וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שאנחנו שטחיים

לרה רוטר

13.1.2008 / 13:01

וואלה! אופנה לא הלכה להיפגש עם עופר רפאלי רק בגלל שהוא חתיך אש, אלא בגלל הקריירה המצליחה שלו כסוחר דוגמניות

כריזמה, עם יופי ותפקיד מעניין לא מתחברים בגוף אחד הרבה פעמים, וכשזה קורה, זה ללא ספק שווה ארוחת צהריים. קחו למשל את עופר רפאלי (43) הבעלים של סוכנות הדוגמנות המצליחה MC2. האיש היה דוגמן מופלא ומבוקש בשנות ה-80 והיום מקנן במשרדי הסוכנות בבניין גיבור, מול טיילת תל אביב וטס לחו"ל כ-10 פעמים בשנה, כדי לסגור חוזים עם דוגמניות זרות שיש להן פוטנציאל עבודה בישראל. במקביל הוא עובד על סגירת עבודות בחו"ל למיוצגות הישראליות שלו.

הוא האיש שסגר את החוזה הגדול (כמיליון שקל) לנעמי קמפבל עם חברת "אירוקה" בשנה שעברה וסגר לקמפבל בחו"ל קמפינים נוספים.

בזמנו, במהלך עבודת הדוגמנות שלו בחו"ל, הוא יצר קשרים חזקים עם התעשייה העולמית, מה שעזר לו להתיישב על כיסא המנהל של סוכנות הדוגמנות " LOOK". על הקריירות של גלית גוטמן, מירי בוהדנה ועמית מכטינגר, הוא לוקח את הקרדיט.

"את גלית ראיתי לראשונה בכיכר דיזנגוף, היא ישבה ועישנה סיגריות" רפאלי נזכר "בוהדנה, היתה פרחה משדרות. הבאתי אותן לסוכנות ואת יכולה לראות בעצמך לאן הן הגיעו היום.
אחרי 10 שנים ב'LOOK' החלטתי לפתח סוכנות בינלאומית בישראל ובשנת 2000 הקמתי את MC2. בגלל שעשיתי המון קשרים בעולם עם בוקרים אחרים ובעלי סוכנויות, הבנתי שאני יכול להקים סוכנות שתממש את המטרה שכל הסוכנויות האחרות בארץ שואפות אליה - לעבוד כחלק מהשוק הבינלאומי. אני חושב שלאף אחד בתחום בארץ אין את הקשרים הבינלאומיים שלי יש". ב-2004-2005 הוא גם ניהל את הסניפים של mc2 במיאמי ובניו יורק.

איך זה לסגור חוזה לנעמי קמפבל?

"שונה מאד מעבודה על סגירת חוזה דוגמנות רגיל. העבודה עם קמפבל כללה מאות מיילים ושיחות טלפון. היו לה דרישות שדוגמנית מתחילה לא היתה מעיזה לחשוב עליהן. היא רצתה להגיע עם הצוות שהיא רגילה לעבוד איתו, עם המאפר, הסטייליסט ומעצב השיער שלה וביקשנו לראות תיק עבודות שלהם. אחר כך היא רצתה לראות תיק עבודות של הבמאי ליאור הר-לב שביים את הפרסומת לאירוקה ושל צלם הקמפיין, רון קדמי. היא ביקשה לבחון את התסריט וגם נאלצנו לשנות אותו, למרות שביום הצילומים היא הסכימה לעשות את מה שצרם לה בתסריט כשקראה אותו, שזה לזרוק ולנפץ דברים על הרצפה. אני זוקף את השינוי במוטיבציה שלה לזכותי, כי אני הייתי המנהל האישי שלה על הסט ויצרנו קשרי ידידות שגרמו לה להיות במצב רוח טוב. רצינו לקחת את האופי שלה שהוא טמפרמנטי ולהעביר את זה בסרטון והצלחנו. חוץ מזה שזה חוזה של כמיליון שקל”.

חייה של דוגמנית בחו"ל לעומת אחותה הישראלית?

"דוגמניות זרות עובדות על נתח שוק גדול בהרבה ממה שיש לישראל להציע. הן עובדות המון. אם דוגמנית ישראלית לא מתכננת כחלק מהקריירה שלה לשקוע כמה שנים טובות בחו"ל, היא צריכה לקחת בחשבון שהמקסימום שהיא תוכל להגיע אליו, זה להיות סלבריטאית מקומית וגם לזה לא כולן מגיעות. זה לא מספיק לנסוע לכמה חודשים לחו"ל לעבודה, צריך ממש להשתקע אם רוצים להגיע רחוק. ההצלחה של עמית מכטינגר זה סוג של פיק בקריירה שלי וזה הרבה בזכותה. היא חיה הרבה שנים בחו"ל והצלחנו להביא אותה בגדול".

לבנות קריירות לדוגמניות זה מסעיר?

"כל קריירה שאני עושה לדוגמנית מהרגע שהיא נכנסת אלי לסוכנות ועד שהיא מתפרסמת, עדיין נותנת לי את הקיק. כשישראלה אבאתו, דוגמנית שלי, קיבלה את ראלף לורן, זה עשה לי את זה. אני גם אוהב את הצד העסקי והשיווקי של העניין שמלווה את תהליך יצירת הכוכב”.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לאן אתה מכוון היום?

"ניהלתי את הסוכנות בניו יורק ובמיאמי, שזה עולם גדול יותר מישראל ובכל זאת החלטתי לחזור. אני אוהב את ישראל וטוב לי פה. היעד שלי כיום מסתכם במציאת הטופ מודל הבאה שתצא מהסוכנות שלי".

בעבר היה רפאלי נשוי לדוגמנית מריולן רפאלי והשניים הם הורים ליסמין בת ה-18. לפני חמישה חודשים הוא נישא בנישואים אזרחיים לדוגמנית אלכס פודלה (26) שמיוצגת בסוכנות שלו. הוא מודה שסוג היופי האהוב עליו הוא בלתי חתרני. "המראה שאני אוהב הוא של היפה הקלאסית. אחת שיש לה חיטובים נשיים, לא רזה מדי ולא שמנה. גלית גוטמן, אלכס פודלה, מירי בוהדנה, אניה, לודה דולגונין, ישראלה אבאתו ושירז טל הן דוגמאות טובות להעדפות שלי".

משהו שבדיעבד אתה מצטער עליו?

"כשעזבתי את 'LOOK', החלטתי לא לקחת אחרי את הבנות שהיו בטיפולי כדי לא להיכנס לתביעות משפטיות. הן מאוד נעלבו וכעסו עלי. מדובר בעיקר בגלית גוטמן, מירי בוהדנה ועמית מכטינגר. ממש עזבתי את בנותיי והן לא סלחו לי על זה עד היום. כמובן שהן הסתדרו מאוד יפה גם בלעדי והמשיכו בדרך הטובה שהתחלנו יחד אבל מהרגע הזה נוצר קרע בינינו שלא התאחה עד היום”.

לסיום עופר, אנא השלם את המשפט: מי שלא מכיר אותי חושב שאני ....”קשוח סנוב, יהיר" אבל אני למעשה....”מאוד נחמד ואחלה".

נפרדנו בשתי נשיקות על הלחי. אחלה? בטח. הכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully