וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי סופר את המלכה?

לרה רוטר

4.2.2008 / 8:10

מי זוכר מי היתה מלכת היופי של השנה שעברה ומה עושה היום ילנה ראלף? מחשבות לקראת טקס מלכת היופי של 2008

תחרות מלכת היופי מתקיימת בישראל מאז שנת 1950, בתחרות הראשונה זכתה בתואר הנוצץ מרים ירון שגם זכתה בתחרות הבינלאומית בתואר סגנית מיס תבל. מלכת היופי לשנת 2007 היתה לירן כוהנר, לפניה זכו יעל ניזרי, ילנה רלף, גל גדות וסיוון קליין. שתי ישראליות הצליחו להעפיל אל המעמד הגבוה ביותר של תחרות מיס תבל העולמית, הן רינה מור שנבחרה כמיס תבל ב-1976, ולינור אברג'יל שתלתליה הרשימו את השופטים וזכתה בכתר העולמי ב- 1998.

התחרות מתקיימת פעם בשנה. תנאי ההשתתפות בתחרות דורשים מהמתמודדות להיות בטווח גילאים הנע בין 17 וחצי ועד 24 שנים. הגובה המינימלי שנדרש הוא 1.70 מ', הן צריכות להיות רווקות ובעלות אזרחות ישראלית.

איפה הן הבחורות ההן?

לירן כוהנר מובילה כיום את הקמפיינים של סבוקלם ואינטימה, לומדת משחק אצל יורם ליוונשטיין וחיילת בחיל האוויר. יעל ניזרי היא חיילת בשירות סדיר, מובילה את הקמפיינים של דלתא (עונה שנייה) ברברה וולף, נעלי סטפנייה, נירית לבב, ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין והחודש תחל בלימודי משחק.

ילנה ראלף, הובילה את הקמפיינים של אינטימה, סבוקלם, בגדי הים סי יו וכיום מובילה את הקמפיין של וולה, היא בעלת ליין תכשיטי יהלומים, נציגת הסברה של הסוכנות היהודית בתפוצות וסטודנטית למדעי המדינה.

סיוון קליין שימשה ככתבת Y בעשר, כיום עובדת ככתבת השטח של גיא פינס היא סטודנטית למשפטים ומובילה את הקמפיין של ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין. למעשה מכולן, רק גל גדות שזכתה ב-2004, הפכה לטאלנט במלא מובן המילה. הקמפיינים האחרונים שעשתה הם פולגת, סופר פארם, שטראוס ועוד. היא כיכבה בהפקה של מגזין מקסים וכיום היא הפרזנטורית החדשה של קסטרו ומשחקת בתפקיד הראשי בטלנובלה "בובות".

מי היה מגלה את בוהדנה

לקראת תחרות מלכת היופי של 2008 נשאלת השאלה האם הטקס מנפק דוגמניות עם קריירה ראויה או שמדובר בתחרות עם שופטים, סטיילינג וארומה עבשים ולא מעודכנים. האם הזכייה היא המסלול המהיר לקריירה דוגמנות שווה או שיש מסלולים אחרים, טובים יותר.

דמות מובילה בתעשיית האפנה, שבקשה להישאר בעילום שם כדי לא "להסתבך" עם נותני החסות לתחרות, טוענת שלדעתה לתחרות יש ערך אבל לא כמו פעם. “היום, אנשים ברחוב כבר לא זוכרים אפילו מי זכתה בטקס של השנה החולפת. בעבר זה היה הרבה יותר זוהר ונוצץ. אני חושבת שהסיבה לכך היא שדוגמניות כיום הן שונות, הן צריכות להיות יותר טלאנט ופחות דוגמניות בלבד. בכל הקמפיינים היום, תרים אחרי טאלנטיות שהן גם שחקניות ויודעות להתראיין ויעשו שירות טוב מבחינת יחסי הציבור. כאלה שכבר עברו את שלב הדוגמנות.

"כוכבי 'הישרדות' למשל גורמים לפניקה במשרדי הפרסום. כולם באטרף להשתמש בהם לקמפיינים, מכיוון שהם יצרו הזדהות אצל הקהל הרחב וזה ברור שהם יעשו את העבודה הרבה יותר טוב מאשר איזו דוגמנית שהיא רק דוגמנית, אפילו אחת שעובדת טוב גם בחו"ל. אני שמעתי למשל, ש'רנואר' בדיבור עם נועם מ'הישרדות'”.

יוסף מהמר

לעומתה, מעצב האפנה, יוסף פרץ טוען "אולי ברגע הראשון זה נראה שאין ערך לתחרות והיא היתה צריכה להיגנז מזמן אבל במבט שני, יש פה ושם הברקות. גל גדות, למשל, נהייתה מדהימה בשנה האחרונה וכשהיא נבחרה לא הבנתי מה, למה וכמה. כשהן מגיעות לתחרות הן נראות קצת כמו 'מיס השרון והשומרון' אבל אחרי שנה, שנתיים ואולי לפעמים קצת יותר, קורה להן משהו טוב. הטקס אמנם קצת ארכאי ואירוויזיוני, אבל במבט לאחור, הרבה יפות שעובדות טוב יצאו משם, זה מעביר אותן מכתש כנראה. אולי זה הטקס שצריך שינוי, הוא טיפה ארכאי אבל לא יודע, כי יש בו גם איזה רטרו שיק".

יוסף מוסיף ואומר שבנות שהתקבלו לתחרות יכלו ליפול בין הכסאות אילולא ניסו את הדרך הרגילה ופנו לסוכנות. הסיבה לכך היא שבפנייה לסוכנות, אותה בחורה תלויה בקפריזה של בוקר אחד ויחיד והליך התחרות חושף אותה לקבוצה של שופטים, מה שמגדיל את סיכוייה להיכנס לתחום. "אני לא חושב שמישהו היה מזהה את הפוטנציאל של מירי בוהדנה, אילולא התחרות. באופן אישי, אני מהמר על יעל ניזרי, המלכה של 2006, היא יפיפיה אמיתית, אני בטוח שהיא עוד תפרוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המפרגן

שי אביטל, הבעלים של סוכנות "עלית מודלס ישראל מוסיף”: תחרות מלכת היופי לאורך שנותיה נתנה פירות לתעשייה ללא ספק. סוכנות לוק עושה עבודה מצוינת ובכול הקשור לטאלנטים הצליחה ומצליחה לשתף מיוצגים רבים בקמפיינים מובילים ולראייה מירי בוהדנה, אילנית לוי, גל גדות ועוד. בישראל יש נטייה לחוסר פרגון. במקצוע שלנו סבלנות היא שם המשחק ולמי שאין את זה ספק אם הוא יצליח. בארץ יש שתי דרכים להצליח. הלקוחות בארץ מחפשים, מעבר למראה החיצוני, משהו שיעניין את הציבור וגם ימשוך את כל מקורות החשיפה על מנת למתג את המוצר. לכן, דוגמנית יכולה לצאת למסע בעולם, להצליח ולקבל קמפיין בינלאומי ובכך היא משדרגת את מעמדה בארץ, או שהיא מצליחה להכנס לאחת הסדרות המצליחות ולזכות לחשיפה. המטרה של תחרות מלכת היופי היא לייצר טאלנטים והיא עושה את זה מצוין”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully