וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמת הנשים האוגרות

לרה רוטר

15.12.2007 / 7:19

תיק מתקפל לשגעת שופינג פתאומית ותיקי רחצה עם מקום להכל. האחיות שמאחורי התיקים הצרפתי Murval, מבינות נשים

מוריאל וואלרי הן אחיות פריזאיות שהקימו את המותג MURVAL מתוך רצון לתת מענה שיקי-פרקטי לאקססוריז שהילת הזוהר לא מקיפה אותם תדיר. קחו למשל את תיק הרחצה. כל תיק רחצה שנתקלתי בו במהלך חיי, יפה ככל שיהיה ואפילו מעוצב בנוחות כביכול, תמיד מוביל לתרחיש שבו אני דוחסת אליו עוד בקבוקון שמפו בתקווה שזה האחרון לא יפוצץ את כל העסק ויותיר נזילות מבאסות וקשות להסרה. ועוד לא אמרנו אף מילה על כלי הגילוח של בן הזוג שתמיד נותרים מיותמים מבית. כי איכשהו, בשלב בו מוגש לך קצף הגילוח מלווה בסכין ארוך, זהו בדיוק הרגע שבו את נאלצת להודות שזו בקשה ממש מוגזמת מהתיק, שזה בעצם ייעודו.

ובכן האחיות לבית MURVAL נכנסו בדיוק לנישה הזו והן מציעות תיקי רחצה מרווחים וגדולים בסגנון פופי צבעוני, שלא יביישו את נשיאתם גם מחוץ למזוודה. יש להן גם סדרה של תיקי רחצה המאוחסנים זה בתוך זה. מה שיכול להוות פתרון מצוין לנשיאת תכשיטים ומיני חפצים קטנים. תיקי הבבושקה מנוקדים בנקודות לבנות ומגיעים באדום או שחור. הם זורקים את המשתמשת לשנות ה-50 ולפנטזיה שהינה את מרלין מונרו היוצאת למסע על מנת לשיר לנשיא "יום הולדת שמח".

פתרון פרקטי מעוצב נוסף מבית MURVAL הם תיקים מתקפלים. והיה ונתקפת בג'ננה של עריכת שופינג מטורפת כל שעלייך לעשות הוא לשלוף את התיק המתקפל שנח לו בתיקך ומהווה גם תחליף מצוין לשקיות הניילון החד פעמיות, המעוללות כידוע דברים מבישים לאיכות הסביבה.

תיק קשור לצמיד

גם תיקי הערב של MURVAL ראויים. לא כולם מצטיינים בפתרונות שימוש נוח כשם שהם יפים, למעט דגם אחד - תיק ערב קטן שיכול להתחבר לצמיד ובעצם משחרר את ידייך לחלוטין. תיקי המעטפה המיועדים לערב, נמצאו קטנים מידי ולא כל כך נוחים לאחיזה. תיקי היום יום של המותג נמצאו נעימים למגע, יפים ומרווחים.

לפני כחודשיים הגיע חלק מהקולקציה של MURVAL גם לארץ. היבואנית הבלעדית שלהם היא דנית קר, בוגרת המגמה לעיצוב תכשיטים בשנקר, שלפני שלוש וחצי שנים ראתה תיקים של המותג MURVAL בתערוכת אקססוריז אמריקאית בשם "GIFT SHOW”.

"בחרתי את הפריטים לפי קהל היעד של החנות שלי" קר אומרת "מכיוון שהחנות ממוקמת ברח' בזל בתל אביב, מגיעים אליה הרבה אנשים שיש להם תרבות פנאי מפותחת ובגלל שתיקי רחצה זה משהו שמאוד חסר בארץ וגם לתיקי יום וערב עוד יש מקום, החלטתי להביא את המותג הזה שמציע פתרון במחיר יחסית נוח”.

טווח מחירים:

169-185 ש"ח עבור תיקי הערב.
99-185 ש"ח עבור תיקי כלי רחצה.

MURVAL ב"דיטיילס", בזל 36 ת"א. טל: 03-5443723

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully