וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: מופע שיער מושקע

8.1.2008 / 16:15

את הקשר האישי שנוצר בין האישה לבין מי שמטפל בשיער שלה, אפשר לנצל להעברת מידע חשוב על גילוי מוקדם של סרטן השד

בחו"ל יש את האלטרנטיב הייר שואו - מופע ענק המתקיים זה 25 שנה שיזם ומנהיג וידאל ששון, המקבץ מעצבי שיער מוכשרים שמציגים בכל עונה את הכיוונים החדשים והמרתקים בתחום.

בארץ עומלים בימים אלה על הכנות לגרסה הישראלית - Allwinners Hair Show - יוזמה של סטודיו ארמדילו שמוציא לאור את לה ז'ורנל - מגזין לענייני עיצובי שיער שמופץ בקרב בעלי עניין.

במופע הישראלי משתפות פעולה חברות עולמיות מובילות ומתחרות לעיצוב מוצרי שיער. אלה ישלחו למופע ספרים שלהם שיכינו דוגמניות מסוגננות עם עיצובי שיער שיתחרו באלה של הקולגות. ישתתפו: לוריאל פרופשיונל, וולה פרופשיונל, אינדולה, רבלון, קאדוס, מון פלטין ורבות אחרות. תהיה זו הפעם הראשונה בה נרשם שיתוף פעולה כה רחב בין החברות המסחריות החולשות על תחום צבעי השיער המקצועיים.

האירוע הוא בסימן המאבק בסרטן השד. כחלק מפעילות ההסברה הקימו מפיקי האירוע אתר אינטרנט המעניק מידע בנושא המחלה וחשיבות הגילוי המוקדם. מעצבי שיער גם יעברו הדרכות כיצד להעביר מסרים חשובים בנושא ללקוחותיהן ולנצל כך את הקשר האינטימי שנוצר בין האישה לבין מי שמטפל בשיער שלה.

מופע השיער יתקיים ב- 28 בינואר 2008, במועדון "קלאב ריו" בתל-אביב, מול קהל של 1,000 איש, ביניהם: מעצבי שיער ואנשי תעשיית היופי וסלבס שיגיעו להביע תמיכה במאבק.

בצילום: הדוגמנית ג'ולי לוי מזרחי ל"בראש" מודלס, לבושה בסרט התמיכה במאבק בסרטן השד.
עיצוב שיער: יגאל גוט, ראובן טפר ומיטש סולימנו.
איפור: טלי לופטינסקי..
קונספט והפקה: שניר כחלני ל- Allwinners Hair Show.
צילום: צחי וזאנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully