וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאפות של יפו

לרה רוטר

10.12.2007 / 12:20

חפיפה, עיסוי ראש, תספורת ועראק בכוסיות. מספרת "שאפה" החדשה בשוק הפשפשים ביפו, היא הכי זחלאווית שיש

מספרת "שאפה" נפתחה בראש השנה עמוק בתוך שוק הפשפשים ביפו. הבא לתספורת עיסוי ראש וחפיפה מקבל תה צמחים או כוסית של אלוף הערק, וביום שישי מחלקים גם חלה עם צלוחיות קטנות של חמאה, טחינה גולמית, דבש וריבה.

את "שאפה", החברה החדשה של הבאסטות בשוק פתחו שתי ספריות - שירי אסא ושירה פטל, שהיו מספרות בבית. הן נפגשו באירוע בשם "ריקולקציה" שנערך בירושלים, שבו אנשים הביאו בגדים ישנים כדי לעשות להם קוסטומייזינג על המקום. "זה היה אירוע מאוד נחמד, אנחנו מתכוונות בעתיד לעשות משהו בסגנון הזה גם פה" מספרת שירה מהספסל הפרחוני המרופד שלה במספרה. מקירות הזכוכית רואים את רחובות השוק. "הרעיון לפתח מספרה כאן היה שלי" היא אומרת "רציתי שיהיה קשר עם מה שקורה בחוץ, כי מבחינתי זה החיים. אנחנו אוהבות את השוק, את ההווי, את המעורבות בקהילה.

"המון רוכלים מהשוק מגיעים לכאן להסתפר או לעשות פדיקור. נכון שהמחיר שאנחנו לוקחות עבור תספורת הוא גבוה ממה שהם רגילים לשלם אבל אנחנו גם עושות להם מחיר. וחוץ מזה בגלל שאנחנו מקפידות לעשות עיסוי קרקפת של כ- 15 דק' עם החפיפה, הם מוכנים בשביל זה לשלם קצת יותר. כל אחת הביאה את הלקוחות שלה מהבית, נכנסים לכאן גם תיירים מהאכסניה שלידינו, אנשים ממכון היוגה שבקצה הרחוב, חברים שלנו וגם מוזיקאים אסלים שהם חברים של בעל הבאסטה שלידינו שמנגן בכינור. יש פה כל הזמן שיחות מאוד מעניינות".

הרחוב של יוגה שאלא

ישבתי במספרה כארבע שעות כדי לספוג את האווירה ולהבין על מה הבאזזז. ראשון, פגשתי את יאסן, ילד ערבי בן 11 שמגדיר את עצמו כחבר המקום ומעיד "זה מקום נקי, כל מה שאת מבקשת עושים מיד ובמדויק, מאוד נחמדים פה וטובי לב". אחר כך נכנס למקום אייל צ'כנובסקי, הבעלים של "יוגה שאלא" מכון היוגה הממוקם בקצה אותו רחוב.

הוא נותן טיפולים בשיטת רולפינג בחדר הטיפולים שנמצא בקומה השנייה של המספרה. חדר שהוא אטום לרחוב, ומיועד למסאז'ים ולהורדת שיער מהגוף. אחרי אייל הגיע זוג חברים של שירי ושירה. אחד מהם יזם לתת עיסוי ראש בחינם למי שרק ירצה, עד מהרה נמצאה מתנדבת שהגיעה מלווה בעוד שתי חברות. וכך לאט לאט התמלא המקום במיני אנשים.

התספורות ששירה ושירי ביצעו במהלך הביקור לשי במקום היו טיפה מאומצות מדי בעיני ותחושתי היתה שיש פה נסיון להלביש טרנדיות באופן גורף גם למי שהוא לא כזה. ראיתי שם תספורות שפיציות, עם אורכי שיער שונים שיצרו מראה מבולגן ולא אחיד ומיני גיזורים אקספרסיביים. אם אינכם מעונינים במראה טבעי ונכנסתם לתקופת הארד קור משוננת, זה המקום בשבילכם.

מחירים: תספורת- גבר 70 ¤, אישה 120 ¤. צבע- 120-150 ¤, גוונים- 190 ¤. מניקור- 35 ¤, פדיקור- 75 ¤, מסאז'ים וטיפולים- 150-250 ¤ לשעת טיפול.

מספרת "שאפה", רח' רבי נחמן 2 פינת עמיעד 14 , שוק הפשפשים, יפו. טל': 03-5181573.
שעות הפתיחה: א, ב,ד: 10-19, ה: 10-23, ו: 10-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully