וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר התקווה

שני פישר

1.1.2007 / 8:35

הן בנות עשרים וקצת אבל עם אישיות והצליחו למגנט תשומת לב לטעם האישי שלהן. איך יגדלו אייקוני הסטייל שפרצו ב-2007

קורי קנדי - בלוגרית

כניסתה של הבלוגרית בת ה-17 קורי קנדי לרשימות אייקוני הסטייל העולמי, מרשימה. קנדי החלה לפני כשנתיים בבניית קריירה כבליינית עם חוש סטייל עילאי, כשחברה המזדקן דאז זיהה, דרך היענות הציבור לבלוג האופנתי שלה, את הפוטנציאל שלה להפוך לנגזרת צעירה ורעננה של סלבס דוגמת פריס הילטון, לינזי לוהן וטארה ריד. בניגוד ל"הילטון" שבפריס, דווקא ה"קנדי" של קורי כלל לא מרמז לשושלת משפחתית ענפה. אבל זה לא הפריע.

במהלך שנת 2006 כיכבה קנדי בקליפ של להקת "גוד שארלוט", צולמה לשער המגזין "ניילון" והוזמנה לאלפי מסיבות הוליוודיות מעוררת קנאה. הפופולריות שלה נמצאת בנסיקה מתמדת והיא זכתה לתארים " It girl" האינטרנטית ע"י האתר Gawker.com
ול- וclub urchin (פרחת המועדונים) ע"י העיתון LA Weekly.
היא מתמידה בדמות הלוליטה טרוטת העיניים בתמונות פפראצי שנראות כאילו נלקחו מהפקת אופנה אמנותית, לא בוחלת במותגים ואוהבת טוניקות, שמלות קטנטנות וטי שירטים מתוקים.

לזכותה יאמר שלמרות המראה האנטי-מוקפד במכוון שהיא עוטה (שתמיד מתוחזק בפריזורת "לא התקלחתי שנתיים"), הבחורה פשוט גאונה בכל הקשור להעמסת שכבות ואקססוריז, עם דגש על שרשראות ארוכות וגסות במיוחד. כמובן ששתייה וסמים הם חלק בלתי נפרד מהחבילה, אך הכריזמה של קנדי (בעלת היסטוריה של דיכאון קליני כבר מגיל צעיר) ניבטת מכל תמונה. לבחורה יש אישיות.

שחקנית "גוסיפ גירל" - בלייק לייבלי

ההצלחה של סדרת דור ה Y "גוסיפ גירלז" דרמטית כמו הפריצה של הכוכבת הראשית שלה - בלייק ליוולי. ליוולי בת העשרים משחקת בסדרה נערת אפר-איסט סייד. לצורך תפקידה כנערת שמנת היא לובשת את מיטב מחלצותיהם של מעצבים מובילים, שכן, הסטיילינג בסדרה מוקפד ביותר ומצטיין בנאמנות לטרנדים עונתיים ובשילובים יצירתיים שממתגים את הצעירה כאייקון אופנתי מעורר הערצה וקנאה.

מלבישי הסדרה טוענים שההשראה האופנתית שלהם לעיצוב הדמות שלה היא קייט מוס. בסדרה אפשר לראות אותה בחצאיות ובשמלות מיני משוחררות, במגפונים, צעיפים וכובעים. ליוולי עצמה מעידה שאת ההשראה לסטיילינג האישי שלה היא שואבת מאודרי הפבורן, קייט מוס וסיינה מילר, ואכן, הקו הקלאסי, איתו היא מסתובבת ביומיום, מצליח להפתיע בשיקיות אלגנטית, שלא תמיד מתיישב עם גילה הביולוגי. היא אמנם מתקשה להסביר את החיבור ההדוק שלה לאופנה אך מעידה שמאז ומתמיד אהבה להתלבש וכבר בגיל רך חלשה על סניפי אורבן אאוטפיטרס ודאגה להצר ולהקטין את השלל למידותיה. חבל רק שמתסרוקת המיכל ינאי המשעממת והמבוגרת שלה היא לא מתנערת מספיק.

הדוגמנית הבריטית - אגנס דיאן

הדוגמנית האנגליה בת ה-24 (ולא בת ה-21, כפי שטענה בעבר) היא אולי לא הכי מושלמת, אבל כן הכי קולית. היא לוהקה לקמפיינים של ג'ורג'יו ארמני, ג'ון גליאנו, ויויאן ווסטווד, ברברי, פול סמית' וקשארל, ואת השנה המוצלחת בחייה חתמה בתואר "דוגמנית השנה" בטקס פרסי האופנה הבריטיים.

דיאן שונה מזן הדוגמניות הסלאביות הקרחוניות ומצליחה להעביר המון אטיטיוד. סימן ההיכר הבולט שלה הוא שיער קצוץ בבלונד פלטינה מתחלף (היתה גם שחורה ואדמונית ב- 2007). גם כשהיא עוטה שמלה של גליאנו וגם כשהיא בג'ינס, סניקרס ועליונית פלאנל משובצת, היא פשוט מהממת. סגנון הלבוש שלה הוא לרוב סטריט וור משודרג, ודיאן היא אלופת העולם ביצירת קומבינציות שסותרות כל תורת צבעים שפותחה אי פעם. ההופעה של עשירה בצבעים, טקסטורות והדפסים מנוגדים, משקפי שמש צעקניות וחיוך מלגלג. ובכלל, איך אפשר שלא לאהוב דוגמנית שרק לפני שנים אחדות עבדה בדוכן לממכר דגים?

השחקנית הפורצת - ונסה הודג'נס

לבחורה היפה במיוחד, מוצא סבוך, שנראה כמו משוואה מתמטית עם שישה נעלמים. ונסה הודג'נס היא גם קווקזית, גם פיליפינית, וגם ספרדיה, סינית, הודית ואירית.
בנוסף להיותה שחקנית וזמרת, הודג'נס בשנה האחרונה, היא גם אייקון אופנה חושני ומתוחכם. לאחרונה היה אפשר למצוא אותה במיני אירועי שטיח אדום, לבושה בשמלות מדוייקות, רובן או קצרצרות או חובקות גפיים, חלקן נועזות בצבעוניותן וחלקן רגועות. הסנדלים שלרגליה תמיד עדינים, העגילים משתלשלים ושערה אסוף לרוב, או מוקפד בנפילתו על כתפיה המפתות. איווה לונגוריה, ג'ניפר לופז והאלי ברי לא נראו כל כך טוב בשנתן ה-19.

הזמרת והקונצנזוס - איימי ויינהאוס

איימי ווינהאוס, הזמרת הבריטית בת ה-24 שזוכה להערכה מכל מבקר מוזיקה בתבל הביאה באמת משהו משלה לז'אנר. המיקס האישי שלה מורכב מתסרוקת סטייל אודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפאני", איפור א-לה בריז'יט ברדו, קעקועים עם נשמה וגרדרובה שמכילה כל כך הרבה טראש, עד שאין מנוס מלהכתירה כגאונית. קרל לגנפלד שהבין שדור האימו שולט ואוהב את הזמרת הכריז עליה כעל אייקון ומוזה רשמית וביסס את כל עבודת האיפור והשיער בתצוגתו האחרונה על דמותה של הבחורה ההרסנית והמוכשרת מכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully