וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקית בשקל! רק היום!

רוני מולה

30.1.2008 / 12:02

סטודנטים של בצלאל יפשטו מחר על שוק מחנה יהודה וימכרו 700שקיות בד לשמירה על איכות הסביבה

את זה ששקיות הפלסטיק הן גורם רציני לפגיעה באיכות הסביבה כמעט כולם כבר הבינו, אבל רק מעטים כבר מיישמים את המסקנות. את טרנד השמירה על איכות הסביבה שתופס תאוצה בשנים האחרונות השכילו לשלב בקורס איכות הסביבה במחלקה לעיצוב תעשייתי ב "בצלאל".

המחלקה, המעודדת לאקטיביזם, פועלת בשנים האחרונות בתחום הסביבה ומעלה את המודעות באמצעות פרוייקטים רבים. רק בשנה שעברה העלו הסטודנטים את פרויקט הזבל ברוטשילד, בו הוציאו את פחי הזבל לשדרה וניסו להדגיש מה מתכלה בפח הזבל שלנו ומה לא.

מחר (חמישי) יגיעו סטודנטים של המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל לשוק מחנה יהודה וימכרו למעלה מ- 700 שקיות בד, במחיר סמלי של שקל, שעוצבו ונתפרו בשת"פ עם חברת האופנה בגיר, במטרה לקדם את השימוש בחומרים ממוחזרים ולהעלות את המודעות בנושא בקרב הציבור הרחב.

"בחירת הסטודנטים השנה היתה לפנות לשוק, לקהל יעד רחב ולא ממופה. קהל שלא מגיע לסופר, שמשקיע ומגיע לשוק. שם קיימות מעט מחיצות וניתן לגשת לקהל רב". מספרת זיויה, מנהלת הפרויקט במחלקת צורפות ואופנה בבצלאל. אסנת פיינגולד, מנהלת התקשורת השיווקית בבגיר הוסיפה: "שיתוף הפעולה עם תלמידי בצלאל בשוק מחנה יהודה יביא ללא ספק להעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב, וידגיש כי השימוש בשקיות בד במקום בשקיות נייר או ניילון תורם לשמירה על איכות הסביבה".

הסטודנטים אחראים לפרוייקט מתחילתו ועד סופו. הם נפגשו עם מנהלת השוק שהביעה נכונות, עיצבו את שקיות הבד הרב פעמיות, קיבלו בדים מחברת בגיר ועיצבו את המנשר אודות הפרויקט. המטרה היא כמובן לעורר מודעות ולהפוך גם את השוק אקולוגי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully