וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חצאית כזאת רבים?

לרה רוטר

30.12.2007 / 11:24

המעצבת אופירה אזרד טוענת שהמעצבת עירית נוי העתיקה ממנה חצאית. נוי טוענת שלא. יש דברים שלא שווה לריב עליהם

שתי חצאיות זהות, הובילו שתי מעצבות ישראליות לסכסוך שנדון בבית המשפט המחוזי. המעצבת אופירה אזרד שפועלת תחת שם המותג OFIRA תבעה את המעצבת עירית נוי בטענה שחיקתה בשלמות חצאית המכונה "לכלוכית", מהקולקציה האחרונה שלה. אזרד טוענת שניסתה לסדר את העניין מאחורי דלתות סגורות ומכיוון שהשתיים לא הצליחו להגיע להבנה, החליטה לפנות לבית המשפט.

נוי מצידה טוענת שטענותיה של אופירה מופרכות. "בשוק קיימות מאז ומעולם מאות חצאיות דומות ולכן אופירה לא המציאה שום גלגל. לפיכך, כפי שאישר בית המשפט, איננו מודים בהעתקה ו/או בחבות”.

בית המשפט המחוזי קבע במסגרת פשרה ששני הצדדים הסכימו לקבלה, כי נוי תחדול מייצור ומכירת החצאית. חצאיות שהופצו על ידה לחנויות מעצבים ייאספו ומכירתן תיאסר. נוי גם נקנסה ב-10,000 ¤.

נוי מוסרת שהחליטה להגיע לפשרה מטעמי יעילות ושמירה על המוניטין שלה כבעלת דגמים ייחודיים ומסרה: "איננו מוכנים להתנצח בבית משפט או בכל מקום אחר על עניינים חסרי ערך שנועדו לשרת גורמים זרים, שעשויים להביא לאיזשהו פרסום ומצג שלילי”.

וואלה! אופנה רק יודעת שאלמלא הסכסוך, דגם החצאית המכונה "לכלוכית" לא היה נכנס בשעריה המקודשים, וגם זה קרה רק בשל ההלם ממהומה כה גדולה שקמה על חצאית כה מושבניקית ונוזלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully