וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח את עמ"י

27.12.2007 / 20:24

מאיה רוטמן שקעה בחיספוס, שרון חזיז התפרעה בלי היסוס ודנה ברגר גותית. אדם סרור מדקדק במתלבשי טקס פרסי העמ"י

סוער בג'ונגל

למרות שאני מאד מעריך את האומץ של שרון חזיז שלבשה שמלת פתיינות קצרה ונמרית, יש כאן חריגה מגבול הטעם הטוב וגלישה לפרחיות. לשלב פריט מנומר בלבוש יוקרתי זה נפלא, אבל גם מחשוף, גם צמוד, גם קצר וגם נמר – מישהו חייב להנמיך את הווליום.

הקו הקשיח

נכון ששחור זה הכי שיק ונכון שסקיני ג'ינס זה טרנד לוהט, אבל תלוי על מי ובאיזה הקשר. כשאת משלבת ג'ינס צרים עם חולצה אלגנטית וז'קט מחוייט וכל זה מולבש על גוף שהוא לא 60 90 60 זה קצת בעייתי כי התוצאה הסופית היא לוק מדי גברי ובמיקרה הזה גם כהה ואטום. מפרח כמוך היינו מצפים לקצת יותר שמחת חיים.

בחורה זהב

אלגנטיות חצופה אפיינה את ההופעה של איה כורם שכללה שמלת זהב מושלמת שעיצב טום סלמה, בעלת שרוולים תפוחים ומחשוף מטורף. השרשרת הענקית שירדה נמוך ונעלי עקב התואמות הרימו עוד קצת את העסק. אי אפשר היה להתעלם מהנוכחות של כורם ובטח שאי אפשר להגיד מילה רעה, פשוט מושלם.

חיה בסרט

כל מה שנגיד על אפרת גוש יתגמד לעומת התמונה. השמלה האדומה שעיצב יוסף עם המחשופים הצדדים מבטאת בנאמנות את הנועזות האופנתית של הזמרת הרגישה. הסרט על הראש בידל אותה מיתר המתלבשים הטובים והפך את גוש למתלבשת מעניינת באמת. כזאת שהופכת את ההתלבשות לעיסוק מרתק, אמנותי ונשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הלחוץ

אם אינך מודע לעצמך קבל טיפ קטן: לא מומלץ ללבוש חולצה מכופתרת שצבעה אינה הולם אותך ובטח שלא לשים עליה ווסט שקטן עלייך בכמה מידות.

גל אפל מבריק

למרות שאת ההופעה הזאת כבר ראינו בעבר, ג'קו היה והינו התגלמות הרוק במיטבו, עם מחלפות אקספרסיביות וחליפת סקיני שחורה של רנגלר, ג'קו דופק הופעה של מיליון דולר שמאובזרת עד לפרטים הכי קטנים כמו השרשרות שבמגפי השפיץ.

הוד והדר

לו ברגר היתה צועדת על שטיח כלשהו לצד ג'קו, מתקבל היה שילוב מושלם. הזמרת לא יכלה לבחור שמלה יותר טובה מזו הגותית, השחורה, הרכוסה והארוכה של יוסף, שתמחיש את מי שהיא באמת.

התופין

הכל היה יכול להראות טוב אם היינו עיוורי צבעים, אך מכיוון שאיננו כאלה היה קצת מוזר לראות את כל התערובת: חום, ורוד ושחור גועשת על בחור כה נעים. ניתן לומר שאם המוזיקאי המוכשר היה מוותר על הז'קט החום או מחליף אותו בז'קט בצבע אחר הוא היה בהחלט יכול להיות מועמד רציני לכתר: שוס הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully