וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצינור מול הפיל

שני פישר

16.12.2007 / 17:14

גזרת רגל רחבה או גזרה צרה - שתיהן לגיטימיות עכשיו אבל מה עדיף? 2 מעצבים מסבירים מה הכי טוב ועושים את זה משכנע

הסקיני טוב רק לרזות והמכנס הרחב יהלום רק פקידות בנק? תחשבו שנית. שתי דעות משכנעות ומנומקות לעילא, עשויות לגרום לכן לגבש דעות מחדש.

בעד גזרת רגל צרה - טום סלמה משוכנע

מעצב האופנה טום סלמה אומר שאם כבר מכנסיים, אז שיהיה סקיני. יש לו מה להגיד גם על האפיל של מכנסיים המתרחבים.
"לפני שלוש שנים התרחש המפגש הראשון שלי עם הסקיני. זה היה בפריס, כל הגברים הצרפתיים המהממים הסתובבו עם סקיני ברחובות ונראו מצויין. חשבתי לעצמי שבטח לגזרה הזאת יש סוד. נכנסתי לחנות של "בלנסיאגה", מדדתי סקיני ונראתי פשוט הכי מגוחך בעולם. לפני חצי שנה, כשהתחלתי לעצב את קולקציית החורף שלי, פיצחתי את הסוד של הסקיני- כשמוצאים את הגזרה הנכונה, הוא זורק את המבט מהאגן, שהוא לרוב האיזור הבעייתי אצלנו - אנשי הים התיכון, לאיזור השוקיים והקרסוליים. כל טופ שתצרפי לו- מגופיית סבא פשוטה ועד לסריג טוניקה- יראה איתו נפלא. גם כל נעליים שתצוותי לו - מנעל שטוחה ועד מגף, יתאימו. הסקיני לוקח את המתלבשת למקום רוקיסטי-סקסי, בעוד שעם מכנסיים רחבות, בכל שילוב שלא תנסי, ישר תראי כמו פקידת בנק.
"אני לא יכול לדמיין את הקולקציה שלי ללא סקיני כי בעקבותיו נוצרו פריטים רבים, בעיקר טופים, שבשילוב עם הסקיני יוצרים טוטל לוק מושלם. בעיני סקיני זה פריט חובה בארון, הוא כמו מייק אפ- הוא הבסיס של הכל. בונים עליו את המראה, בדיוק כמו שאחרי המייק אפ מתחילים להתאפר. המחשבה שסקיני מתאים רק לכוסיות זאת דעה קדומה- בשלושה החודשים האחרונים קנו אצלי בחנות לא מעט נשים מבוגרות ולא רזות במיוחד את הסקיני שלי. זה המקום לציין שיש לפחות 10 גזרות שונות של סקיני ואני ממש לא מצדד בגזרה שצמודה מהכפתור ועד הקרסול. הגזרה שלי משתחררת באיזור האגן ומגיעה עד גובה המותן. היא לא גבוהה מדי ולא נמוכה מדי. שני סגנונות שהם בעיני אסונות אופנתיים. אחרי שפיצחתי את הסוד של הסקיני אני לא מפסיק ללכת עם הסקיני השחור שלי, ונראה פשוט נפלא."

בעד הרגל הרחבה - נעמה בצלאל משכנעת

בקולקצית החורף של מעצבת האופנה נעמה בצלאל אפשר למצוא מעל ל-6 גזרות מכנסיים שונות, ואף אחת מהן אינה צינורית. אם חשבתם שמדובר במקריות, מה טעיתם, העניין עקרוני.
"בארץ נהוג לחשוב שבגד סקסי הוא כמה שיותר צמוד וחשוף, ואני חולקת על הדעה הרווחת. בעיני מראה סגור ומשוחרר הוא הרבה יותר סקסי. ובנוגע למכנסים, מכנס סקסי הוא מכנס שיושב טוב על הישבן, מדגיש את מה שצריך להדגיש ומטשטש את מה שצריך לטשטש. לסקיני אין כלל אפקט מטשטש ולכן אלא אם את בחורה דקיקה, הסקיני לא יהלום אותך. את הבחורות הדקיקות הסקיני הופך לשדופות עוד יותר, שזה לאו דווקא מחמיא. הגזרות שאני כן מאמינה בהן, ושנמצאות בקולקציה שלי, נעות בין סיגר - שהוא הצמוד ביותר ועד לפיל- הגזרה המתרחבת.. בנות מלאות צריכות להמנע מפריטים צמודים מדי, ומוטב להן לבחור במכנסי ברמודה או בגזרת הפיל שיכולה להיות טובה גם לבנות רזות כי היא מעט מטשטשת את הרזון.

"אפילו אני, שהיום אני רזה, אוהבת ללבוש את מכנסי הפיל כי אני מרגישה איתם מאוד בנוח. בכלל, אני חושבת שנוחיות זאת המטרה הראשונה, ולא צריך ללבוש בגד שחונק ומקשה על התלבשת לנוע, אלא אם כן יש אירוע מאוד מיוחד.
באופן אישי אני לא מאמינה בטרנדים, אבל מי שנוהרת אחרי טרנדים מוטב שתדע שעבר זמנו של הסקיני. עכשיו מה שהולך במכנסיים זה מותן גבוהה ורגל מתרחבת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully