וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרימו את הכפפה

מיכל צדיקי

30.12.2007 / 2:41

גם אם אינך רונית אלקבץ, גם אם החורף לא דרמטי, לא כדאי לוותר על הזכות האופנתית הנוכחית ולעטות כפפות

אין דרמה בחורף הישראלי הנוכחי אבל והיה ויגיעו סערות תיאטרליות, רוחות שקספיריות וממטרים עוצמתיים, נוכל לשלוף את הכפפות - "הכובע" של הידיים שהן מאד רלוונטיות העונה, מלאות דרמה וסטייל ונוטפות סקס ופיתוי מצד אחד וצניעות ושמרנות מצד שני, הכפפות מקבלות החורף את הכבוד הראוי להן וחוזרות לאופנה ובגדול.

הכפפות הופיעו כבר בתחילת המאה ה-17 וכבר בראשית דרכן הופיעו בעור, בד וצמר. הן היו סטטוס חברתי לכל דבר והחצינו את המעמד הכלכלי של הלובש אותן. רק בשלב מאוחר יותר, בתקופת כהונתו של המלך ג'יימס הראשון באנגליה, הפכו הכפפות לפריט לבוש שווה לכל נפש וכיס. הן עוגנו בחוק שמנע מהציבור לרכוש כפפות שעלו יותר מפאונד אחד או כפפות שקושטו בסרטים או בחוטי כסף וזהב.

בשנות ה-40 של המאה ה-17 חל מפנה היסטורי באבולוציה של הכפות והדגם הנשי נפרד מהדגם וקיבל טאץ' סקסי יותר. הכפפות התארכו עד המרפק והפכו צרות ביותר בהתאם למבנה היד הנשית.

עם השנים הכפפות הפכו פחות פונקציונליות ונתפסו יותר כאביזר אופנתי עד שהפכו בשנים האחרונות לבלתי נחוצות כמעט לחלוטין אלא קישוטיות בלבד. באייטיז, זמרות בועטות כמו מדונה וסינדי לאופר נהגו לגזור את ככפות הרשת שלהן, כדי לחדד את הפן החצוף, הבועט והמתריס שמכרו.

הכפפות המבוקשות ביותר העונה, הן ללא ספק כפפות המרפק - טייק-אוף משכנע לכפפות הליידי הנוסטלגיות. הן אולי לא כל כך נוחות אבל אם תראו נסיכותיות מספיק, רכב מהודר כבר יגיח מאנשהו ויזמין עבורכן את הכירכרה.

החורף אפשר למצוא מגוון נכבד של כפפות לגברים. דוגמא נהדרת היא הכפפות של דולצ'ה וגבאנה שהן הצעקה האחרונה בעולם המטרוסקסואלי. לעומתן הכפפות של גרשון ברם הן אופציה שפויה לחלוטין.

מנגו הפציצו הפעם עם קולקציית כפפות משובחת. הדגמים השווים ביותר אצלם הן כפפות ארוכות מעור וזמש ועוד זוג המשלב עור ולק, שניהם בצבע שחור. מי שמחפש אופציה זולה יותר יכול להסתפק באלו של זארה מזמש בצבע חום. למי שלא מתחברת לכפפות הארוכות תמיד ישנה האופציה של הכפפות הקצרות. דוגמא נפלאה היא כפפות הזמש הוורדרדות של גולף, שנראות כמו הגדלה של כפפות שאיבדה ברבי.

איפה יש כפפות יפות וכמה הן עולות:
זארה: 139-199 ש'. דולצ'ה וגבאנה: 2000 ש', להשיג בבוטיק אמור, ה' באייר 6, ת"א. אמה: 70 ש', סוקולוב 22, רמת השרון,
גרשון ברם: 190 ש', להשיג בחנות המעצב – דיזינגוף 235, ת"א
קאלה: 150 ש', דיזינגוף 184, בעלי המלאכה 12, ת"א
קסטרו: 69.9 ¤, להשיג בחנויות הרשת.
מנגו: 169.9-289.9 ¤, להשיג בחנויות הרשת

  • עוד באותו נושא:
  • כפפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully