וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד לא חולף

שני פישר

17.12.2007 / 8:50

חשיפה לתחזיות האופנתיות של סתיו-חורף 2008 תעזור לכם לקנות בחוכמה בסיילים של הרגע, פריטים שיחיו שנה. אכן מחוכם

כמי שחונכה מילדות שחולצות לא קונים כל יומיים ומכנסיים לא לובשים רק שלוש פעמים, כל נושא צרכנות האופנה המבוקרת נוגע ללבי. לכן משמחת אותי במיוחד העובדה שהתחזיות האופנתיות לחורף 2009 נחשפות כבר עכשיו, מה שמאפשר לנצל בחוכמה את מכירות סוף העונה הזו, כדי להתמקד בטרנדים שיחזיקו מעמד גם לחורף הבא.

מבלי לחכות לסוף העונה או הגשם, הוצגו בתחילת החודש בניו יורק ובלונדון קולקציות פרה-סתיו 2009 של מותגי האופנה הגדולים. כיוון שבגד הוא השקעה ומוטב שישמור על הרלוונטיות שלו למעלה משלושה חודשים אומללים, מוטב לשננן ולהפנים את התחזית האופנתית לסתיו הבא, רגע לפני שאתן מעמיסות ורצות לקופה.

והרי התחזית

הבשורה הראשית והמרגשת ביותר, היא שסממני האייטיז נעדרו כליל מתצוגות פרה-הסתיו השונות, כששנות החמישים העליזות מסתמנות כהשראה המרכזית לעיצובים. מלבד קוואלי ודולצ'ה וגבאנה (שחייבים לשמור על פרח-אפיל איטלקי) טקסטורות הבד רגועות יותר. פרוות, ונילים ועור אינם חביבי המעצבים מתחילים לסגת ואת מקומם מחליפים בעיקר צמרים מחוספסים (כדוגמת הטוויד) ומשי נשפך ונשי.

ממצא נוסף ומעודד, הוא שהצבעוניות עתידה להכות בנו בחורף הבא. האדום מרגיש כסגול הבא (שוב), השחור-כאפור, צהוב עז אצל "דולצ'ה וגבאנה", כחול עמוק וירוק דשא ב"אוסקר דה לה רנטה", וורוד עתיק ב"שאנל" (שבכלל הפתיעה בקולקציה נועזת ופוסט-שאנלית בעליל). לעיתים קרובות הבד אינו אחיד ובעל דוגמא עדינה, גיאומטרית או פרחונית, שמשלבת שני צבעים או יותר למראה ססגוני. קו המותן נותר גבוה ומודגש ע"י חגורה, אבל לא ע"י חגורת הלק העבה עם האבזם המתכתי והמונומנטלי, אלא על ידי חגורות דקות ועדינות.

עדיין היסטרי - חליפות

החליפות הנשיות, עליהן דובר וסופר רבות העונה, ממשיכות גם לסתיו הבא, בווריאציה מעט שונה מהקיימת. חצאיות העיפרון המהוללות כבר לא יהיו רלוונטיות בעוד שנה, ולכן, אם עדיין מצאתן עצמכן מתלבטות בסוגיית העיפרון - ניצלתן. למען הסר ספק, חליפות-חצאיות לגמרי יככבו, אלא שהחצאיות עצמן לא יהיו צינוריות אם כי משוחררות ביותר.

אוסקר דה לה רנטה וקרולינה הררה, הציעו בתצוגות שלהם חצאיות מפוסלות בגזרת A, שנפתחות פתיחה רחבה ומלוות בקפלים לא צפופים. אצל שאנל היה אפשר לראות חצאיות בצללית מעוגלת, שמתרחקות מהאגן ונסגרות כלפי מטה. הדגמים של ולנטינו הרחיקו את חצאית העיפרון מקווי המתאר של הגוף הנשי. גובה החצאית, וזה עניין חשוב מאוד, מגיע מעל לפיקת הברך, משהו בין מיני למידי.

מי שהתאהבה במראה הצמוד והחנוק יכולה להתנחם בחצאיות מקסי צינוריות במראה בת הים הקטנה, שדווקא כן רושמות נוכחות חלקית על המסלולים.

הז'קט לסתיו הבא, לעיתים תואם את בד החצאית ולעיתים לא. הוא יהיה לרוב ישר וצמוד לגוף ויגיע באורך ביניים שפוי. מפתח הצוואר שלו הוא עגול וחסוד ולא וי עמוק, כמו שהתרגלנו בעונה הנוכחית. הכפתורים לרוב נסתרים במראה סימטרי ונקי, אלא אם כן מדובר בכפתורים גדולים ובולטים בסגנון מעיל הטראנץ' הבלשי.

אלגנט - במכנסיים

עידן הסקיני לא תם, אך לחלוטין תופס מקום משני ואפילו סולידי במחלקת המכנסיים. רבות ודאי יברכו על גזרת המכנסיים הבולטת בסתיו הבא - קו מותן ממוצע, גזרה ישרה שמתרחקת מקו הגוף וארוכה מהרגיל. יש לציין שעל אף שנצפו גזרות מכנסיים גבוהות, לא מדובר בזן מכנסי המחוך הגבוהים במיוחד, שנעלמים כליל, אלא בקו מותן שנמצא באיזור הפופיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לוק טווסי - במעילים

ללא מפה אסטרולוגית, אפשר לקבוע שהסתיו הבא תהיה עונה עולצת במיוחד בקרב ציבור פטישיסטיות המעילים. אין לתאר את עושר הגזרות והצבעים של המעילים בתצוגות. החוק היחידי הוא שמדובר במעילים ארוכים, כלומר - נעים מגובה הברך ועד גובה הקרסול, וחלקם מספיקים לבדם כדי ליצור מראה שלם, ללא צורך בשכבה תחתית. יש מעילים בגזרה מעוגלת, במראה מעט יותר זרוק ומשחורר, ויש מעילים מופלאים, שנצמדים עד האגן ונפתחים כלפי מטה, ומתפקדים ממש כשמלת ערב דרמטית וכריזמטית.

(בתמונה הראשית: מעיל של נייקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully