וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הדוגמנים

22.1.2008 / 8:21

יואש מייזל

בן 34 מתל אביב. חכם כמו שהוא יפה. נחמד כמו שהוא חתיך, רשום ב-mc2 קארין מודלס, הצטלם ל: פלאפון, טימברלנד ועוד. חותכים עמלה: קארין מודלס. עונה בתימהון על השאלון כי רגיל לשיחות עומק. איפה תהיה בעוד 5 שנים: "אלהים יודע". האישה המושלמת בחמש מילים: "אני נשוי לה " (קיצרת). מה הופך גבר לשווה: "שאלה קשה, אין לי מושג, קטונתי". למי לא היית מתנגד שישוו אותך: "אני זה אני". תן דוגמא לחוויה מסחררת: "ערב בבית עם האישה והילד".

נדב קרני

בן 19 מקיבוץ כברי. הפנים החדשות לעונה זו של חברת "גולף". הצטלם עד כה לאיל מקיאג', KENVELO, פוקס, פקטורי 54 ועוד. גאים להציג: סוכנות עלית. בעוד 5 שנים: "מדגמן בחו"ל, מטייל". האישה המושלמת ב-5 מילים: "חברה שלי" (מנומק). מה הופך גבר לשווה: שיהיה חבר טוב, אמין, צנוע ויודע לפנק" (התעלפנו). משפט גברי שנוא: "משפטים שובינסטיים מתרברבים". מה עושה עם הידיים? "מעצב בעץ ובונה רהיטים". (זה מתוסרט!)

אביב גרינברג

בן 17 מהרצליה, נרשם בסוכנות YULI והצטלם עד כה בעיקר לכתבות אופנה. נציג דור ה- Y במצעד. ניראה צעיר אבל כזה שמנסה הכל. איפה תהיה בעוד 5 שנים? "ניו יורק". האישה המושלמת ב-5 מילים: "יפה וחכמה" (גם אנחנו לא חזקים בחשבון). מה הופך גבר לשווה? "החיוך". משפט גברי שנוא: "אבא שלך גנן?". חוויה מנצחת: "טיול באמסטרדם עם חברים".

אלכסנדר קטיק

בן 26 מתל אביב, רשום ב-mc2 קארין מודלס, הצטלם עד כה לקונברס, דולצ'ה גבאנה, ארמאני ועוד. ניראה כמו המאהב הרוסי שקארי היתה צריכה לקבל בסקס והעיר. איפה תהיה בעוד 5 שנים? "שחקן קולנוע" (נו מה אמרנו). האישה המושלמת בחמש מילים: "בחורות לטיניות, עיניים כחולות, מבוגרת ממני" (עמוק). מה הופך גברים לשווים: "הנשים שלהם" (אלוהים, אתה חכם). לא תתנגד אם נשווה אותך ל: "ליאונרדו די קפריו. אני גם דומה לו". (נודיע למי שצריך). חוויה קובעת: "ג'ודו" (בחירה מעולה).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אודי קרני

בן 24 מתל אביב. רשום ב- YULI. הצטלם עד כה לסליו, מאמז, למשביר לצרכן, לקסטרו ולמגה ספורט. האישה המושלמת בחמש מילים: "רגישה, חמה, ביישנית ובטוחה בעצמה" (דייקת).
מה הופך גבר לשווה: "צניעות, גבריות וטוב לב". מה אנחנו לא יודעים עליך? "קופץ מוט". שאיפות: "לשפר את השיא האישי". לסיום: אתה מופנם או רק ניראה ככה?

מולי קרצ'ו

בן 25 מאלפי מנשה, מכוכבי "הישרדות". מניח תפילין בכל בוקר ושולט בקארטה. הצטלם עד היום לדלתא, ארנה, TNT, רנואר ועוד. רשום ב- LOOK. האישה המושלמת ב-5 מילים: "יהודית קרני, החברה שלי". בעוד 5 שנים: "יהיה לי מכון קראטה משלי ואהיה נשוי באושר" (לחוץ). מה הופך גבר לשווה: "אינטליגנציה, חוש הומור, יודע להתמודד עם מצבים קשים". גבר מוערך: "הראל נגר, המאמן שלי". משפט גברי שנוא: "אסור לתת לאישה רישיון". חוויה מנצחת: "צניחה חופשית וצילומי"הישרדות".

טל אלון

בן 22 מתל מונד. הבונבון הרשמי החדש ודוגמן הבית של רנואר-מן. רשום ב- LOOK. איפה תהיה בעוד 5 שנים: "בריא ומאושר" (מגיע לך). אישה מושלמת : "אמא שלי" (ממיס). מה הופך גבר לשווה: "רגישות". (שולט). לא היית מתנגד שישוו אותך ל: "כל אחד לעצמו הוא". משפט גברי שנוא: "אישה צריכה להיות במטבח והגבר צריך לפרנס" (אנחנו דווקא מבשלות מעולה). החוויה הכי שווה: לקום בבוקר בלי מחויבות, לחיות את הרגע ולא לדעת מה יהיה הרגע הבא". (כאילו, שבת?)

יונתן ווגמן

בן 25 מתל אביב, במקור מערד. הפנים החדשות של קסטרו. סטודנט לרפואה וקצין במיל. רשום ב- LOOK. בעוד 5 שנים: "אני אהיה לקראת סיום לימודי הרפואה". האישה המושלמת: "אחת שיש לה הכל מהכל". מה הופך גבר לשווה: "יודע להקשיב ולסמוך על אנשים". לא היית מתנגד שישוו אותך ל: "אבא שלי וג'ורג' קלוני". משפט גברי שנוא: "קטן עלי" ו"אני לא צריך שיסבירו איך להגיע". חוויה שווה: "טיול במזרח".

דרור מורלי

בן 20 מאור יהודה. רשום באימאג'. בעוד 5 שנים: "מדגמן בחו"ל".
האישה המושלמת: "עם ראש פתוח ושיהיו לי נושאי שיחה איתה. אישה טובה, לא עם האף למעלה. אישה של בית" (עם כפכפים?). מה הופך גבר לשווה? " יודע לשמור את עצמו על הקרקע. מבחינה חיצונית: עיניים". לא היית מתנגד שישוו אותך ל: "בן אפלק". משפט גברי שנוא: "האישה למטבח". חוויה טובה: "לשכב עם מישהי שאתה אוהב ביום גשום מתחת לפוך". (זה מתקדם לאנשהו?)

כפיר גודלצקי

בן 28 מתל אביב. מהדוגמנים הפחות עסוקים בסוכנות LOOK. בררן! מה קורה איתך בעוד 5 שנים? "מקווה להמשיך להתפתח ולגדול בעסקים". האישה המושלמת: "יפה חכמה ויודעת לבשל אוכל טוב". מה הופך גבר לשווה: "שהוא גבר" (בסיסי). גבר שאתה מחזיק ממנו: "מעצמי". (הכי בסיסי). החוויה הכי שווה: "כל חוויה שמוגדרת כחוויה היא נחשבת בעיניי" (סחרחורת).

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully