וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוך וסמוך

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

24.12.2007 / 12:48

המנכ"ל מרגיש שהוא עזר לג'קו "אמן בתחילת דרכו. שצריך עכשיו תמיכה בכסף ונבנה מחדש". היוצר עצמו יוצא גדול על הסיטואציה

הקהל קורא לו במחיאות כפיים וג'קו יוצא מחדר האמנים ב"זאפה" בחיוך טוב. הוא צועד קדימה ואז נעצר ותוהה באזני עצמו, איך הוא מגיע בעצם לבמה. המנהלת האישית שלו פורשת לעברו ידיים מהצד, קוראת לו לבוא אליה ובולמת אותו. "אתה" היא לוחשת לו עצת בייסיק לחיים "עולה לבמה רק אחרי שמתחילה המוזיקה". הוא מהנהן בתודה. העצה הזאת נשמעת לו הגיונית לגמרי.
הנגנים על הבמה מרימים פתיחה אנרגטית וג'קו, עטוף בפסקול הנכון של חייו, מתייצב מול קבוצת עיתונאי אופנה מצומצמת בעשר בבוקר. הוא לובש ג'ינס צרים וחולצה כהה שמראים כמה שהוא מרוחק מגרגרנות בהמית וגשמית. הו לא. הזמר ניראה יותר כמו איש של חרטה, חיטוט, תהייה וסבל. הוא מתייחס למה שהוא עושה, ברצינות ושואב עמוק כל שנייה על הבמה. לא מזייף מחוות. הופ. משהו מוזר קורה. דוגמנית בבגדי רנגלר החדשים, יוצאת בהילוך גנדרני ומענטז מבין הקהל, עם חצאית מיני, וידיים בכיסי המעיל. היא שולחת קדימה רגליים וחיוך מתגרה ונעמדת בהטיית עכוז מודגשת ליד הבמה. הצלמים מתחילים להפליש. היא עושה פוזינג, חגה, סבה והולכת בחשיבות. ג'קו ממשיך לשיר. מחבק באצבעות מחווירות את המיקרופון ועוצם את העינים. דוגמן אטום מבע חוזר על המסלול, נעמד גם הוא מתחת לבמה ומחכה לפלאשים. הדוגמנים שבאים בשרשרת ומצטלמים מתחת לבמה, מזכירים מזדנבים שנעמדים ליד זירת פיגוע, קרוב לשלומי אלדר, כדי לקבל כמה דקות של חשיפה בערוץ 2. לא חשוב ההקשר.

בהתחלה רצה רק בגדים

לפני כמה זמן, מספר דורון מחלב מנכ"ל חברת וי.אף שמייבאת את רנגלר לארץ, פנו אליו מהמשרד של צביקה הדר בבקשה שיספק לג'קו בגדים ליום יום ולהופעות במין הסכם חסות. המנכ"ל פגש את אייזנברג, וגילה לדבריו שהוא הרבה יותר נעים וקואופרטיבי ממה שהוא חשב מהטלוויזיה. הוא התייעץ עם משרד יחסי הציבור והוחלט ללכת על זה יותר בגדול ולהפוך את ג'קו לפרזנטור. "רציתי לעזור לו במיידי" המנכ"ל אומר "בכסף שיהיה לו ליומיום, להקלטות, לנסיעות, להופעות". הטון המסייע שהמנכ"ל נוקט בו קצת מפתיע. אין הרבה פרפורמרים כמו ג'קו מסביב כרגע, ועוד כאלה שהצליחו כבר להיכנס לטלוויזיה של כל סלון במדינה כמעט, באופן מרוכז.

הם מדברים על סכום של כ- 120 אלף שקל לשנה שג'קו קיבל עבור הובלת קמפיין יחסי הציבור. גרושים. גלית גוטמן היתה עולה פי כמה. אבל המנכ"ל מדגיש שהכסף לא היה העניין פה. הוא רצה לסייע לאיש מוכשר. מנהלת השיווק מספרת בשמחה שג'קו והלהקה אמרו לה שאין להם בעיה שהלוגו של רנגלר יהיה ענק על הגופיות שהחברה מייצרת עבורם במיוחד בלונדון. אבל היא אומרת שהיא תתאפק.

גל אפל, הסטייליסט הצמוד, אחראי למגפיים האכזריים והגנדרנים שג'קו הולם איתם על הבמה. הם מבריקים, משוננים וגבריים. "גם אם אני אלביש אותו בחליפה הכי סולידית, הרוק והגבריות שלו יפרצו החוצה" הוא אומר. אפל הוא הסטייליסט של גדי סוקניק, אסי כהן, מה קשור, ליאור שליין ומי לא. ג'קו מקבל פה את הטופ.

לפני ההופעה סיפרה מנהלת השיווק הבלונדינית שרנגלר חיפשה אמן בועט שמעביר את הסגנון הסטריט הלא קונבציונלי של הבגדים. ג'קו התאים להם בדיוק. הוא בא בועט לעולמם, והם הפכו אותו לפסקול של תצוגת אופנה. אבל מסתבר שלמנכ"ל זה לא מפריע. הוא לא חושב שהדוגמנים הוזילו את ההופעה של האמן הרגיש והחשוף. הוא חוזר ושואל אותי אם השירים של ג'קו לא הפריעו לי לראות את הבגדים. ובכן לא. הבגדים היו פנטסטים. והמנכ"ל השיג אחלה חשיפה. ג'קו כרגע במצב של לקבל כמעט כל דיל כדי לזכות בליטוף שנחסך ממנו מאז הזכייה. הוא מופיע מול 20 עיתונאים כאילו הוא מרים עכשיו פארק. שנה מהיום אנחנו עוד ניראה מי יפריע להופעה של מי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully