וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי דיינסטי שיש

דנה דרבינסקי-טיקולסקר ולרה רוטר

7.2.2008 / 13:14

התכשיטים שלה ימכרו מעכשיו במשביר במחירים נוחים. עדיף היה למכור גם את האומץ של איה עזריאלנט באריזות קטנות

איה עזריאלנט (60) היא אחד הדברים הכי קרובים לדמות מ"דיינסטי" אך בשר ודם שמסתובבת בינינו. כשהיא לא בארה"ב כמובן. היא יפה, בעלת פנים זוהרות וחזקות, שיער מטופל ואיפור שמדגיש עיניים בהירות וחו"ליות.

היא מתגוררת במגדל אקירוב היוקרתי בתל אביב בקומפלקס בו דרים גם שני בני זוג קודמים שלה, שר הביטחון אהוד ברק ואפי ארז לשעבר נשיא סאיטקס. עם בעלה לשעבר היא עברה לארה"ב והקימה חברה לייצור תכשיטים שהפכה להצלחה גדולה. "אנדין אינטרנשיונל" היא כיום החברה השנייה בגודלה בתעשיית התכשיטים האמריקאית ונקודות מכירה שלה נמצאות במייסיס, בבלומינגדייל, בסירס וביתר בתי הכלבו המצליחים בארה"ב.

ועכשיו עזריאלנט מוכרת לראשונה בישראל, במשביר לצרכן במחירים הגיוניים את תכשיטי הזהב והכסף שלה. השם שלה ממותג טוב, העיצובים עדינים ופונים למכנה רחב והמחירים כאמור, נוחים ומטה: טבעות בעיצובה יעלו החל מ-200 ש', צמידים החל מ-360 ש', עגילים החל מ-340 ש', סיכות דש החל מ-350 ש'.

הקיבוץ והתרומות

שבוע לפני השקת דוכני התכשיטים החדשים שלה בישראל, עזריאלנט התראיינה לידיעות אחרונות וסיפרה בגילוי לב על כעסים שילדיה סחבו כלפיה במהלך השנים והודתה שהיתה ממוקדת מאד בקריירה. היא סיפרה על ביתה שנסעה להודו לחמש שנים ובחרה שלא ליצור קשר ועל הנסיונות שלה למצוא אותה (היום הבת גרה בתל אביב והן בקשר טוב).

הכנות שלה, חוסר ההתייפיפות והאומץ לחשוף גם את הצדדים הפחות מחמיאים בחייה, כמו גם ההחלטה להכניס כמות גדולה של עיתונאים, לא חשש ובלי הצגות, הם מעוררי כבוד ומייפים מאד את דמותה האמיתית והישירה. תדע כל רוכשת תכשיטים שמאחורי התכשיט הקטן שבחרה לה עומדת דמות שיש עוד מה לקחת ממנה חוץ מאשר פריטים מצופי זהב.

האישיות של עזריאלנט והיכולות התקשורתיות, הן אלה שבוודאי גם עזרו לה עד היום לפתח את רשת הקשרים המרשימה שלה. המלכה נור והילרי קלינטון הן לקוחות שלה וקלינטון היא חברה טובה. את המלכה הכירה עזריאלנט כשתמכה באיגוד "זרעים לשלום" שהמלכה נור עמדה בראשו. קלינטון ערכה את ההיכרות עם הקהילה היהודית האמריקאית, באירוע שערכה לכבודה עזריאלנט בביתה.

עזריאלנט מעולם לא למדה צורפות. היא נולדה וגדלה בקיבוץ רמת יוחנן. אחיה הוא הפסל דני רפפורט ואמה הייתה רקדנית בלהקת הקיבוץ. ב-1981 היא ובעלה עופר עברו לארה"ב והקימו את חברת התכשיטים שלהם וב- 1996 היא נבחרה על-ידי המגזין האמריקאי "WORKING WOMAN” כאחת מ-50 הנשים העצמאיות המובילות בעולם בתחום היזמות. היא מגיעה תדיר לישראל ואת תרומותיה מעבירה בעיקר למען פיתוח התרבות בישראל. תיאטרון הקאמרי, האופרה הישראלית החדשה, פסטיבל הסרטים הישראלי, התזמורת הקאמרית הישראלית הם בין המוסדות הנהנים מתמיכתה.

אלמוגים וסוסוני ים

הקולקציה שתימכר בארץ שווקה עד כה ברחבי ארצות הברית, יפן ואירופה מעוצבים בעיקר בהשפעת חוף הים, עם מוטיבים חוזרים של סוסוני ים, כוכב ים וצדפים. עד כה הקולקציות של עזריאלנט היו עשויות זהב 18 קארט בשיבוץ אבנים יקרות כגון יהלומים ופנינים שנמכרו בבתי כולבו יוקרתיים. השנה החליטה עזריאלנט להרחיב את קהל הלקוחות ולהיות נגישה גם לקהלים אמידים פחות.

החומרים איתם עבדה הפעם הם כסף או כסף בציפוי זהב ואבנים חצי יקרות כמו ספיר, רובי, אמאטיסט וכו'. תכשיטי הכסף מגיעים ב- 4 גוונים: זהב ורוד, זהב צהוב כסף מושחר וכסף. הקולקציה כוללת 100 פריטים, ביניהם טבעות, צמידים, שרשראות, תליונים, סיכות דש ועוד. מחירי המוצרים בקורל יהיו זהים למחירים בכל העולם.

עזריאלנט, שנמנעה עד כה מלעשות עסקים בארץ סיפרה שהחברות הטובות שלה "התעקשו שאמכור גם כאן ובסוף נכנעתי". היא אומרת ש"שבעיקרון, החלטתי שבישראל אני אהיה אמא ואשת חברה ואהנה מהכיף של הארץ הזו ושאת העסקים אני אשאיר בחו"ל. אבל זה מאוד מרגש אותי לשווק גם בישראל, זו מעין סגירת מעגל גם עם המשביר לצרכן שהיו לי בו דוכנים בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully