וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שאחרי הטניס

16.12.2007 / 11:40

בין טורניר לטורניר הספיקה וויליאמס לסיים תואר באופנה. הקולקציה הראשונה כבר בחנויות, עם פריטים בלא יותר מ-20 דולר

ונוס וויליאמס חושבת על היום שבו תיאלץ לעמוד מעבר לקווים הלבנים של מגרש החימר, ובין משחק למשחק הצליחה לסיים תואר בעיצוב אופנה, בבית הספר הגבוה לאמנות של פורט לוטרדייל. "אני אוהבת אופנה ומוצא חן בעיניי הרעיון שאני אנצל את הידע התיאורטי שרכשתי בעיצוב, כדי ליצור בגדים ונעליים שישקפו את האישיות שלי, בתוך ומחוץ למגרש", אמרה וויליאמס ל'מיאמי הארלד', בטקס הענקת התואר שהתקיים ביום חמישי שעבר.

וויליאמס היא אמנם לא הספורטאית הראשונה שמשלבת קריירה מקצועית עם עיצוב אופנה, אבל היא בהחלט מהמעטים שמעגנים את ההתעסקות הזו בלימודים אקדמאיים. לקח לה 8 שנים להשלים את התואר, בגלל שילוב עם הטניס, אבל היא מדגישה שאין לה שום כוונות לפרוש מעולם הטניס בקרוב.

עוד לפני שסייימה את הלימודים, השיקה ווילאמס ליין בגדים משלה, תחת השם EleVen "אחת-עשרה" והוא נמכר ברשת האופנה סטיב אנד ברי'ס Steve & Barry's, שמציעה אופנה לסטודנטים במחירים מוזלים (אותה רשת שמוכרת גם את הקולקציה של שרה ג'סיקה פארקר). הקולקציה כוללת 120 פריטים, שכמו כל הפריטים שנמכרים ברשת מתומחרים בלא יותר מ-20 דולר לאחד. הקולקציה כוללת בגדים, נעליים ואקססוריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully