וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

ינאי יחיאל ולרה רוטר

24.2.2008 / 0:01

הצלם ינאי יחיאל דג את אור בוגן. המדור שנותן את הכבוד למתלבשים עם אופי. והפעם: קרני שמש בשדות

אור בוגן טל, בת 19, גרה בתל אביב, בדירה שכורה, עם חבר. בתיכון למדה במגמה להיסטוריה וכימיה ובשנה האחרונה עובדת בחנות "אמריקן אפירל" בדיזנגוף סנטר. כתחביב היא מציירת ציורים מופשטים בצבעי אקריליק ואוהבת מאוד לקרוא ספרות יפה. הרמן הסה הוא הסופר האהוב ושני הספרים שהכי השפיעו עליה הם "הזר" של קאמי ו"תמונתו של דוריאן גריי" של אוסקר ווילד.

איך היית מגדירה את סגנון החיים שלך?
"הימים שלי מאד אינטנסיביים ובלילות אני מבלה בבית עם החבר. אני מאד מאמינה באינדיבידואלית ושצריך ללכת בעקבות הרצונות שלנו אפילו אם הם נוגדים ערכים קולקטיביים. אני משתדלת להיות נאמנה לרצונות שלי ולא ללכת אחר תכתיבים. זה מתבטא גם בלבוש שלי שהוא מבחינתי סוג של ביטוי אישי".

דרגי את מידת המעורבות החברתית שלך בין 1 ל-10
"5. לא יצא לי להתחבר למשהו באופן עמוק וטוטלי כדי שארגיש צורך לתת. בדברים שאני עושה ביני לבין עצמי, כמו אומנות ויחסים בין אישיים אני מאד טוטלית. לכן נראה לי שאם אמצא משהו שאני אתחבר אליו, אז אהפוך למאוד מעורבת".

איך ואיפה נופשים כשאין כסף?
"בבית, להכין ארוחה טובה ולראות סרטים בדי.וי.די עם אנשים שאני אוהבת."

וכשיש כסף, איפה מבלים?
"בחו"ל!"

דברי קצת על בגדים. מה את אוהבת, איפה את קונה ובכמה.
"בגלל שאני עובדת ב"אמריקן אפרל" יש לי הרבה בגדים מהחנות. אבל בבסיס אני אוהבת בגדים ישנים. אני אוהבת להרגיש את הבגדים שלי, שיהיו כמה פריטים בארון שיש להם את הסיפור שלהם. כמו ז'קט שקיבלתי מסבתא שלי שהיא תפרה כשהייתה בת 16. אני סנטימנטלית לבגדים שלי ובעקרון אני מנסה לשלב בגדי קז'ואל עם פרטי נוסטלגיה אישיים או מיד שנייה".

איפה תהיי בעוד 5 שנים?
"כרגע אין לי תשובה לזה. אני לא יודעת, אין לי איזשהו מקום שסימנתי שאליו אני רוצה להגיע. אני מקווה שאהיה במקום שיספק אותי מבחינה אישית ומבחינה רגשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully