וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי למחצה

לרה רוטר

1.1.2008 / 11:37

השואו רום החדש של שריל רז למותג BLUSH בחלל היפה עם הבגדים המצויינים והעודפים המשתלמים הוא תחנת חובה חדשה

שריל רז, מעצבת מותג הבגדים "BLUSH”, התחילה דווקא עם עיצוב נעליים. אחרי שסיימה ללמוד במגמת עיצוב האופנה באסכולה, החלה לעבוד כמעצבת נעליים בחברת ביוטיפיל, המייצרת בעיקר נעלי נוחות. כמה חודשים העבירה שם, עד שנפלה לידיה ההזדמנות להקים את יריד המעצבים של דיזנגוף סנטר (שהיום מתקיים מדי יום חמישי וששי).

מי שהתעקש על שריל היה ארז פילץ, אחד הבעלים של הקניון הוותיק, שנתקל בעבודה של רז במסגרת הלימודים בקורס לשיווק ויחסי ציבור, שפירטה על רעיון להפוך את שד' רוטשילד לשוק למעצבים מתחילים, שיציגו את העיצובים שלהם למכירה בדוכנים שיהיו פזורים לאורך השדרה הירוקה. פילץ ביקש להעביר את הלוקיישן לקומה התחתונה של דיזנגוף סנטר, וב-2001 יצא המיזם של השניים לדרך.

מהרגע שבו החליטה רז לקחת את על עצמה את הפרויקט ועד לרגע יישומו בשטח, עבר חודש. “כשאני נכנסת למשהו, אני נכנסת בו עד הסוף. בער לי שזה ייצא לפועל. אז העמדנו את היריד ממש מהר, עד שהוא נכנס לתודעה הציבורית הרחבה, עברה בערך שנה".

הקירבה למעצבים עשתה את שלה ולפני 4 שנים היא התחילה לעצב בעצמה. היום כבר יש לה שואו רום מרשים משלה, שממוקם בדירה נדיבת מידות במתחם גן החשמל. הדירה עוצבה מחדש בקווים נקיים קלאסיים בסגנון העיצוב של ארמאני, אבל משובצת במאפייני וינטאג', כמו מכונת תפירה ישנה ונברשת עכביש שחורה שעוצבה ממנורות שולחן בסגנון רטרו, אשר מעידים במשהו על אופייה של רז ועל אופי הקולקציה שלה.

לא בדיוק חנות

היא אומרת שהיא מעצבת מתוך הסתכלות על הרחוב, התרבות ועל מה שמשפיע מתוכם על האופנה. "קלאסיקות של פעם עם אלמנטים עכשוויים יותר. את ההשראות אני לוקחת ממקומות שונים, כמו למשל בגדים מחנויות יד שנייה, ספרי עיצוב הכי חדישים או מגליונות בורדה של שנות ה-50. אני מנסה לעשות מיקס של הכל ביחד. אני תמיד אתחיל את העבודה מהצללית, אני מדמיינת אותה ואז אני יורדת לפרטים".

גזרות המכנסיים למשל הן בהשראת מכנסי גברים ישנים. “זה נראה לי נכון להוויה של הראפרים" היא מסבירה את הבחירה. שמלה אחרת, נמצאה בחנות לבגדים מיד שנייה. רז החליפה לה את הבד, אבל שמרה על הכיווצים ועל גובה המותן הקלאסי. “מכיוון שכולנו עובדים עם אותם הבדים ועם אותה סקאלת צבעים, אני מתאמצת לחדש בגזרות".

15 דגמים תלויים בשואו רום הענק של BLUSH שכאילו מצהיר "זו התחלת ההתרחבות שלי". ובאמת הרעיון של רז הוא להכניס לשואו רום מעצבים צעירים נוספים, שאין להם במה להציג את עיצוביהם, בדיוק כפי שעשתה בסנטר. היא גם חושבת אולי לייבא איזה מותג או שניים מחו"ל ולמכור אצלה. בינתיים אחד החדרים של הדירה הוקדש לפרטי OUTLET וכולל פריטים מעונות קודמות וסוגי ב' במחירים מוזלים.

השורה התחתונה היא שלא מדובר בחנות. הקונספט שלה הוא אחר. היא תמשיך לשווק את העיצובים שלה בחנויות מעצבים כמו "עלמה" ו"רזילי" והשואו רום יתפקד כמו אטלייה. ובקיצור- אל תשכחו להודיע מראש שאתם מגיעים.

כמה -איפה

מחירים:
חולצות: 200-400 ש'
שמלות: 400-800 ש'
מכנסיים: 300-500 ש'
חצאיות: 300-50 ש'
ז'קטים: 500-800 ש'
מחירי אאוטלט: 30-300 ש' .

BLUSH שואו רום, רח' לבונטין 2, קומה ב', ת"א. קבלת קהל בימי שישי בין השעות 10-14 או בתאום מראש בטל': 050-6801451, 077-5606112.

  • עוד באותו נושא:
  • שריל רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully