וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתדרים בזוגות

לרה רוטר

23.1.2008 / 12:48

לרנואר יש את טל אלון ואנה זאיקין, לקסטרו את גל גדות ויונתן ווגמן ועכשיו גם גולף מציגים את צמד הדוגמנים המוביל שלהם

אחרי שגולף הודיעה אתמול על זוג הפרזנטורים החדש שלה, מסתדרים בימים אלה על קו הגמר שלושת הצמדים של שלושת חברות האופנה העממית המובילות בשוק.

לקסטרו יש את גל גדות ויונתן ווגמן שיוצאים לדרכם המשותפת זו העונה הראשונה, בנסיון לשחזר את העניין שזכו לו מהקהל סנדי בר ודודי בלסר. לרנואר יש את טל אלון ואנה זאיקין שהיו דוגמנים מתחילים ולא מוכרים עד שהחברה העניקה להם חשיפת ענק ועכשיו גולף בחרו, בתבונה יש לומר את נדב קרני (19 וחצי) הקיבוצניק היפה ואת תהילה ריץ' (24) ששמה מבטיח לה תהילה ועושר.

תהילה ועושר

ריץ' פרצה לעולם הדוגמנות ברגע. צלם האופנה, רועי פיינבורג פגש אותה במכולת והחליט להוביל אותה היישר אל ידיו הבטוחות של צלם האופנה יקי הלפרין שבדיוק חיפש פנים מרעננות להוביל את הקמפיין של תכשיטי פדני. הלפרין הביא את ריץ' לאודישנים של פדני ומאותו הרגע הכל כבר בגדר היסטוריה. במהלך השנה וקצת שריץ' מדגמנת היא הספיקה להצטלם, מלבד לפדני, גם לשלט חוצות של קסטרו, ולגולף במשך שלוש עונות. בעבר הצטלמה לצד עדי נוימן ואחר כך לצד ליאל דניר.

נדב קרני, חייל קרבי בגולני (ומס' 2 במצעד הדוגמנים היפים של וואלה!) מדגמן כבר כמעט שנתיים. הוא הספיק להצטלם לפוקס, פקטורי 54, איל מקיאג' ו-KENVELO, שהקמפיין שלהם צולם בכפר הערבי ג'סר-א-זרקה. לצילומי הקמפיין של גולף הוא הגיע היישר מעזה ולשם גם יחזור בסיומם.
השניים השתתפו גם בקמפיין העונה הקודמת של גולף, אך העונה הוחלט להפוך אותם למובילי הקמפיין. לצידם יצטלמו גם הדוגמנים מורן נימני, ולריה יפנובה, יוני שמיל ויואב ראובני.
אילנה קאופמן מנכ"ל גולף מוסרת כי "בחירתם של תהילה ריץ' ונדב קרני, היא טבעית. השניים מוכשרים וכובשים, משלימים זה את זה ומייצגים כריזמה ועוצמה לצד רכות וסטייל ההולמים את ערכי המותג".

עדי נוימן הובילה את הקמפיינים של גולף במשך שנתיים. יש לשער שהחברה תעניק לריץ' וקרני זמן מסך דומה כדי לתת לקהל זמן להתרגל אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully