וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנות הנכונות

אדר ריכטר

13.1.2008 / 8:10

סיינה מילר, אייקון סטייל, מגלמת את אידי סדג'וויק, מוזת אופנה. אילה מרומי מעצבת בהשראתן, סולנית "איטליז" מדגמנת

ידוע שרוב הדברים הטובים מתפתחים בשוליים. נוער שוליים, רומנים לוהטים בשולי נישואים, הצגות פורצות דרך באוף-ברודווי, וגם חנויות משובחות באוף-דיזנגוף, כמו למשל חנות המותג GUSTA (השתוקקות בספרדית), שפתחה לפני כשנה המעצבת אילה מרומי בז'בוטינסקי פינת דיזנגוף בת"א.

מרומי, יפה וענוגה, בת 35, מעולם לא למדה עיצוב באופן מסודר. היא התחילה לעצב בגיל 27, אחרי נסיעות לאביזה, יפן ועוד, שעוררו בה השראה, שנת לימודים באסכולה וקורס של משרד העבודה. "לקח לי הרבה זמן להחליט להיות מעצבת אופנה. זה לא שכבר בגיל 6 תפרתי בגדים לברביות שלי. אהבתי בגדים, אבל חשבתי שככה כולם, שזה מה שבנות אוהבות. אחרי הטיולים בעולם הבנתי שזה מקצוע כיפי. מרגע שנפלה ההחלטה, אני לא יכולה להפריד את זה מהאישיות שלי. אם יקחו לי את זה, אני אהיה חצי בן אדם".

היא התחילה עם שני דגמים בבוטיק המעצבים של דיזנגוף סנטר ועכשיו כבר חוגגת שנה לפתיחת החנות שלה. עם הזמן עלתה איכות הבדים והגזרות השתכללו. הקולקציה הנוכחית שלה זורמת ונשית יותר, מבוססת על בדים רכים והגזרות מחושבות ומחמיאות מבעבר.

"זו קולקציה יותר עשירה ומדויקת מהקודמת" מרומי אומרת "בדרך כלל אני רגילה לעבוד בצורה אינטואיטיבית. אבל הפעם גם בגלל שאני עושה יחצ, זה נתן לי מתודיקת עבודה ועשה לי סדר בראש כי ידעתי שאני צריכה לצאת מסודרת החוצה".

במיוחד השכמיות

את הקטלוג החדש שבנוי כאלבום תמונות אישי, צילמה רוני כנעני. מעין גולדמן עשתה את הסטיילינג ולי טריפון, הסולנית של להקת המטאל-פאנק 'איטליז', דיגמנה.

ההשראה לקולקציה ולצילומים היא הסרט "פקטורי גירל" המספר את סיפור עליתה ונפילתה של אידי סדג'וויק, היורשת היפה שהפכה לאייקון אופנה ואת יחסיה עם אנדי וורהול לו שימשה כמוזה. "שאלתי את עצמי מה סדג'וויק היתה לובשת באייטיז אילו חייה לא היו מסתיימים בנסיבות טרגיות עשור קודם" אומרת מרומי.

בין הפריטים היפים, טוניקת "אידי" מסריג מפוספס וגזרה א-סימטרית, מיני-שכמיות סריג קצרצרות, טייץ לייקרה-כותנה עם רגליות ופאטצ'ים שמזכירים מגיני ברכיים, אוברול ג'רזי מגניב לחלוטין, שהיה הולם סצנה של טרנטינו - שילוב בין טריינינג לאוטפיט לערב ולחובבות הבלון – שמלת טניס בגזרת בלון עם שרוול קצר וכיס קנגרו, מבד סריג.

את הקולקציה במחירים אחרי הנחה יהיה אפשר לרכוש גם ביריד "מעצבי העיר" שיתקיים ב-17-19 בינואר, בו משתתפת מרומי זו הפעם השישית. "אני אוהבת את השוק ברמה האישית, אני פוגשת המון אנשים ומקבלת פידבקים, אנשים נותנים המון אהבה. ברמה הכללית זו חשיפה מטורפת. זה עושה טוב למעגל הלקוחות שלי. אני אוהבת את הארוע הזה".

מחירים לדוגמה:
מכנסי 7/8: 519 ש'
טייץ עם רגליות: 230 ש'
קרידגן צמר: 462 ש'
שמלת טניס בלון: 530 ש'

GUSTA, רח' ז'בוטינסקי 19 פינת דיזנגוף, ת"א; רשת רזילי ובארוע מעצבי העיר, 17-19 בינואר, גני התערוכה, ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • גוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully