וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברור שאלביס המלך

לירוי שופן

7.1.2008 / 8:18

מפסיד מי שלא נכנס לאתר (ומזמין). הקז'ואל הרוקרי-בוהמי של המותג הצרפתי "זדיג ווולטר" הוא נצחי ונכון להפליא

נראה ששתי השאלות "איך עושים קלאסיקה" ו"איך עושים קז'ואל מושלם", לא מפסיקות להטריד את המעצב טיירי גילייר. גילייר קרא למותג שלו זאדיג ווולטר על שם סיפרו של הפילוסוף-סטיריקן-סופר הצרפתי בן עידן ההשכלה של המאה ה-18 באירופה. וולטר היה ידוע בחתירה תחת החשיבה השמרנית של זמנו. גילייר השאפתן שקרא למותג שלו על שמו, שואף גם הוא להגיש לעולם משהו חדש ומביא אותו באופן עדין וחכם שמזכיר שגדולה טמונה בניואנסים. הוא יוצר קז'ואל סטייליסטי וסופר מוקפד ומעצב מספר רב של פריטי מפתח רב שנתיים, שמקבלים גרסאות שונות בכל עונה. העיצובים שלו מוכיחים שכשהגזרה הבסיסית והאג'נדה, נשארות זהות, הן מאפשרות למעצבים לחקור לעומק את גבולות הצבע והמרקם ולהגיע לתוצאות נפלאות.

הרוח השולטת במותג מושפעת באופן הדוק מעולם המוזיקה. הסריגים, העשויים לרוב מקשמיר יוקרתי, נושאים ציטוטי רוק החל מ- like a rolling stone, דרך שמות של שירים וכלה בסריג שעליו השם "אלביס" בגרסאות שמשתנות בכל עונה (תוך שמצויין בכל פעם מחדש the king is alive!).

אחת ההברקות היא האפשרות לרכוש סריג משובח עם כל כיתוב סרוג בשבחרתם ולקבל קלאסיקה אישית מאוד. גם קולקציית הדנים משחקת על הקו "המוקפד אבל הלא מחייב" וכוללת בכל עונה ג'ינסים בגזרות בסיסיות שמתעדכנות תדיר.

ממכר ולא ברור למה

בקיץ 2008, חוץ מהפריטים הקבועים המכונים ה"אלפא ביתא" של זאדיג ווולטר, הכיוון הכללי הוא הדיסוננס בין ההיפיות הבוהמית הרכה לרוקריות הקשוחה יותר של שנות ה-70 האמריקאיות. בקו ההיפי בגדים בצבעים נאיביים כמו וורוד עתיק, סגול וטורקיז ומשחקים של סולמות גוונים. הגזרות רפויות, יש המון טי-שירטס ארוכי מכפלת, שמלות ג'רסי קלות, חולצות באטיק רפויות מכותנה עם ובלי הדפסי פרחים ומכנסיים בגזרה גברית.

בפריטים בסגנון הרוקרי יש שימוש רב בעור ושילובי ניטים (שווים תשומת לב מיוחדת - ווסט העור עטוי הניטים והשמלה המדהימה עם הגב החשוף), יש ג'ינסים כהים יותר, הדפסים של המילה peace, וקולקציה רחבה של ז'קטים עשויים היטב.

נדמה שכמעט לכל פריט שמציגים בזאדיג ווולטיר אפשר למצוא בקלות מקום בארון ובאמת להשתמש בו עד כלות. יש בבגדי המותג משהו שעשוי כל כך טוב, עד שהוא משאיר מאחור את כל הבגדים המוגזמים האחרים שמסביב שפתאום נראים משוקצים מחמת מיאוס. ניכר בבגדי זאדיג ווולטר כי הם תמיד יהיו נוחים וכמובן רלוונטים. בעצם זאת הייתה המטרה – להיות קלאסיקה בהווה; או כמו שוולטר היה נוהג לומר בהקשר אחר – "למחוץ את השיקוץ".

ניתן להשיג בחנויות המותג באירופה, יפן וארה"ב או באתר האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully