וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא ההגנה

10.2.2008 / 18:00

ויקטור בלאיש עבד עם קונדומים חומים בטעם שוקו, ברק אביעם סרג אותם. למה לזרוק קונדומים אם אפשר להרים מהם פרוייקט

4 מעצבים ישראליים השתתפו בהפקה מבוססת קונדומים של המגזין הישראלי קוסמופוליטן. הוגת הרעיון היא טל קליינבורט (27) מפיקת האופנה הראשית של המגזין, שקיבלה את ההשראה מפרויקט קונדומים יפני, שהוצג בשנה שעברה בתערוכה בבייגי'ן, במטרה לקדם אצל הסינים שימוש באמצעי מניעה. "העיצובים הם בעצם מטאפורה של אופן ההגנה שלנו על גופנו ועלינו והבגדים המיוחדים מעניקים משמעות יצירתית קצת אחרת לנושא חשוב זה", מסבירה קליינבורט. כל אחד מארבעת המעצבים הביא את תפיסתו האמנותית מעולם ההלבשה התחתונה ובהשראתו עיצב דגם עם חומר הגלם - קונדומים.

תמונה 1 - ויקטור בלאיש: עבד 4 שנים אצל רוברטו קוואלי , לאחר מכן פתח ליין משלו על שם ויקטור בלאיש והיום עובד עם רוני בר. בלאיש שאף ליצור מראה רך, אירוטי, נשי ומלטף מראה נינוח ולא משתלט. כדי להשיג את המתיקות הראויה, הוא בחר להשתמשה בקונדומים חומים בטעם שוקולד. הוא גזר להם את הראש ואיבק אותם בטלק, מה שגרם לצבע ולמגע להשתנות. בשלב הבא הוא הוסיף בעזרת מכונת תפירה במכונת שורות על מבד משי-שיפון. המחשוף בנוי מראשי קונדומים התפורים אחד לשני.

תמונה 2 - אלון ליבנה: מעצב ראשי של יוסף קז'ואל מזה 3 שנים, לאחרונה עבד אצל מעצב העל אלכסנדר מקווין. ליבנה יצר מאריזות הקונדומים מעין שריון קשקשים עם קריצה פטישסטית ועתידנית. הקונדומים מסמנים אובייקטים גבריים בה ליידי ביטוי ע"י הקצנת אזור הכתפיית מה שמשרה תחושה של האשה הלוחמנית החזקה כמין מטאפורה לאשה של המאה ה- 21 וקונטרסט הנשי של המותן הצרה.

תמונה 3 - ברק אביעם: מעצב תלבושות לתיאטרון ובמה, לאחרונה עיצב ליין בגדים בסריגה וריקמה מיוחדים בשילוב אלמנטים וינטג'. אביעם השתמש בטכניקה מיוחדת של סריגה וקרושה גם בפרויקט הזה והפך את הקונדומים לחומר גלם של חוטים. לעבודה מטורפת זו היה צריך 4000 קונדומים - הקונדומים הפכו ממש לסריג.

תמונה 4 - עידו רקנטי: בוגר שנקר מחזור 2000 ומאז פועל כמעצב עצמאי. רקנטי יצא מתוך הבייבי דול המסורתי, מתוך מטרה ליצור מראה ילדותי ונאיבי, בעל מקצב מעודן. הוא השתמש בבסיס בד מחורר שבתוכו הושחלו 2000 קונדומים.

את התמונות צילם דודי חסון

בגד קונדומים בעיצוב אלון ליבנה. דודי חסון, אסור להשתמש
בגד קונדומים בעיצוב אלון ליבנה/אסור להשתמש, דודי חסון
שמלת קונדומים בעיצוב עידו רקנטי. דודי חסון, אסור להשתמש
שמלת קונדומים בעיצוב עידו רקנטי/אסור להשתמש, דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully