה: 180 במקום 250 ש'
שרשראות: 70 במקום 90 ש'
תחתונים: 40 במקום 60 ש'

הגורילות ימכרו בשוק האקססוריז שיתקיים ב-30.11 יום שישי ובשבת ה-1.12 במועדון האומן 17 ברחוב אברבנאל 88 בתל אביב. בין השעות 11:00 ל- 20:00. חנייה חינם בסביבה.

את מוצרי הגורילות ניתן להשיג באופן קבוע בבוטיק המעצבים בימי חמישי ושישי בדיזנגוף סנטר או דרך אתר הבית שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully