וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ACG של נייקי

רועי ירושלמי

6.1.2008 / 8:08

מותג של נייקי לטיילים וחובבי אקסטרים

ACG הוא תת מותג, קטגוריה אם תרצו, של נייקי, שהפך למ?כ??ה האופנתית של הטיילים והאקסטרימיסטים. הליין כולל בגדים העשויים בטכנולוגיות מתקדמות, שמעניקות יתרונות של בידוד תרמי, נידוף זיעה וכל הג'אז הזה. קהל היעד העיקרי הוא גברים, בעיקר אלה שחשוב להם להיראות טוב גם על קיר הטיפוס, ובהחלט לא מיועד לאלה שתמצאו אותם רצים בפארק עם הדפס מהוה של "עד מתי? דוכיפת 1991".

הקולקציה המצומצמת, אך איכותית של ACG, מושפעת השנה משקיעות יפות ואדומות במיוחד, אלמנט שבא לידי ביטוי בצבעי אש הבוהקים. מתוך הקולקציה, שווה במיוחד ז'קט צבאי, שעשוי מבד מצנח גס וחולצות המכופתרות בעלות הכיסים המיוחדים, הנפתחים מהצד ולא מלמעלה כמו בדרך כלל.

את בגדי ACG אפשר למצוא בהרצליה (שנקר 9) ובחנות "פרו ספורט", שנפתחה לפני שנה ברחוב החשמונאים בתל אביב, המתמחה בביגוד ספורט אתגרי ומחצינה אכפתיות אקולוגית. חלק מהבגדים ומחזירי האור שבחנות מיוצרים מאריגים ממוחזרים ויש בחנות גם תיבה שקופה, המיועדת לאיסוף נעליים משומשות ובלויות. אלו נלקחות מכאן ונתרמות לנזקקים באתיופיה, או מפורקות, על מנת להשתמש בחלקיהן מחדש בבגדים ממוחזרים.

מומלצי הבית: חולצות בתכלת וכתום שמנדפות זיעה ביעילות מופלאה, וזוגות מכנסיים ארוכים ומודולריים, שהופכים לקצרים ביעף, בזכות ריצ'רץ' בברכיים.

פרוספורט, החשמונאים 121 תל אביב.
שנקר 9, הרצליה פיתוח

  • עוד באותו נושא:
  • נייקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully