וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת הגלוס מת

אדר ריכטר

21.1.2008 / 8:30

חורף של אייליינר דומיננטי עומד להסתיים. מה מיוחד במייקאפים החדשים של הקיץ ומה מצפים מכן לעשות עם השפתיים והעיניים

מיקי בוגנים שחזר לא מכבר מצילומי קמפיין עדכני במרוקו, המאפרים של MAC שסיימו עם תצוגות הקיץ של מעצבי העל, המאפרת המוערכת נטאשה דנונה שסיימה לפני שתי שניות לעבד במחשב את תמונות קמפיין הקיץ שלה, אשף האיפור נמרוד פלד - כולם מסכימים שסגנון האיפור לקיץ הקרוב נע בין שני קצוות: המראה הנטורל, הטבעי, החיוור ולעומתו צבעים זרחניים, שפתיים כתומות וצלליות אפורות - דיסקו ניינטיז על הפנים. מגמת האיפור עוקבת אחרי זו שנראתה על מסלולי התצוגות של העונה הבא, סגנון אוריינטלי מול אופנה מינימליסטית בצבעים כהים ומאופקים.

ההשראה: פוטושופ

המאפר נמרוד פלד מסביר שבקיץ הזה העניין החדש הוא מרקם דור 3 של התכשירים. התכשירים החדשים עשירים במינרלים שדחוסים בתוך אבקות. אלה נתפסות על העור ולא יוצרות שכבה עבה. המראה המתקבל הוא קליל, עדין ורך, ולא של שליכטה של מייק אפ על הפרצוף.

הטכנולוגיה המשופרת עוזרת להשיג את אחד הטרנדים של הקיץ: פנים מושלמים ומפוסלים במראה נקי. נטע סקלי, מדריכת MAC ישראל, מסבירה שההשראה למראה הוא אימג'ים שהם פוטשופ, עם גימורים מתוחכמים. "מהות הטרנד היא לעבוד הרבה על הפנים, אבל שהצורה שתתקבל תהיה נונשלנטית, כאילו קמתן ככה בבוקר. המראה הוא של עור מחוטב מעוצב, בתור בסיס לכל דבר אחר ואפשר לצאת גם רק ככה, בלי שום תוספת. עם מברשות הצבע הנכונות יהיה אפשר לעשות את זה בבית".

לפי סקלי כנראה שהטרנד הזה הגיע מכיוון מסלולי תצוגות האופנה הקובעות, שם העדיפו העונה לתת לבגדים לדבר ולהנמיך פרופיל בתחום האיפור.

איך יוצרים מראה איפור פשוט, עכשווי ומינימלי: "להגדיר את מבנה העצמות במייק אפ ופודרה ולהשתמש בעושר בטקסטורות: גלוס ג'וסי, על איפור מטאלי-כסוף ובאופן כללי עם הרבה פחות מבעים". סקלי מודה שהלוק הזה דורש קצת יותר ממיומנות בסיסית באיפור.

יחד עם המראה המפוסל מגיע גם הרבה לובן. ממש חיוורון שנכנס מתוך החורף לקיץ. "זה נהיה רפרנס מרכזי באיפור, מכיוון שזה שונה, מקורי וטהור", אומרת סקלי. "גוונים של שלג, מוארים, שנותנים לעור שקיפות. אפילו מייקל קורס בדרך כלל מעדיף את הלוק השזוף לקיץ, עם הרבה ברונזרים, נכנע לטרנד הזה".

איך מכניסים קיץ ללובן: משתמשים בגוונים שהם מאוד טבעיים, גוונים של חול, קרמל, פלטינה, ורוד של צדפים, בז' ודבש. זו פלאטת הצבעים המטאלית, שהיא המראה היותר מתוחכם של הברונזר. לא שזוף-כתום משיזוף יתר. "המראה של שיזוף מלאכותי מוגזם הוא פאסה. על עצמות הלחיים או בשפתיים כדאי למרוח גוונים מוזהבים בצבע עור. ממש לא להפוך לכתומים. הכיוון הרבה יותר מעודן".

נטישת האייליינרים

בתחום הצלליות יש נטייה חזקה לכיוון הצבעוני ונטישה של האייליינרים. "אין איילנרים, כמו בחורף", מסבירה המאפרת נטאשה דנונה", יש יותר עבודה של צלליות, במראה צבעוני-מאט, אבל מין סגנון פחות חתולי בעיניים ויותר עגול. מאוד צבעוני, קצת קרקסי, צבעים ירוקים וכחולים, אפילו שילובים שלהם יחד בעיניים".

"הצלליות מרוחות על כל העין", מוסיף מיקי בוגנים, וממליץ לבנות עם עור צהבהב ללכת על צלליות בגוון כחול רויאל. נמרוד פלד מדבר על הארכות של ריסים לקיץ הבא ומצטרף להמלצות קודמיו על צלליות צבעוניות בוורוד פוקסיה, סגולים, צהובים. "המון כתמי צבע שלמים על כל העין ולא צללית כצללית. הכתום בולט, כי הוא צבע משלים לסגול שהיה טרנדי".

שפתיים זרחניות

"למרות שאני לא מחבב ליפסטיקים, הקיץ הזה גרם לי להתאהב מחדש בשפתיים", מודה מיקי בוגנים, "השינוי הגדול ניכר באודם שחוזר בגוונים כמו אפרסק, כתום, ווורוד-פוקסיה.זה מתאים בעיקר לבחורות יפות עם שפתיים מלאות. לנשים עם שפתיים מרושעות ודקיקות זה לא יתאים. אני מציע לרדת מצבעי מייק אפ לשפתיים ומי שעדיין מכורה לליפגלוסים - שתלך על גוון דובדבן".

ובאמת, קשה להישאר אדיש למראה השפתיים של החורף, שמגיעות עם הרבה צבע. נמרוד פלד מרגיש שהתחזיות מזכירות לו את הניינטיז, עם הרבה כתמי צבע, בצבעים זרחניים.

מאק תומכים במגמה: "צבעים אקריליים, צבעים סופר-בולטים. צבעים טרופיים", מודיעה סקלי בהתרגשות, "יותר מדי זה אף פעם לא מספיק כשמשתמשים בצבע. אדום-סגול-כתום לשפתיים. שפתי קוקטייל. אם כבר צבע – לקחת אותו עד הסוף, בתור השראה".

נטשה דאנונה מבינה לליבן של המכורות לגלוס: "בשפתיים העונה הולך מאט. אין גלוס, אפילו שזה קצת מנוגד לעובדה שבתעשיית הביוטי עדיין אוהבים גלוסים. מי שהולכת על צבעוניות בשפתיים: עדיף טבעי-דובדבני או פיצ'י אבל לא ורדרד, או חום בהיר בהיר, או כתמתם-פיץ'"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מכה אפורה

כאמור, לצד הצבעוניות, אפשר לשחק גם עם הלוק השקט, ובעיקר עם גווני האפור. כן כן. "האפור התחיל כבר בחורף בתור השחור החדש", מספרת סקלי. הגוונים של האפור האורבני הולכים להיכנס לתוך הקיץ בצלליות וברימלים. מדובר על כל גווני האפור מפחם כהה עד אפור מוכסף, פלטינה, אפור מוכסף בהיר ואפור-כחלחל. האפור משדר נונשלנטית והוא יותר לביש ואורבני משחור. אפור הוא השחור החדש. זה ממשיך מהחורף. בחורף הגוון של השחור-כחלחל היה דומיננטי ועכשיו עוברים לאפור פלטינה ניקל.

אפשר לערב בין הגוון האפרורי-לבן לצבעוני למשל לשלב פנים חיוורים עם פלאש ורוד על השפתיים. הבסיס הוא תמיד עור שנראה מעולה מעולה. לא חייבים להוסיף עליו כלום, אבל אפשר זריקות של צבע ואפור פלטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully