וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים שמים פס

מיכל צדיקי

8.2.2008 / 9:30

הדולר בשפל, הנשיא לא רציני, הבוץ העיראקי סופר טובעני ודווקא עכשיו הדפסי הפסים והכוכבים פופולריים וזוכים למחוות

להסתובב עם בגדים שעליהם הדפסי של מגן דוד, מרגיש קצת מרחיק לכת אם אתה לא אדם מאמין ולאומני. להסתובב עם בגדי העונה הקרובה שיאופיינו בהרבה פסים וכוכבים, איכשהו מרגיש יותר בנוח. אולי עבור האמריקאים זה ירגיש פטריוטי. עבור הישראלים מדובר בבחירה צורנית בעיקר. ומדובר ביופי של צורות.

לא ברור איך זה שדווקא בתקופה בה האימפריה האמריקאית נמצאת בשפל בשל הדשדוש המתמשך בבוץ העיראקי, התרסקות הדולר בבורסות ברחבי העולם והנשיא הנלעג, היא מקבלת חיזוקים מכיוון לא צפוי – מעצבי האופנה. אך אלה מציפים את הבגדים לעונה הקרוב בהדפסי כוכבים ופסים בהשראת הדגל האמריקאי. מצד שני, יכול להיות שפרץ הפטריוטיות הזה הוא ציני.

בית האופנה הצרפתי שאנל התגייס במלוא המרץ ויצר קולקציה משופעת בכוכבים ופסים. קרל לגרפלד הגדיל לעשות כשנתן בולטות בקולקציית האביב שלו לשלושת צבעי הדגל האמריקאי: כחול, אדום ולבן. לעומתו, סטפנו פילאטי, המעצב של בית האופנה איב סאן לורן, בחר להשתמש דווקא בכוכבי פלסטיק בתור קישוט על הבגדים עצמם. האם הוא מותח בכך ביקורת סמויה על המעצמה החזקה בעולם.

ראש עם פקק

המעצב ז'אן צ'רלס דה-קסטלבז'ק הלך על הקופה והעלה על המסלול בתצוגה האחרונה שלו דוגמנית לבושה בשמלת דגל ארה"ב ליצני משהו עם כובע פצפון לראשה בצורת פקק של בקבוק קולה. מה שהיה מוצלח ועוקצני במיוחד.

הטרנד הזה הוא לחלוטין יוניסקס ומתאים גם לנשים וגם לגברים אם כי, אם יורשה לי, הולם גברים הרבה יותר. ב"פול אנד בר", שמצטיינים באופנה טרנדית וקולית לצעירים, יש מבחר לא מבוטל של פריטים מודפסים לא רעים בכלל במחירים שפויים. לעומתם, "פפה ג'ינס" מציגים יציאות חביבות למדי אבל במחירים גבוהים בהרבה. הדפסי הכוכבים לא עוצרים בפריטי לבוש ובקיץ נוכל לראות הרבה אקססוריז כוכביים, בעיקר תיקים ושרשראות.

קולקציות המעבר שמפארות עכשיו את חלונות הראווה מציגות לא מעט פריטים עם הדפסים כאלו אבל ההמלצה שלי היא לא להשתולל עכשיו. אמנם יש כמה פריטים לא רעים בכלל, אבל ההרגשה היא שקולקציות האביב והקיץ יציגו מבחר גדול בהרבה אז אולי שווה לחכות קצת.

פפה ג'ינס 609-330 ש', ניתן להשיג ב-FM, רח' אבן גבירול 132, ת"א; רח' תל גיבורים 5, ת"א ובקניון גבעתיים.

פול אנד בר 179.9 ש', ניתן להשיג בסניפי הרשת.

רליג'ן 600 ש'. ניתן להשיג בבנקר, רח' דיזינגוף 210, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully