וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחון הנוחות המרופטת

אדר ריכטר

9.1.2008 / 8:05

אופרה ווינפרי התאהבה והניו יורקים השיקים נפלו לטרנד מגפי ה-UGG המסמורטטות שהפכו את מנהטן לממלכת נעלי הבית

הופעתם האופנתית של מגפי UGG שבקרב ניו יורקרים מסויימים למודי סבל מטרנדים, מכונים UGGly, היא הזדמנות נדירה לעקוב אחר עלייתם ונפילתם של טרנדים אופנתיים ולגלות מה גורם לאחד לנסוק ולשני להיחבט אל הקרקע.

מגפי UGG שנראים כמו נעלי בית קיבוצניקיות, מככבים כבר כמה שנים בשדרה החמישית בעיר, כמו גם בדאון טאון ובמקבילותיהם האירופאיות. הם הומצאו ב-1978 ע"י בריאן סמית, גולש אוסטרלי שיצא לטיול בארה"ב עם תיק מלא במגפיים מעור כבשה, דחוס ונושם, שיחממו לו את הרגליים הקפואות כשהוא יוצא מהמים.

הגולשים בקליפורניה התאהבו, הכוסיות על החוף התלהבו וב-1995 רכשו Deckers את UGG. ב-2000 השלימו UGG את מיצובם האקסלוסיבי, בעזרת אישה אחת ומקלט טלווויזיה. Deckers שלחו לאופרה ווינפרי זוג מגפיים במתנה. וויניפרי חקרה וגילתה שלעור הכבשה ממנו עשויות הנעליים יכולת התנגדות טבעית למים, הוא מתפקד כתרמוסתט ומסוגל לשמור על רגליים חמות בטמפרטורה של 30- מעלות בחורף או לבודד אותן ב-30 מעלות של קיץ (ולכן תוכלו לראות אותם משתלבים גם עם מכנסונים קצרים או חצאיות מיני).

ווינפרי רכשה מיד 350 זוגות לצוות שעבד איתה. 3 שנים אחרי היא עדיין מתלהבת ומכניסה אותם שוב לרשימת המוצרים החביבים עליה. ב-2005 ממשיכה ווינפרי לפמפם את המגפיים לתודעה ומתלהבת הפעם מדגם Uptown boot. מגפי UGG הופכים לפריט מאסט.

מכאן נראו המגפיים במסלולי הדוגמנות של מילאנו, ניו יורק ופריס ועל רגליהם של סלבס מבר רפאלי ועד שרון סטון. האחרונה היתה גם בין הסלבס שעיצבו בחורף שעבר מגפי UGG שההכנסות ממכירתם נתרמו לצדקה.

תור לאורך הרחוב

רכישת המגפיים הפכה להיסטריה שנמשכת כבר שנים, והסוף לא עדיין לא נראה. בסוהו בניו יורק, קצת אחרי הכריסמס השנה ורגע לפני הסילבסטר, התנפלו אנשים על סף דלתה של חנות המותג, שמכרה אותם בהנחה לרגל העונה. התור נמשך עד לקצה הרחוב והסתיים בשני בריונים שהשליטו סדר בכניסה, בעיקר בין קונות נלהבות מדי, שחידדו מרפקים.

ל-UGG מספר דגמים של נעליים, פריטי לבוש ומגפיים, אבל נראה שההתעניינות הגורפת היא בדגם המגף הקלאסי, הפשוט, שמגיע בצבע חום בהיר. קשה לומר שהמגפיים יפים, אבל אפשר למצוא כמה וריאציות מעניינות שמרככות את המכה.

למרות שהמגפיים נראים כמו נעלי בית, קהל היעד שלהם סימן אותם כמגפיים שיכולים ללוות כל הופעה. מהלוק המשרדי ועד למאגניבות של ערב, בחורף או בקיץ. חוץ מזה אפשר גם לשמוע את המגפיים צועקים פמיניזם, הם מכריזים על ניצחון הנוחות ומביסים את גיליוטינת העקבים. אין חוקים לנעלי UGG. הם הולכים עם כל דבר והם ידידותיים לכף הרגל.

ואם בכל זאת לא הצלחתם להתאהב בהם, אתם יכולים דווקא להיות מבסוטים. מחירם ההתחלתי הוא 700 ש' והנה חסכתם. פיתחתם קראש ואתם לא יכולים לממן - לכו על ה'וואנא בי', עם נעליים בעיצוב דומה מאוד של סקצ'רס ב-80-50 דולר ופרווה סינתטית. היצרן מבטיח שהם מחממים לא פחות.

בארץ אפשר להשיג UGG ברשת חנויות אוריג'נלס.

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully