וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נמחצים תחת סניפי רשתות

אדר ריכטר

10.2.2008 / 6:15

היופי בדיזינגוף סנטר, בניגוד לקניון רמת אביב או עזריאלי, הוא בפתיחות לחנויות אופנה אישיות. כמו זו, החדשה של עתר

לעתר קנול-שיבק יש חנות בת 4 שנים לתיקי המעצבים בדיזינגוף סנטר בשם 'טאץ' אישי' שבה אפשר גם לעצב תיקים וכובעים לפי טעם אישי. כשהחנות הצמודה התפנתה, החליטה קנול-שיבק לשכור גם אותה וקראה לה "החנות ליד". בחנות הזאת היא מוכרת כבר 3 שבועות בגדי מעצבים ומכוונת בעיקר לקהל יעד של "נשים עגולות במידה ממוצעת של 38-40. נשים ששמים לב אליהן כשרואים אותן, כאלה עם נוכחות". אלה מתקשות למצוא בגדים היא טוענת ואומרת שהיא מתכוונת לטפל בהן באופן אישי.

4 חנויות ושוכרים התחלפו בחלל הזה ב-4 השנים האחרונות עד שנפל לידיה אבל היזמית האמיצה לא מוטרדת. גם הנוכחות של בוטיק המעצבים של הסנטר בקומה התחתונה לא מדאיג אותה.

היא מאמינה שהמתלבשות הממוצעות מחפשות פתרונות שהיא תוכל לספק. "אני חושבת שהממוצע סובל. בכל תחומי החיים. מעמד הביניים סובל, כי הוא תקוע באמצע בין העשירים לעניים ובנות בעלות מידות ממוצעות סובלות מהזנחה עיצובית. ממוצע זה אולי טוב רק לציונים בבית הספר".

חוץ מבגדי מעצבים, יהיו בחנות החל מחודש מרץ גם פריטים בעיצובה. "עיצבתי דברים לנשים עם ציצים וגלגל קטן במותניים. נשים כריזמטיות, בשלות, שמסוגלות לעשות בעצמן אינטרפטציה לשיק, עם קצת יותר משקל".

פטמות כפתורים

עד לפני 4 שנים עתר עבדה כמאפרת מקצועית, היא שחקנית עם תואר אקדמי ועבדה גם ובעיקר כמנהלת קריאיטיב. את אסופת הבגדים בחנות היא הרכיבה עם הסטייליסטית ליטל מעוז. ושתיהן עשו עבודה מצוינת. הן שילבו פריטים של מעצבות צעירות מאוד, לפעמים אפילו סטודנטיות ולא ידועות כמו דנה סידיס ואביבה עם בגדים של ותיקות כמו אנה קיי.

בחנות גם סלון מזרח-אירופאי אמיתי. לעתר חולשה לפיצ'פקעס וריהוטים ממזרח אירופה והיא החליטה להביא אותם משוק הפשפשים בכמויות לא מעיקות מדי ולהעמידם למכירה. "כל מה שנמצא בחנות מועמד למכירה", היא אומרת ומצביעה על מטחנת קפה משנות ה-20, שמתברגת למדף, כמו מטחנת בשר, סיפולוקסים בזכוכית ירוקה, וארון בגדים משנות ה-20 שמהדלתות שלו יצרה עתר תא מדידה.

על האווירה בחנות היא אומרת ש"פה לא מתנפלים על אף אחד. אני מפלרטטת עם כולם ולא לוחצת על אף אחד לקנות". היא כן נותנת מתנות למי ששלף ארנק ושילם על פריט. על קנייה בחנות מקבלים במתנה תכשיט כפתור: עגילים, טבעת או סיכה לדש".

כפתורים יש גם לבובת חלון הראווה במקום פטמות. בכל פעם שהבובה לובשת חולצה יפה ולקוחה קונה אותה ומשאירה אותה מעורטלת מול ההמון, נחשפות פיטמות הכפתורים שבן הזוג של עתר הרכיב לה כדי להפוך אותה למשכנעת יותר. ככה חלון הראווה יפה גם כשהבובה לובשת בגדים וגם כשלא.

טווח מחירים: 120-700 ש'. בימים אלה מוצעים עד 40% הנחה על קולקציית החורף. על כל קנייה מוענק במתנה תכשיט כפתור בעיצוב קנול-שיבק: טבעת, עגילים או סיכות דש לבגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully