וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שיותר כחול

לירוי שופן

6.2.2008 / 6:15

לירוי שופן כבר לא רואה בעיניים מרוב צבעי ניאון, אבל הוא זוכר איך נראית האלטרנטיבה השפויה וממליץ לכם להתעטף בצבע האצולה

למרות התקוות שפיתחתי, המתקפה הלא פרופורציונלית של הצבע הצהוב הבעייתי מהקיץ שעבר, לא דעכה. (שהרי חתרניים ככל שנהיה, הוא מעולם לא ממש גרם למישהו להיראות בו טוב במיוחד). לא רק שלא נפטרנו מהגוון הזרחני והמיותר הזה, הפכה המתקפה לחזית קשה במיוחד והצהוב אף התפתח לטרנד צבעי הניאון, שאמנם עדיין לא נראה ברחובות עירנו, אבל פוקד בימים אלה כמעט כל פריט במלתחה עכשווית בארונות הלונדונים.

זה מתחיל בטישירטס וקפוצ'ונים מקושקשים ומודפסים, ומגיע עד חליפות עם בלייזרים בוורוד זוהר, בעיצוב מארק ג'ייקובס, שנלבשים עם מכנסיים מחוייטים באפור קר, במראה כמעט פוסט מודרני.

השורשים של צבעי הטראש האייטיזי, נטועים עמוק בקמדן-טאון הלונדונית והפאנקית, ומי שרוצה ללכת עד הסוף, צריך לשלב אותם עם אקססוריז עשויים פלסטיק זול. מכיוון שהאדם הממוצע והלא יצירתי, יתקשה לשלב צבעים כאלה בצורה סבירה, בלתי מתאמצת ונטולת גיחוך, הייתי ממליץ ללכת על הקיצוניות ההפוכה, האופציה השפויה, שאינה משדרת קורבנות אופנה, אלא קלאסיקה – היא הצבע הכחול כהה. צבעה של האופנה האינטלקטואלית, אהובם הנצחי של הסקיפרים.

הכחולים הכהים על דרגותיהם השונות, מצליחים להיות תמיד נכונים והם זוכים בקיץ לכמעט תחייה מחודשת. יש לכחול הכהה את כל המעלות; מאוד קל ללבוש אותו, הוא משתלב מצוין עם לבן, שחור וחום, והוא גם קלאסי, ולכן כל פריט בצבע הזה עתיד להאריך שנים (פריטים רב-עונתיים תמיד עדיפים על יציאות חד-פעמיות, משום שהם מצביעים על זהות הלובש ולא ההפך). מדובר בצבע מתוחכם מאוד, אפילו מלכותי, שמסתדר נהדר במזג אוויר חם וכשלובשים אותו נכון, הוא מעניק טוויסט קריר ומתנשא.

כדאי ללמוד מהפריסאים

מעצבי על ורשתות מסחריות רבות, מעניקים לכם את האפשרות של מעילי טרנץ' קלים בנייבי, שגומלים אותנו מהבז' והאפור הנצחיים, יחד עם סריגי כחול כהה קלים, בשילוב עם חולצה מכופתרת לבנה ונקייה, שמומלץ ללבוש עם מכנסי ג'ינס בגזרה ישרה. עוד היינו ממליצים לנשים, על שמלות צרות מותן עשויות כותנה בכחול, יחד עם נעלי סירה דקות או סטילטו אדומים ובוהקים. הברקה פריסאית, עם טוויסט מעט פיפטיזי, תהיה חצאית עיפרון גבוהת מותן בצבע זה כאשר כורכים על הצוואר "פולאר" בצבע חם.

הנייבי יכול להיות ה-תחליף המוצלח לאפור משמים, אם רק נצליח להתגבר על התסביכים הנפשיים שעלולים להיות כרוכים בו (חצאית של הדודה, מכנסי הגברדין של סבא). תמיד אפשר לאמץ אותו מחדש וולהעשיר את הגרדרובה האישית בכמה פריטים. פשוט תנו לעצמכם להיות קצת יותר מתוחכמים הפעם. ביחד נצליח להשיב מלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully