וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילה החמה לקיץ

אדר ריכטר

14.2.2008 / 16:38

היא דג'ר'דה! שו הדא? זה אומר שפלצנים מאחורי משקפי שמש כהים זה יסטרדיי ועכשיו הולכים עם עדשות בכהות מדורגת

מסתבר שההעדפות של ישראלים במשקפי שמש, דומות מאד לאלה של האיטלקים. בחברות שטוייר שמייבאת לישראל משקפי שמש של מותגים מעניינים, מספרים שהאהבות של האיטלקים והישראליים למשקפי שמש זהות ושונות מאלה של אזרחי אמריקה ושאר אירופה. כמובן שאין מחמאה גדולה מזו.

העומדים בראש מותגי העל בעולם, לוקחים בחשבון את ההבנה של הלקוחות בישראל ואת רמת המעודכנות הגבוהה שלהם וכאשר הם משיקים משקפיים לאספנים, הם מקצים פריטים חד-פעמיים לשוק הישראלי, וזה לא דבר מובן מאליו.

בעונה הקרובה משקפי השמש יפי תואר במיוחד ונראים כמו אקססורי מופלא שעושה את כל ההופעה. יש רטרו שיק, עדשות מדורגות, ונוצצים. המוטות המטופלים ממשיכים גם העונה ועכשיו מציירם עליהם, מדבייקם מראות, ריקועי פרחים ובקרוב גם את התמונה של אמא שלכם.

מארק ג'ייקובס – טרנד חדש בפני עצמו

הקיץ ימכרו בארץ לראשונה משקפי השמש של המעצב הלוהט מרק ג'ייקובס בן ה-44 שמעצב כבר כ-10 שנים לבית האופנה לואי ויטון ומחזיק במותג עצמאי משלו- מרק. ג'ייקובס, הפך לכח מרכזי בעולם האופנה בשנים האחרונות. הוא זה שעיטר את הלוגו של לואי ויטון בכתמי דם וגרם לוויקטוריה בקהאם להשתטות בצילומי הקמפיין האחרון שלו שצילם יורגן טלר.

הדגמים שלו בולטים ליד אלה של בתי אופנה אחרים, כי לג'ייקובס יש את השיק. והוא לא דומה לזה של האחרים. הדגמים שלו הם ברטרו-שיק, יש דגם בכתום סבנטיז מופרע, מסגרות פלסטיק מרובעות וענקיות ויציאות מאופקות שעושות את העבודה.

מחירים: 1,300-2,200 ש'

הנוצצים

העונה האבנים הנוצצות שמקשטות את המוט מגיעות בצבעים שונים. למרות שאבני הסברובסקי עצמן לא יקרות, עבודת השיבוץ דורשת מיומנות והיא זו שמייקרת את המשקפיים.

משקפי השמש של ולנטינו המשובצים באבני סברובסקי, מגיעים עם שקית קטנה של אבנים, להחלפה. עוד מולנטינו: משקפי פלסטיק גדולים, בדוגמאת נמר, כסף או זהב ובצבעים חזקים שמזכירים אייטיז.

מחירים: 900-2,450 ש'

ניטים

המותג ferre והקו הצעיר 'ג'יאפרנקו פרה', של המעצב שמת בקיץ שעבר, הולך גם הוא על וינטג', עם מסגרות פלסטיק גדולות שמכסות חצי פנים. הצבעים של המסגרות חזקים ומגניבים אבל הלהיט הגדול באמת הוא משקפיים עם ניטים על המוט, שנותנות קיק של רוקרים עשירים שמשקעים גם במעיל עור יקר.

מחירים: 900-2,000 ש'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עדשה בצבעים מדורגים

המראה האטום של סלבס בעיני עצמם שלא מראים את העיניים מאחורי עדשות כהות - פאסה. כל מותגי העל השיקו לקיץ משקפי שמש עם עדשה מתחלפת, ביניהם גם דיור.

לדיור יש מוטות משקפיים מרהיבים לחלוטין. עם דוגמא של קש רקוע - שיתאימו לחופשה בבנגקוק, עם חיפושית קטנה ואדומה על מסגרת דקה שפשוט גורמת לפרוץ בצחוק מופתע של אושר כשמגלים אותה ועוד.

מביני עניין יוכלו לרכוש פריטים מהקולקציה האחרונה שהספיק לעצב הדי סלימן שעזב לפני מספר חודשים את דיור. אנשי עסקים יוכלו ליהנות ממשקפיים בעלי מוטות ועדשות, שמתקפלים לחצי ונכנסים לכיס החליפה.

מחירים: 1,100-2,000 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully