וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז אולי ג'ולייט?

אדר ריכטר

13.1.2008 / 8:40

וואלה! אופנה ממשיכה להציץ בקולקציות לקראת יריד "מעצבי העיר". והפעם, ג'ולייט אזולאי ומכנסי הרכיבה הפופולריים

ארבעה ימים לפני פתיחת אירוע "מעצבי העיר" גילי אזולאי שמעצבת המותג ג'ולייט אוספת פריטים שלה מחנויות וסוחבת הרבה. גילי, או ג'ולייט כפי שמכנים אותה הוריה והפקידים במשרד הפנים, הקימה את המותג לפני כ-3 שנים, אחרי שנפרדה משותפתה ענבל לוי, איתה עיצבה יחד ל-GILINBAL. "נפגשנו בקורס תדמיתנות של משרד העבודה וחברנו יחד לשם הביטחון וההתחלה. היינו ביחד שנה וחצי וכשכל אחת תפסה את הקו העיצובי שלה, הפרדנו כוחות. היום לוי מעצבת למותג ענבלה".

אזולאי, בת 31, הגיעה לקורס של משרד העבודה אחרי שסיימה לימודי קולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר. "לא חשבתי שאני אתעסק באופנה. זה בא במפתיע. הגעתי לזה דרך חברה שהיתה באותה תקופה סטודנטית בשנקר. היא היתה מכינה שמלות ערב ואני הייתי עוזרת לה לרקום עבודות יד שחורות, שגרמו לי למצוא את עצמי בתחום".

הבגדים שהיא מעצבת הם בקו נקי ופשוט לכאורה, עם מעט משחק בגזרות ובצבעי לבן-אפור-שחור. היא מעצבת כמעט הכל: מכנסיים, שמלות, חולצות, טוניקות וז'קטים, עם חיבה מיוחדת לסריגים ולבד ויסקוזה. היא מצהירה שהיא בעצם מעצבת לעצמה ומייצרת להמונים. לפעמים יוצא שהיא גם קולעת בול לטעם של הלקוחות שלה, כמו למשל דגם מכנסי הרכיבה המוצלח מאוד, שמלווה אותה החורף בשינויים קלים מהעונה שעברה.

מטען מהדודה

את השם ג'ולייט בחרו לה על שם דודתה שנפטרה סמוך לזמן לידתה ובאופן קוסמי היתה בשנות ה-70 מעצבת אופנה בעלת חברה לעיצוב בגדי גברים. בתור ילדה השם נשמע לה דודתי וטרחני, משהו להתבייש בו, אבל עם השנים, האוורתיות שבו ניצחה והתחבבה עליה.

גולייט משתתפת באירוע מעצבי העיר זו הפעם השלישית. אם תפספסו אותה שם, תוכלו למצוא בגדים שלה בחנויות המארחות בגדי מעצבים ובקרוב גם ברשת 'רזילי'. "אני בסך הכל שנה וחצי תחת המותג ולאט לאט אני מתחילה להרגיש שיש לי את הקהל שלי ואני מתגבשת יותר מקולקציה לקולקציה" היא אומרת.

מחירים:
מכנסיים: 550 ש'
חולצות: 395-440 ש'
שמלות: 550-700 ש'
ז'קטים: 725-770 ש'

ב"מעצבי העיר" יינתנו הנחות של 20%-60% על הקולקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully