וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן מי?

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

27.12.2007 / 11:10

דוגמן אנונימי מערד בשם יונתן ווגמן הוא הפנים הגבריות החדשות של קסטרו

מחסור בטאלנטים צעירים שפונים לטווח גילאים רחב, ולא מזוהים עדיין עם חברת אופנה כלשהי, הוא שהוביל לבחירה בדוגמן יונתן ווגמן כמוביל הקמפיין החדש של Castro Man.החברה החליטה להשתמש בכוחה הגדול כדי לקדם פנים חדשות, כשם שעשתה חברת רנואר לטל אלון -. דוגמן יפה שהיה אנונימי לפני שמונף על ידי רנואר לעמדת הפרזנטור, זכה לחשיפה עצומה והפך לשם ופנים שכל מתבגרת מזהה ואוהבת.

ווגמן, קצין בפלס"ר צנחנים שהשתחרר בדרגת סגן, ראה סביבו פציעות של חבריו לפלוגה ועל רקע זה החליט ללמוד רפואה. הוא עבד קשה ואחרי שנה אחת של לימודי רפואה בהונגריה, התקבל לפקולטה היוקרתית לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

בקסטרו הרגישו שהאישיות והמראה שלו מתחברים לערכי המותג ומאמינים שמדובר בשובר הלבבות הבא. מי שפגש בו מעיד שמדובר בבחור כובש. כרגע קסטרו לא מעוניינת לאפשר לו להתראיין עקב נסיונו הדל בהתנהלות מול תקשורת, אבל ממש בקרוב יצולם הקמפיין הבא של קסטרו על ידי צלם האופנה דודי חסון וניראה שאז יתקיימו שיחות הסמול טוק הראשונות שלו עם העיתונאים הרעבים.

ווגמן יצטלם לצד הפרזנטורית החדשה של המותג שההכרזה עליה התבצעה החודש, מלכת היופי לשעבר, גל גדות. מאז דודי בלסר וסנדי בר, לא שמה החברה בחזית, זוג לוהט. בקרב נדע אם לכריזמה של בר ולתווי הפנים המושלמים של בלסר, יש יורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully