וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואמה מחוג הקרמיקה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

2.12.2007 / 3:52

חמש מתלבשות שבגדי הסתיו החדשים של רינה צין מתאימים להן. מראש נבהיר שכולן אוהבות בלדות של מיקה קרני

1. נכנסה לחנות של רינה צין במקרה

רואה סביבה בנות ארבעים וחמש רגועות שמפרגנות לעצמן קארסון ליד הקפה בבוקר. חושבת כבר לצאת אבל אז רואה את השמלה דקת הבד הזאת, שצריך בשבילה גוף אסוף, עצמות בריח יפות ובולטות, זרועות דקות ובטן מטופלת.
מודדת ומוציאה לבנות הארבעים את העיניים. מרגישה שווה וחתיכה. אולי תיכנס בעתיד לחנויות המעצבת, אבל סביר יותר שתיראה בקנייה הזאת יציאה לא מאפיינת, ותמשיך לחפש בגדים מחמיאים ומבליטים באופנת פאנקייר.

2. לא ממהרת, לא צועקת

את עסוקה. מגשימה את עצמך והכל, אבל חלילה לא משתעבדת למירוץ ולא לוקחת את העבודה שלך יותר מדי ברצינות. מכנס בגובה שלושת רבעי? למה לא. אף אחד לא הולך עם זה עכשיו אבל את קצת עב"מ וזה ניראה לך קיבוצניקי כזה. מגניב. הז'קט רך. לא סמכותי חלילה. לחולצה השחורה יש טיפולים רומנטיים. יכול להיות שהיית השבוע אצל פותחת בטארוט?

3. חשובה בעיני עצמה

מקטרת שאין בגדים איכותיים לבנות ארבעים פלוס בכל הזארה והרשתות האלה. נהנת להירשם במועדון הלקוחות של המעצבת ולחוש שמוענק לה יחס אישי ביום ההולדת. אוהבת לספר שקנתה אצל מעצבת. עוזר לה להרגיש מיוחדת. שוחה נגד הזרם, לא נתפסת כמו כולם, ליד הקופות במשביר.

4. פריקית עם כסף

קולטת את הנון שלנטיות של רינה צין ואוהבת אותה. לא סובלת בגדים צמודים. חשובים לה בדים רכים ולא סמרטוטיים. היא שאנטי-פריקית, אבל להורים שלה יש כסף שעוזר לה להיות רגועה באמת. לא רק לחפש בטירוף את נקודת האיזון שלה בשיעורי מדיטציה לחוצים, בשעות הקמוצות שנותרו לה אחרי הלימודים באוניברסיטה. תגדל עם המעצבת ותמשיך לרכוש אצלה גם כשתצא לחיים, ותהיה מפתחת תכניות רכיבה טיפוליות לילדים, על סוסי פוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

5. מצאה את עצמה - היא אמנית!

וצריכה בגדים עם נשמה יתרה, שישדרו את זה. לא משהו שיש לכולם. לא משהו צעקני. לא מחשופים חלילה. הבגדים האלה צריכים להתאים לערב בצימר בגליל עם הבחור שמצאה אחרי שהתחילה להרגיש טוב עם עצמה (ידעה שברגע שתתחבר לייעוד האמיתי שלה, גם הבחור הנכון יגיע). הבגדים האלה גם צריכים להתאים לטיול הרגוע והחבוק שלהם בשביל הבוצי שיוצא מהצימר וגם לארוחת הבוקר שיאכלו במרפסת, עם הקונפיטורות הביתיות.

כמה - איפה

מידות: XS-XL

מחירים: סריגים: 290-790 ש', מכנסיים: 690-1,290 ש', חצאיות: 890-1,690 ש', ג'קטים: 840-1,690 ש', שמלות: 840-2,490 ש',
חולצות אריג: 490-690 ש', מעילים: 1,890-2,490 ש'.

את הקולקציה של המעצבת רינה צין ניתן להשיג ב: ת"א - רחוב דיזינגוף 216, יבנה- רחוב האגוז 2, מרכז מסחרי נווה אילן, חיפה- שדרות מוריה 9 , בקרוב- אוסישקין 38 רמת השרון ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully