וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה רעה

שני פישר

16.12.2007 / 19:21

קולבים צפופים והמון הפתעות לבחורות שאוהבות את השמלות שלהן עם אופי. דיווח מרוגש על מעללי חיה ניר ב"כתומנטה"

בעולם שבו אם אינך בן 19 ושמך לא מייקל לואיס, מוטב לך לשבת בשקט ולהשאיר לצעירים ומחוטבים ממך לצאת ולכבוש את העולם, קשה להאמין שחיה ניר מעצבת המותג ובעלת הבוטיק "כתומנטה" עדיין יוצרת, מוכרת ובעיקר מרגשת.

גם 40 תמונות קטלוג לא יצליחו לתאר את השפע שמציעה החנות "כתומנטה" בימים אלה. בעוד שחנויות עמוסות אחרות מעוררות לרוב קלסטרופוביה, ב"כתומנטה" הליך שליפת פריט מבין הקולבים הצפופים נמשל לרוב לפיצוח עוגיית מזל סינית. הוא מפתיע, ייחודי וכמעט תמיד רלוונטי לחיים שלך.

לכן, אין ברירה אלא לצאת בקריאה נרגשת: בכדי לאהוב את כתומנטה לא יספיק להגדיל את תמונות הקטלוג מצידי הכתבה, יש להגדיל ולבוא לבקר בחנות בדיזינגוף, שגם ביום שלישי, לפני השעה 10 בבוקר, שוקקת חיים ומכילה לא מעט בחורות אופנתיות בגילאי 20-35. זה המקום לציין, למי שלא מכיר, שניר החלה לעצב בגדים כשפלח נרחב מהקליינטורה שלה עדיין לא יצאו לאוויר העולם, לפני 23 שנים.

סוד הקסם של כתומנטה, שעומדת על תילה יותר מעשרים שנה, הוא בסיפוק אלטרנטיבה ראוייה לטרנדיות המיינסטרימית. כל מי שסגול עושה לה פריחה וסקיני מביא לה עיקצוצים בירכיים, תוכל למצוא כאן נחמה.

מרופט ווירטואוזי

עיגולים הם דומיננטיים בקולקציה החדשה ובאים לידי ביטוי בשרוולים מטופלים מאוד ודומיננטים בנפחם, ובצללית של עליוניות ושמלות מסויימות, שמשוחררת באיזור המותניים ונצמדות בחלקן התחתון. הוינטאג', שגם הוא סממן ההיכר של בגדיה של ניר, לא מנסה לכפות קונספציה מסויימת, ונותר בגדר המלצה לעין המתבונן.

שמלות הערב והכלה של ניר, שהן המומחיות הבלתי מעורערת שלה, מצליחות לשמור על גלאם לא מתאמץ גם החורף, בעיקר כשהן מגיעות מבדים מקומטים ואנטי-מגונדרים. אולם, בקולקציה הנוכחית בולטים דווקא בגדי הקז'ואל. רבים מהם משובצים. את ההשראה למשבצות, שזכו להתעלמות גורפת החורף בנוף האופנתי, שאבה ניר מתוכנית הריאלטי "פרוייקט מסלול".

באחת התוכניות בעונה השלישית, עיצב המתמודד ג'פרי (שלימים הוכרז כמנצח העונה) שמלת קוטור מבד כותנה משובץ במראה מרופט ווירטואוזי גם יחד. השמלה של ג'פרי העירה בניר את המוטיבציה ליצור עליוניות ושמלות מבדים משובצים בגווני אפור וחום, למראה האסופית הרומנטית והעירונית.

הבדים המשובצים, בעלי ניחוח עני-ישן, עוצבו בגזרות מאתגרות כדוגמת שמלת בלון באורך ברך, בה כיווצים מוקפדים וגיאומטרים בחזה, מתחתיו ובצדדיו, הנפתחים לשמלה רוויה בבד, ועליונית ישרה וארוכה בגזרת גלבייה, שהיא ללא ספק אחת מהפריטים הסקסיים בקולקציה.

סקסיות היא כמובן עניין סובייקטיבי, ומתקיימת בעולם באין ספור צורות. לזכותה של ניר יש לומר שהיא מצליחה להציב רף אמצע- שמצד אחד לא מנסה להאדיר את הפרונט למראה ה"פאם פאטאל", ומצד שני לא מנסה לאסוף את הישבן לכדי שני תפוחים לא בשלים. בגדיה מסתדרים בקלות עם הגוף הנשי, גם הלא מושלם, ולכן הם חביבים על נשים רבות, רזות או מלאות, שבוחרות לצאת למסע שופינג כדי להוסיף לעצמן פריט אחד או שניים בארון, ולא כתחליף זמני לאימון בחדר כושר במקרה הטוב, או לניתוח פלסטי במקרה הרע.

טווח מחירים:
טופים: החל מ-459 ש'; שמלות: החל מ-700 ש', חצאיות: החל מ-650 ש'; ז'קטים ומעילים: החל מ- 800 ש'

כתומנטה- דיזנגוף 173, ת"א, 03-5279899.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully