וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעד - קלטו את הציניות

6.12.2007 / 8:22

אדם סרור חושב שטבעי שמעצב האופנה והגיי אייקון הלוהט, טום פורד, יקדם את הבושם החדש שלו כשהוא מחובק על ידי אישה

ממש כמו נרות חנוכה כך המעצב טום פורד בשביל המין הנשי, לראות ולא לגעת. ולמה לו בעצם לצאת בקמפיין שהוא מצולם בו כשיד אישה מונחת על חזהו השעיר? כי כזה הוא טום פורד, הוא של כולם. של נשים, גברים, הומואים ולסביות.

פורד ידוע כנרקסיסט ומגלומן ומככב בהנאה על שערים של המגזינים הנחשקים ביותר כשהוא מוקף בבנות, ערומות למחצה לרוב. הוא נהנה להיות נחשק על ידי גברים ונשים גם יחד. זו זכותו וזו המציאות שלו.

התבקשתי לחשוב בקול רם האם ראוי או לא שטום פורד, מגה גיי אייקון, מפרסם את הבושם לגברים שלו בפוזה סטרייטית כשיד אישה מונחת על חזהו? ובכן, נתחיל אולי מהעובדה שפורד (סוג של שלמות אלוהית) הוא לא רק גיי אייקון הוא קודם כל אייקון אופנתי נקודה. בדיוק כמו שאין ציפייה ששחקן גיי ישחק רק תפקידים של הומואים או להיפך, כך זכותו של פורד לפנות לגברים סטרייטים שמהווים את קהל היעד העיקרי של הבושם שלו ולשכנע אותם בעזרת צילום הורמונלי, שהבושם יביא להם בחורות.

כמו כן פורד מאוד אוהב נשים. אמנם לא במובן שבו גברים סטרייטים אוהבים אותן, אבל הוא בין המעטים שמבינים את גוף האישה ויודעים לפנק אותו, גם אם לא במגע אירוטי, בבגדים מדויקים ונפלאים.

אך טבעי בעיני שאדם שעיצב רוב חייו לנשים והפך את גו'צי למותג אהוד בקרב רוב נשות העולם, יצטלם עם יד אישה מונחת על חזהו. פורד בטח ובטח לא מנסה להציג את עצמו בתור הטרוסקסואל, אלא מגיש את עצמו עם קריצה צינית. רוצה לומר: אם נשים נמשכות אלי בגלל הבושם למרות היותי הומו, אז כנראה שהבושם באמת שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully