וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיט החדש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

23.12.2007 / 7:50

עם חורף חלוש כזה, אפשר כבר עכשיו לסקור את מגמות 2008 בגזרת משקפי השמש. יש מי שמרוויח מהתחממות הכדור

גם הלבוש המשעמם והסתמי ביותר יוקפץ לפסגות השיק אם מרכיבים את משקפי השמש הנכונים. משקפי שמש מגלות אם מי שבחר בהן הוא שמרני, גלאמי, דרמטי או סתם מפוחד. הן פתרון מצויין למי שיוצאים מהבית אבל רוצים להשאר בפנים. לאלה רוצים שיביטו בהם, אבל שהגבול יהיה מסומן היטב. מי שבוחר משקפי שמש בעיקר לפי רמת סינון הקרינה של העדשה, צודק, אבל כניראה לא גולש בוואלה! אופנה.

מי שמבין שהבחירה במסגרת עם שתי אבני חן היא משמעותית למסר שנודף ממנו, מוזמן להכנס פה לפרטים הקטנים. ובכן כך, בעונה הקרובה חוזרות המתכות ליצולים, משקפי האובר סייז נשארות והצבעיים הטבעיים נכנסים לשמחת הבריות המאופקות. מתחת: סקירה קצרה של כמה מותגי יוקרה מעניינים שמשפיעים על העיצובים בתחום.

ריי באן

החברה נחושה להחזיר את דגמי הרייי באן שהיו פופולריים באופן קיצוני בשנים שאחרי מפץ האחים בלוז. הללו היו כה נפוצים עד שהחזרתם נגועה בנוסטלגיה, שלרוב האנשים עושה את זה. השנה יש לחברה גם דגם יוקרתי מטיטניום במהדורה מוגבלת, שהונפק לרגל יום ההולדת ה- 70 של המותג ונמכר ב- 2500 ש'.
מחירים: 785-1500 ש'

ורסאצ'ה

מותג משקפי השמש של בית האופנה ורסאצ'ה נחשב ליוקרתי מעט פחות מדול'צה וגבאנה. זה למיקרה ותקלעו לארוחת צהריים בבבית קפה בכיכר המדינה ותרצו להבין את הסבטקסט של מה שקורה סביבכם. רוב הדגמים בקולקציה עולים כ-1500 ש'. עבור סכום דרמטי זה מקבלים את הלוגו המיתולגי של המדוזה על היצול וגם את לוגו ורסאצ'ה בגודל משמעותי שלא ניתן יהיה לפספס גם אם תחלפו במהירות על פני מישהו לכאורה לא חשוב.

הרכישה כוללת גם את הידיעה ששרליז תורן היא מחובבות המותג ונתפשת בצילומי פפראצי עם משקפי שמש של ורסאצ'ה. היחצנים טוענים שהדבר נעשה מרצונה. דגם טוב הוא 4114 שהוא גדול במיוחד ומתאים למי שצריכים להתגונן בפני מטחי פלאשים מסמאים כמה פעמים ביממה.

בולגרי

הרשימו השנה מאד עם ליין בשם "אליסיה" במסגרתו עוצבו משקפי שמש עם קריסטלים. אבני חן מזמן לא ניראו כל כך טוב על פלסטיק. נחשב לאחד ממותגי היוקרה היקרים בשוק.
משקפיים שלהם עולות בין 1060 ש' ל- 3620 ש'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ווג

לטעמי המותג המוצלח ביותר מבין מותגי היוקרה שנסקרים בכתבה צנועה זו. הדגמים קלילים וסקסיים מאד ולא חוטאים בפופוזיות או בסגנון הקשוח והמייגע של הקולגות.

הפרזנטורית של "ווג" זו עונה שלישית, היא ג'יזל בודנשיין שגם שותפה לעיצוב חלק מהדגמים. קהל היעד של המותג הם חובבי אופנה שהם בעניינים אבל אינם אמיצים וכריזמטים מספיק בכדי להיות קובעי טרנדים. אם אינכם מוצאים את ההגדרה הזאת מעליבה, חפשו אותם בחנויות.

פראדה

מותג המכוון לבני 25 ומעלה בעלי הכנסה בינונית עד גבוהה, אינטלקטואלים, וכאלה ששמים לב לאיכות המוצר. הלוגו היפה של פראדה מילנו ניראה מקסים על דגמי העונה החדשים. מי שההוצאה על משקפי פראדה גדולה עבורו, עובר ל- MIU MIU הקו הצעיר של פראדה ששמו הוא שם החיבה של מיוצ'ה פראדה האיטלקיה, הבעלים. השנה יש להם דגמים גותיים יפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully