וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בפריס היא היתה מקושרת

לרה רוטר

28.1.2008 / 8:37

אליז ג'וליארד מהבוטיק הסודי "הדירה" בנווה צדק, פותחת חנות עם הפריטים שהיא משיגה בהנחה, ממותגים צרפתיים גרוביים

לפני כשנה וחצי, עשתה אליז ג'וליארד עלייה מצרפת והביאה איתה לארץ פריטי לבוש של מותגים שעד אפשר היה רק לחלום עליהם או לראות אותם בהפקות אופנה של המגזינים המובילים באירופה. ג'וליארד, שבפריז עסקה בקניינות וייעוץ אופנתי לחברות מובילות ביניהן PAUL & JOE ו- BEATNIK, יצרה קשרים שמאפשרים לה כיום לקנות פריטים בודדים מתך קולקציות שלמות של מותגים, במחירים הזולים ב- 10-40% מהמחירים שבהם נמכרים אותם הפריטים בצרפת.

בשלב הראשון, הקצתה אליז חדר בדירתה בנווה צדק והפכה אותו לחנות. עם הביקוש הגובר, החליטה לפתוח חנות ולהקל על כל המעורבים בצורך הבעייתי של תיאום מראש. לפני כשבוע היא פתחה חנות ברח' שינקין בתל אביב ומוכרת בה פריטים של מותגים כמו MAJE הצרפתי, SANDRO, VIRGINIE CASTAWAY ו- CHEAP MONDAY. מותגים ששכיח לראות בהפקות אופנה של מגזינים צרפתיים טובים ועל כוכבים צרפתיים לא פחות.

מידות למזליסטיות

המותג MAJE של המעצבת הצרפתיה JUDITH MILGROM למשל, משווק ב-8 חנויות ברחבי פריז ומיוצא לחנויות ברחבי אירופה. הלוק החכם שהבגדים שלו משדרים גולש בין רומנטיות למתקתקות. למעשה רוב הבגדים שג'וליארד נופלים בקלות להגדרה הזו ומשקפים את אישיותה המאוד נשית ופריזאית.

הבגדים של המותג SANDRO, של המעצבת EVELYNE CHETRITE, אשר נולדה במרוקו והיגרה לצרפת, גם הם משדרים שבריריות נשית, כריזמה, מסתורין והרבה חינניות. מהמותג השוודי, CHEAP MONDAY, שהחל את דרכו בתחילת שנות ה-2000 כחנות לבגדי יד שנייה בשטוקהולם וכיום מציע קולקציות חדשות ושלמות, מייבאת ג'וליארד מכנסי סקיני במחיר השווה לכל כיס ( 350 ש"ח) בהתאם לאג'נדה של המותג הדוגלת בייצור בגדים אופנתיים במחירים מצוינים.

מכיוון שמדובר ביבוא של פריטים בודדים, המידות הן בגדר קליעה למטרה. לא הכל מוצע בסקלת מידות שלמה, אך אליז מבטיחה לרענן את הקולקציה בחנות פעם בחודש לפחות.

טווח מחירים: 79 ש"ח לגופיה ועד 1700 ש"ח לשמלת ערב.

אליז, רח' שנקין 38, ת"א. טל': 03-6202288.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully