וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגנים מתמכר ללוי

12.12.2007 / 10:37

ספר העל מצלם קטלוג חדש ומושקע ושומר אמונים לאילנית לוי

מיקי בוגנים, רגע לפני עליית העונה החדשה של ה"דוגמניות", מוציא קטלוג חדש שיפגין את האהבות החדשות שלו בתחום עיצוב השיער והאיפור. בוגנים מדווח שהקטלוג נוצר בהשקעה של אלפי דולרים (חבל, היינו יכולים להשיג לך מחיר). את הסטיילינג עשה סיימון אלמלם ועידו לביא צילם. המצולמת היא אילנית לוי שבוגנים שומר לה אמונים ומצלם אותה לקטלוג שלו כבר שש עונות. "היא מאד ורסטילית בעיני וכל מחיר שתבקש עבור ההשתפות בקטלוג הוא ראוי בעיני" מוסר השופט המפרגן. מבחינת וואלה! אופנה כל אחד משלושת השמות שהוזכרו כאן צריך להחשיב את עצמו כבר מזל על שנבחר על ידי האוטוריטה השולטת בעיר.

"הקטלוג יהיה בסגנון הוליווד של שנות ה-50 וה-60. הקו יהיה רך, המון גלים בשיער והמון בננות. כמו בעבר אני לא מכתיב צבע אחד מכיוון שלכל אחת יש את הצבע הייחודי שלה. עם זאת בתחום האיפור אני בעד הרבה גוונים כהים כמו סגול מעושן ואדומים".

אם צייתתן לצו הנוכחי שהעלה על נס את איפור העיניים על חשבון השפתיים, קבלו עדכון. "האודמים חוזרים ובגדול" מכריז הספר "ובכל צבעי הקשת. אם זה אדום וכתום ואפרסק, השנה ישימו דגש על האודמים שקצת נעלמו בשנה האחרונה". זאת למרות מאמציה של נינט לשמור את הליפסטיק האדום על סדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully