וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג הוא סיוע

שני פישר

19.12.2007 / 12:43

רשתות מובילות והמוני מעצבים טובים, תורמים בגדים. ההכנסות עוברות למרכז לסיוע, שמתמודד התגברות התקיפות על רקע מיני

בתזמון מושלם עם סדרת הפדופילים של דב גילהר עבור חדשות ערוץ 10, מתקיים בסוף השבוע הקרוב, בפעם החמישית, בזאר האופנה "מתלבשות על זה". האירוע, שכבר הפך למסורת כדוגמת שוק המעצבים והטי מרקט, מתבדל בזכות עיקרון מהותי אחד, כאן אתם קונים בגדים טהכסף לא עובר לידיים פרטיות אלא לגוף שניזון מתרומות ומסייע לנתקפים על רקע מיני שמספרם הולך וגדל.

המעצבים המשתתפים תרמו את עיצוביהם לאירוע, המארגנים תמחרו אותם בנוחיות מחדש וכל ההכנסות יועברו למרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית בתל אביב. מרים שלר, מנהלת מרכז הסיוע מספרת על חשיבות הבזאר: "נוכח גל האלימות המינית, אנו נדרשים לפעילות בהיקף רחב יותר ולתקציב גדול יותר למימון הפעילות. המסר העיקרי של "מתלבשות על זה" הוא מחאה נגד האלימות המינית כלפי נשים. שיתוף הפעולה עם המעצבות והמעצבים אינו רק למטרה כלכלית, פתאום דבר טריוויאלי ויומיומי, כמו קנית בגד, הופך לאקט הזדהות מובהק עם המאבק נגד אלימות מינית."

מעל ל 250 מותגי אופנה ואקססוריז מובילים לוקחים באירוע חלק. להלן רשימה חלקית ביותר: רשתות הענק זארה ו-MANGO, רשתות הדנים GSUS, פפה ג'ינס ולי קופר, חברות הלבשת הספורט נייק, דיאדורה ובילבונג. יהיו נעליים של "אלדו" וגם תיקים של דניאלה להבי. קבוצת מעצבי "גן החשמל" נרתמה כולה לאירוע וכמוהם אינספור מעצבי אופנה נוספים. בין השמות הבולטים: עלמה, קום איל פו, דינה גלאס, דורין פרנקפורט, דורון אשכנזי, גרשון ברם, גדעון אוברזון, כתומנטה, נעמה בצלאל, רונן חן, שרה בראון, בנות, טובהל'ס, גלית לוי, קאלה, רוני בר ורזילי.

שישי שבת

ברי מאייר, מעצב האופנה ששמלותיו עולות ביום חול בהיר 2000 ש' וימכרו בבזאר תמורת 800 ש' בלבד, מנדב טיפים להתמצאות אופנתית באירוע ומציע להתמקד בחליפות נשיות, פריטים באפור על גווניו, מכנסיים במראה גברי, "השמלה השחורה הקטנה", מעיל טראנץ' וחצאית העפרון, ובקיצור, כל מה שמאוד טרנדי לחורף הנוכחי.

וכמובן, שאין אירוע אופנתי ללא פינת פחמימות מעודדת. "אורנה ואלה" ו"קפה ג'ו" נרתמו גם הם ויציעו לביבות בטטה לצד אספרסו, כשכל ההכנסות הקולינריות יועברו בשלמותן למרכז.

מחיר כניסה: 5 ש' (שיועברו כתרומה למרכז)
הבזאר יתקיים בסופ"ש הקרוב בגני התערוכה, ת"א.
שעות פתיחה:
יום ו'-שבת, 21-22 לדצמבר, 10:00-18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully