וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורוד גאה

אדר ריכטר

9.2.2008 / 9:28

התיקים-נעליים-תכשיטים של לוליפופס מתוקים ונוצצים, מצולמים עם עוגות קצפת ותמיד מוצגים על רקע ורוד. תותית, זה בשבילך

לוליפופס הוא מותג ממתק ובוטיק עם אופי פריסאי, בגודל 40 מ"ר ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שמציע אקססוריז מזרח אירופאים או אסיאתיים, עמוסי פריטים, פאטצ'ים ודיטיילים, שמוצגים על רקע ורדרד במתיקות של ילדות.

"אני תמיד אומרת שהחנות היא המוצר עצמו", מסבירה שלי גולד, יבואנית המותג בארץ, "חנויות הרשת מעוצבות תמיד כמו בית בובות: הן תמיד קטנות, תמיד חנויות בוטיק והתיקים שלנו תמיד מלאי הפתעות, כמו למשל ביטנה משוגעת בתיק שלא נראה כזה או מחזיק מפתחות שמגיע עם הארנק".

האקססוריז של לוליפופוס מרובי סגנונות אבל עם קו שמאחד בין כולם. לא תמצאו כאן תיקים סטרייטים. תיק שנראה דודתי, יגיע מראש עם טוויסט וינטג'י, כמו סרט פפיון ענק. מגפונים שחורים לערב, הופכים פה למגניבים כשהם עשויים מפייאטים שחורים ועקבי זהב ותיק פרווה מאבד מהרצינות שלו בגלל פאטץ' של חתול מתנמנם.

אחרי סיור בחנות, מתברר שגולד צודקת, התפאורה היא חלק בלתי נפרד מהמוצר, מה שגורם לפעמים לפריטים להיראות קצת תלושים, כשמרחיקים אותם מהקונטקסט. אפשר ללכת על טוטאל לוק של יפניות חובבות "הלו קיטי" עם הפריטים של לוליפופס ואפר גם לשלב פריט אחד להם בהופעה כדי לא לצאת סולידית עד כאב ולתבל את המראה בנקודה של מתיקות לא לגמרי רצינית.

רמת אביב לא תקופח

"אני בוחרת פריטים לחנות הרבה פעמים למרות שהטעם האישי שלי הפוך לחלוטין ממה שאני מביאה. המותג הוא הכי אקסטרים והכי שונה מהטעם הישראלי" , מסבירה גולד, "הטעם הישראלי מאוד שמרני, יותר בייסיק, למרות שלפעמים יש הפתעות. גם הבייסיק של לוליפופוס הוא לא בייסיק. אולי הוא נראה כזה מבחוץ".

בימים אלה נפתח סניף נוסף של לוליפופס בתוך המשביר לצרכן בקניון רמת אביב, וגולד מתחייבת להביא לשם דברים שונים מאלה בדיזנגוף, בהתאם לאופי הקהל של רמת אביב.

חוץ מאקססוריז, משווק המותג הצרפתי גם מעט בגדים בעיצובה של גולד, בת ה-32 בוגרת מצטיינת של שנקר, במגמת עיצוב טקסטיל עם התמחות בסריגה, שבאה מבית עם רקע בטקסטיל. אביה, אילן גולד, בוגר מחזור ראשון בשנקר, החזיק בעבר מפעל סריגה ביבנה, בו הייתה שלי מבלה לעיתים קרובות.

גולד התמחתה ב"מקס אנד ספנסר" בלונדון אחרי תקופת הלימודים, עבדה כשנה וחצי כמעצבת ברשת "מתאים לי" וכמעצבת ראשית ברשת "NO NAME", טיילה בפריס ושם התאהבה בלוליפופס. לפני כשנה וחצי החליטה להביא אותם לארץ. "הקונספט של לואי ה-14 בעיצוב של בית בובות בוטיקי, בתוספת השם לוליפופס, התחבר לי לליין של בגדים.

התגובה הראשונית שלהם לשילוב בגדים לא היתה נלהבת. הם אמרו שהם מתמחים באקססוריז ושאין להם זמן לזה, אבל אם אני רוצה אני מוזמנת לנסות. העזתי וזו כבר עונה רביעית שאני עושה את זה איתם".

הבגדים שגולד מעצבת הם חלק בלתי נפרד מהקולקציה ומיוצרים בפורטוגל. "העיצובים שלי מבוססים על ההשראות מתיקים ואקססוריז של 'לוליפופס'. בדרך כלל ליין של בגדים נבנה על תחזיות אופנה ומתוך זה נבנים אקססוריז, כאן זה תהליך הפוך. זה תהליך מעניין שאני מקווה שיתפוס תאוצה".

הקולקציות של לוליפופס מסודרות בקבוצות, ובכל עונה יוצאים כ-400 דגמים שונים. מתוכם מתקשה גולד לבחור את המועדפים עליה. אם לוחצים היא מודה שמתוך קולקציית החורף הזה היא מאוד אוהבת את הצורה ואת הלוק של תיק הפרווה (סינתטית) שפותח את הקטלוג ומתחום ההנעלה את מגפוני הפייאטים השחורים.

את העמוד האחרון של הקטלוג סוגרים סריגי קשמיר בעיצובה של גולד, ברקמת חתולים או טור דה אייפל, אבל למענם באמת תצטרכו להרחיק עד פריס.

מחירים:
תיקים: 300-1,300 ש'
נעליים ומגפיים 400-1,300 ש'

לוליפופס, רח' דיזנגוף 264, ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • לוליפופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully