וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת הכוכב הבא

שני פישר

30.11.2007 / 0:01

הוא חותך שרוולים כמו פרחה, מגיש טריקים עם טראנץ' ומעצב מכנסיים גברייים כמו שאף אחד אחר לא עושה. הבטחה מסיאול

כמו שדי בבר רפאלי אחת כשגרירה בכדי להעלות את מניות היופי של הנשים הישראליות בעולם, כך די ב JUUN J. אחד בכדי לגרום לנו להאמין שאולי סיאול היא בירה אופנתית רבת השראה.

העיצובים של מעצב האופנה הדרום קוריאני JUUN J זועקים מקוריות. הם מצליחים לייצר עניין ומביאים משהו חדש יותר מהרבה תצוגות אופנה מנופחות של בתי אופנה עיליים. הקו שלו הוא Fine אבל גם פרוע. הבגדים שלו כמו נועדו לילדי פלא שעשו אקזיט בזמן. הם כבר משחקים במגרש של הגדולים אבל המקוריות והיצירתיות של העולם בלי החוקים עדיין חלים עליהם.

JUUN J פצצת הכישרון מסיאול, סיים את לימודי עיצוב האופנה בשנת 92, בביה"ס ESMOD בסיאול- קוריאה, עבד קשה במהלך השנים כמעצב של חברת Chiffons וכמנהל העיצוב של קלאב מונקו וNIX. בשנת 99' הוא הקים את קו ההלבשה Lone Costume (תחפושת בודדה או מעצב תחפושות בודד, אם תרצו) והציג את הקולקציות העונתיות שלו במהלך שבועות האופנה בסיאול.

כ-15 שנה לאחר שסיים את לימודיו, ב 28 ביוני השנה, הוא הציג לראשונה בשבוע האופנה בפריס קולקצייה גברית מרהיבה ומהפנטת.

נפח במפשעה

הקולקציה ברובה מותחת את הגבולות של מעיל הטראנץ' הכה אירופאי ומעבדת אותו לכדי פרטי הלבשה מגוונים. בתצוגה, שנפתחה בוריאציה קצרת שרוולים למעיל הטראנץ' הקלאסי, בלטו גזרות המכנסיים המרתקות של המעצב שבהן לרוב נפח מוגזם באיזור האגן והמפשעה. איזור המותן של המכנסיים אצלו, הארוכים או באורך 3/4 מטופל באופן שאינו שכיח בבגדי גברים – חגורת המותן היא עבה במיוחד וגבוהה והכפתורים מרובים אבל לא צעקניים.

גם משחקי השרוולים שלו לא מזכירים הרבה דברים שראינו בעבר. השרוולים אצלו ארוכים וחתוכים ויוצרים מראה של גלימה של גיבורי על על אאוטפיטים משרדיים ביותר.

הצללית הכללית בקולקציה צרה וארוכה בזכות ז'קטים ארוכים במיוחד ומכנסי צינור צמודים (שלעיתים אף מגיעים באורך 7/8 הנשי). הפריטים שומרים על כללי חייטות, גימורים ותיפורים אירופאיים מצד אחד, ומצד שני לא נמצא אפילו פריט אחד שמתחייב למקור באופן עקבי ורציני.

גם הבלייזרים הגבריים היחסית מתונים, מפתיעים בפרופורציות חדשניות כמו שרוולי-חצי מקופלים או כיפתורים לא שגרתיים.

בבגדים של Junn J אין שילובי מזרח-מערב מאוסים כדוגמת בדים אותנטיים בגזרות מודרניות. ולמרות זאת ספק אם מעצב שחונך במוסדות היוקרתיים בבירות האופנה השונות היה מעיז להפוך על פניהן את התבניות הקלאסיות בצורה כל כך יצירתית ואנטי-סנטימנטלית כמו מעצב בגדי הגברים המרתק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully